Beste mevrouw Peeters. Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft met onze praktijk, echter ben ik blij dat u elders een plek heeft kunnen vinden waar de zorg en de prijs beter bij u past. De situatie bevreemd mij een beetje aangezien wij over het algemeen de prijzen van de zorgverzekeraar hebben aangehouden. Maar wat mij persoonlijk nog meer bevreemd is dat ik u niet ken als patiënt in onze praktijk?. Pluspunten: U kunt altijd bij ons aankloppen met vragen,klachten en/of opmerkingen, wij staan achter onze zorg. Minpunten: Het moeilijke vind ik aan dit soort fora dat persoonlijk reageren lastig is, tevens is de betrouwbaarheid moeilijk in te schatten. twijfelt u kom dan gerust een keer kennismaken of maak verwachtingen bespreekbaar.
met vriendelijke groet, Herman de Raaf.
10
Mw. Fens
|
Uitstekene tandarts. Ik heb geen problemen met 'jij'en 'jou'. Sterker nog, dat maakt het allemaal wat minder onpersoonlijk.
Tot nog toe ben ik zeer correct behandeld geweest en, nog veel belangrijker, ben ik prima, tandheelkundig gezien, behandeld. Ik heb inmiddels aardig wat gezien qua tandartsen en deze heeft het baggerwerk van een vorige tandarts goed hersteld. Pluspunten: Persoonlijke sfeer, prima behandeling. Minpunten: Langere wachttijd voor afspraken, maar daar zal weinig aan te doen zijn.
10
mw. Verhoeven
|
vreemde gang van zaken. Werd door de tandarts/implantoloog als een oude schoolvriendin te woord gestaan: jij, jou en hee! Verder zat hij alleen te praten over prive-zaken als zijn golfhobby, Marbella en een echtscheiding een aantal jaren terug. Ik had achteraf het gevoel dat ik voor niets richting Etten-Leur was gereden, want over mijn gebit ben ik niet veel wijzer geworden... Pluspunten: Mooie inrichting, stijlvol. Minpunten: Een implantoloog die niets beters te doen heeft dan sociale contacten aan te knopen..
3 Reviews Plaats review
Herman de Raaf
|Beste mevrouw Peeters. Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft met onze praktijk, echter ben ik blij dat u elders een plek heeft kunnen vinden waar de zorg en de prijs beter bij u past. De situatie bevreemd mij een beetje aangezien wij over het algemeen de prijzen van de zorgverzekeraar hebben aangehouden. Maar wat mij persoonlijk nog meer bevreemd is dat ik u niet ken als patiënt in onze praktijk?. Pluspunten: U kunt altijd bij ons aankloppen met vragen,klachten en/of opmerkingen, wij staan achter onze zorg. Minpunten: Het moeilijke vind ik aan dit soort fora dat persoonlijk reageren lastig is, tevens is de betrouwbaarheid moeilijk in te schatten. twijfelt u kom dan gerust een keer kennismaken of maak verwachtingen bespreekbaar.
met vriendelijke groet, Herman de Raaf.
Mw. Fens
|Uitstekene tandarts. Ik heb geen problemen met 'jij'en 'jou'. Sterker nog, dat maakt het allemaal wat minder onpersoonlijk.
Tot nog toe ben ik zeer correct behandeld geweest en, nog veel belangrijker, ben ik prima, tandheelkundig gezien, behandeld. Ik heb inmiddels aardig wat gezien qua tandartsen en deze heeft het baggerwerk van een vorige tandarts goed hersteld. Pluspunten: Persoonlijke sfeer, prima behandeling. Minpunten: Langere wachttijd voor afspraken, maar daar zal weinig aan te doen zijn.
mw. Verhoeven
|vreemde gang van zaken. Werd door de tandarts/implantoloog als een oude schoolvriendin te woord gestaan: jij, jou en hee! Verder zat hij alleen te praten over prive-zaken als zijn golfhobby, Marbella en een echtscheiding een aantal jaren terug. Ik had achteraf het gevoel dat ik voor niets richting Etten-Leur was gereden, want over mijn gebit ben ik niet veel wijzer geworden... Pluspunten: Mooie inrichting, stijlvol. Minpunten: Een implantoloog die niets beters te doen heeft dan sociale contacten aan te knopen..