Wij hebben 4 eetkamerstoelen gekocht , ze zien er prachtig uit en zitten fantastisch. De levering was zeer snel, echter,… nu blijkt een stoel niet goed een poot komt niet op de grond. Ik heb een mail gestuurd met mijn verhaal een foto en krijg een mail terug ,… 4 poten losdraaien gaan zitten daarna vastzetten.
Ik heb aangeven dat het niet werkt en dat waarschijnlijk het frame van de stoel niet goed is. Helaas geen reactie terug. Zeer zeer jammer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E Janssen
|
Ik heb deze week bij Hermans Home 4 eethoek stoelen besteld, na 2 dagen waren ze er al, keurig netjes verpakt, en zelf de poten eronder gezet, dat ging snel. Ik ben zeer tevreden en superblij met deze prachtige stoelen, en van zeer goede kwaliteit.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Raymond
|
Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Mijn stoel was na 2 jaar stuk en zonder bon kwamen ze hem ophalen, hebben hem gerepareerd en weer netjes thuisbezorgd en dit zonder kosten te berekenen. Top bedrijf!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elisa
|
KOOP HIER NIET! De foto’s op de website komen totaal niet overeen met wat je geleverd krijgt. Wanneer je belt nemen ze bijna nooit op en als je dan iemand aan de telefoon krijgt dan geven ze aan dat de foto’s inderdaad afwijken omdat er felle lampen tijdens de fotoshoot zijn gebruikt maar dat het 5 tot 8% mag afwijken. Nou de stoelen die ik geleverd kreeg weken wel 100% af! Ik had beige goud uitziende stoelen gekocht en die ik geleverd kreeg waren bijna zwart. Via de mail contact gehad en daar gaven zij aan dat het gewoon de juiste kleurcode was. De enige optie is dan retouren en dit kost mij €75. Uiteraard staat dit in de voorwaarden maar hier zit duidelijke een verdienmodel achter. Gezien je niet eens kan weten wat je koopt is de kans groot dat het niet klopt en je als klant wil retouren. Een afspraak maken om te retouren was ook al amateuristisch. Ze zouden zondag tussen 9 en 10 komen, maar kwamen niet opdagen. De week erop een nieuwe poging en toen kwamen ze uren te laat. Bus stond vol met meubels, reken maar uit €75 per klant. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant
|
Vandaag 29 november 2020 wilde ik na een eerdere bezoek bij Hermans home stoelen bekijken en kopen. Bij een eerdere bezoek had ik aangegeven dat ik graag de stoelen eerst wil bekijken. Dit leek allemaal geen probleem te zijn. Vandaag heb ik contact opgenomen en aangegeven dat ik van ver zou komen. Ik wilde de stoelen nog gauw bekijken en afrekenen. Het telefoongesprek ervoer ik als frappant. Ik gaf aan dat ik het cruciaal vind om aankopen eerst te bekijken. Ik wil hierin misverstanden voorkomen. Hier leek in eerste instantie geen begrip voor te zijn. Na een aantal keren herhalen waarom ik het zo belangrijk vind. Stemde de werknemer toe, echter was de voorwaarden wel dat het allemaal voor 5 uur moest gebeuren. Aangekomen bij de zaak, viel mij op dat de zaak vol was met klanten. Zonder enige welkomsontvangst werd ik verzocht om naam, adres en e-mailadres op te schrijven. Ik vroeg waarvoor deze informatie nodig was. Er werd aangegeven dat er een factuur gemaakt zou worden. Maar op basis waarvan werd de factuur gemaakt? Ik heb niet aangegeven welke stoelen ik zou nemen. Ik werd meteen gewezen op het betalen. Dit alles druist voor mij in tegen klantvriendelijkheid, dat terwijl ik alleen te kennen gaf dat ik stoelen wilde bekijken. Niet welke stoelen dit zijn. Achter de schermen werd er meteen een factuur gemaakt en ik kon zien dat de andere medewerker alleen op zijn telefoon zat i.p.v. de stoelen naar voren te brengen. Ik kreeg sterk de indruk dat er tijd werd gerekt, zodat het snel 5 uur zou worden en ik de stoelen die ik wilde niet kon controleren. Ik kreeg geen fijn noch vertrouwt gevoel over de werkwijze bij Hermans home. Uiteindelijk werd ik door de magazijn geleid om de stoelen te controleren. Dit was schijn, want de werknemer in de magazijn gaf aan dat er niks gecontroleerd zou worden. Ik voel mij voor de gek gehouden. Ik ben van het kastje naar het muur gestuurd. Ik kreeg het idee dat er zaken verborgen worden gehouden. Een factuur opstellen zonder dat de werknemer wist wat ik zou gaan kopen. 6 eetkamerstoelen kopen zonder dat ik deze gezien heb. De dozen met de stoelen mochten ook niet geopend worden. Heel raar allemaal. De laatste klant ging pas 12 over 5 naar buiten. Het verhaal dat 5 uur iedereen eruit moest was in deze tegenstrijdig. Het stinkt aan alle kanten. Klanten die jouw zaak twee keer bezocht hebben, dien je niet op deze wijze te bejegenen. Voor mij genoeg redenen om hier geen aankopen te doen.
5 Reviews Plaats review
ter Maat
|Wij hebben 4 eetkamerstoelen gekocht , ze zien er prachtig uit en zitten fantastisch. De levering was zeer snel, echter,… nu blijkt een stoel niet goed een poot komt niet op de grond. Ik heb een mail gestuurd met mijn verhaal een foto en krijg een mail terug ,… 4 poten losdraaien gaan zitten daarna vastzetten.
Ik heb aangeven dat het niet werkt en dat waarschijnlijk het frame van de stoel niet goed is. Helaas geen reactie terug. Zeer zeer jammer.
E Janssen
|Ik heb deze week bij Hermans Home 4 eethoek stoelen besteld, na 2 dagen waren ze er al, keurig netjes verpakt, en zelf de poten eronder gezet, dat ging snel. Ik ben zeer tevreden en superblij met deze prachtige stoelen, en van zeer goede kwaliteit.
Raymond
|Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Mijn stoel was na 2 jaar stuk en zonder bon kwamen ze hem ophalen, hebben hem gerepareerd en weer netjes thuisbezorgd en dit zonder kosten te berekenen. Top bedrijf!!
Elisa
|KOOP HIER NIET! De foto’s op de website komen totaal niet overeen met wat je geleverd krijgt. Wanneer je belt nemen ze bijna nooit op en als je dan iemand aan de telefoon krijgt dan geven ze aan dat de foto’s inderdaad afwijken omdat er felle lampen tijdens de fotoshoot zijn gebruikt maar dat het 5 tot 8% mag afwijken. Nou de stoelen die ik geleverd kreeg weken wel 100% af! Ik had beige goud uitziende stoelen gekocht en die ik geleverd kreeg waren bijna zwart. Via de mail contact gehad en daar gaven zij aan dat het gewoon de juiste kleurcode was. De enige optie is dan retouren en dit kost mij €75. Uiteraard staat dit in de voorwaarden maar hier zit duidelijke een verdienmodel achter. Gezien je niet eens kan weten wat je koopt is de kans groot dat het niet klopt en je als klant wil retouren. Een afspraak maken om te retouren was ook al amateuristisch. Ze zouden zondag tussen 9 en 10 komen, maar kwamen niet opdagen. De week erop een nieuwe poging en toen kwamen ze uren te laat. Bus stond vol met meubels, reken maar uit €75 per klant. ***
Klant
|Vandaag 29 november 2020 wilde ik na een eerdere bezoek bij Hermans home stoelen bekijken en kopen. Bij een eerdere bezoek had ik aangegeven dat ik graag de stoelen eerst wil bekijken. Dit leek allemaal geen probleem te zijn. Vandaag heb ik contact opgenomen en aangegeven dat ik van ver zou komen. Ik wilde de stoelen nog gauw bekijken en afrekenen. Het telefoongesprek ervoer ik als frappant. Ik gaf aan dat ik het cruciaal vind om aankopen eerst te bekijken. Ik wil hierin misverstanden voorkomen. Hier leek in eerste instantie geen begrip voor te zijn. Na een aantal keren herhalen waarom ik het zo belangrijk vind. Stemde de werknemer toe, echter was de voorwaarden wel dat het allemaal voor 5 uur moest gebeuren. Aangekomen bij de zaak, viel mij op dat de zaak vol was met klanten. Zonder enige welkomsontvangst werd ik verzocht om naam, adres en e-mailadres op te schrijven. Ik vroeg waarvoor deze informatie nodig was. Er werd aangegeven dat er een factuur gemaakt zou worden. Maar op basis waarvan werd de factuur gemaakt? Ik heb niet aangegeven welke stoelen ik zou nemen. Ik werd meteen gewezen op het betalen. Dit alles druist voor mij in tegen klantvriendelijkheid, dat terwijl ik alleen te kennen gaf dat ik stoelen wilde bekijken. Niet welke stoelen dit zijn. Achter de schermen werd er meteen een factuur gemaakt en ik kon zien dat de andere medewerker alleen op zijn telefoon zat i.p.v. de stoelen naar voren te brengen. Ik kreeg sterk de indruk dat er tijd werd gerekt, zodat het snel 5 uur zou worden en ik de stoelen die ik wilde niet kon controleren. Ik kreeg geen fijn noch vertrouwt gevoel over de werkwijze bij Hermans home. Uiteindelijk werd ik door de magazijn geleid om de stoelen te controleren. Dit was schijn, want de werknemer in de magazijn gaf aan dat er niks gecontroleerd zou worden. Ik voel mij voor de gek gehouden. Ik ben van het kastje naar het muur gestuurd. Ik kreeg het idee dat er zaken verborgen worden gehouden. Een factuur opstellen zonder dat de werknemer wist wat ik zou gaan kopen. 6 eetkamerstoelen kopen zonder dat ik deze gezien heb. De dozen met de stoelen mochten ook niet geopend worden. Heel raar allemaal. De laatste klant ging pas 12 over 5 naar buiten. Het verhaal dat 5 uur iedereen eruit moest was in deze tegenstrijdig. Het stinkt aan alle kanten. Klanten die jouw zaak twee keer bezocht hebben, dien je niet op deze wijze te bejegenen. Voor mij genoeg redenen om hier geen aankopen te doen.