Vanmorgen met mijn man en zoon bij Henk ter Horst twee herenkostuums en overhemden en dassen gekocht.
Onze ervaring was in tegenstelling tot eerdere reviews wel heel positief. We zijn vriendelijk en vakkundig geholpen.
Na het afrekenen heerlijk kopje koffie mogen ontvangen. Zaak ziet er zowel binnen als buiten keurig uit en er is veel keus.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerrit Postma
|
Na startproblemen gisteren, met 2 medewerkers, werd dit door de eigenaar vandaag perfect opgelost.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G.S. Postma
|
Afgelopen week 3 overhemden besteld, met de optie ophalen. Zelfde dag al telefoon, dat ik af kon halen. Aangegeven dat ik graag wilde passen ter plaats. Geen probleem. Vandaag één overhemd gepast. Bleek te groot. De verkoper (met accent) nam me mee naar een tafel vol overhemden. Zijn woorden "hier kunt u 3 andere uitzoeken". Ik zag een overhemd dat duurder was. Verkoper: "dat is geen probleem, geef ik door aan de kassa". Na 3 overhemden uitgezocht te hebben, moest ik € 27,- bijbetalen. Daar was ik het niet mee eens, n.a.v. de woorden van de verkoper. Gevraagd naar de eigenaar om uitleg. Bij de kassa stond mij steeds iemand te woord die zei bedrijfsleider te zijn en bij de mening bleef, dat ik € 27,- moest bijbetalen. Om verdere discussie op te lossen bood ik aan (uit coulance) om de € 27,- 50/50 te delen. Wilden ze ook niet. Gevraagd naar de eigenaar, die achterin de zaak zat. Deze wilde mij niet te woord staan. Ook na meerdere verzoeken. Oplossing: alles laten liggen en geld terug gevraagd. Dit zou z.s.m. terug geboekt worden. Kortom (zie andere referentie ) weer een 1 ster waardering. Waarschijnlijk is dé "Ter Horst" uit het verleden, waar ik veel heb gekocht (o.a. trouw- en ander gelegenheidskleding) te groot geworden, naast de schoenen gaan lopen en service niet meer te kennen. Heel jammer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeannette de Beus Koppe
|
Een slechtere "Service"bestaat er niet! Ten eerste kon ik niet betalen met de creditcard. Ten tweede moest er iets vermaakt worden en dat kostuum zou er binnen een week zijn. Nou niet dus. Na herhaaldelijk bellen bleek, - ik had geen mail met track en trace ontvangen! - dat het pak pas na circa 2 weken bij een ophaalpunt gedropt was. Heel handig, vooral als je nergens vanaf weet. Er was een kinderkostuumje gekocht dat te groot bleek en dat is terug gestuurd. Ik had in de winkel gevraagd of we, als het niet paste, het geld terug zouden krijgen. Ja werd geantwoord. We hebben al talloze malen gebeld, er wordt telkens beloofd door Jacqueline dat men terug belt, maar niets is minder waar. We zitten nu al tijden om ons geld te bedelen, maar we hebben het nog steeds niet terug. Alles bij elkaar een uitermate slechte service - zeer teleustellend! Pas dus erg op om bij Henk ter Horst iets aan te schaffen. We zouden nu morgen terug gebeld worden, maar dat zal ook wel weer niet gebeuren. We willen gewoon ons geld terug. Het is een eerlijke zaak! Bah wat een service. Jeannette de Beus Koppe. PS: Zojuist maar weer gebeld vanuit het buitenland nota bene en het is overduidelijk dat men probeert onder een terugbetaling uit te komen. Allerlei excuses werden er aangevoerd en we moesten wederom bewijzen dat iets terug gestuurd was en ook wanneer het aangekomen was bij Henk ter horst. Dat kunnen we nooit aangeven want dat is afhankelijk van Post.nl. Uiteindelijk verbrak de medewerkster van Henk ter Horst de verbinding, uitermate onbeschoft!! Zij hebben het artikel terug maar zijn te beroerd om te zoeken! Ik wil gewoon mijn geld terug!! Bah wat een ***!
4 Reviews Plaats review
Irene
|Vanmorgen met mijn man en zoon bij Henk ter Horst twee herenkostuums en overhemden en dassen gekocht.
Onze ervaring was in tegenstelling tot eerdere reviews wel heel positief. We zijn vriendelijk en vakkundig geholpen.
Na het afrekenen heerlijk kopje koffie mogen ontvangen. Zaak ziet er zowel binnen als buiten keurig uit en er is veel keus.
Gerrit Postma
|Na startproblemen gisteren, met 2 medewerkers, werd dit door de eigenaar vandaag perfect opgelost.
G.S. Postma
|Afgelopen week 3 overhemden besteld, met de optie ophalen. Zelfde dag al telefoon, dat ik af kon halen. Aangegeven dat ik graag wilde passen ter plaats. Geen probleem. Vandaag één overhemd gepast. Bleek te groot. De verkoper (met accent) nam me mee naar een tafel vol overhemden. Zijn woorden "hier kunt u 3 andere uitzoeken". Ik zag een overhemd dat duurder was. Verkoper: "dat is geen probleem, geef ik door aan de kassa". Na 3 overhemden uitgezocht te hebben, moest ik € 27,- bijbetalen. Daar was ik het niet mee eens, n.a.v. de woorden van de verkoper. Gevraagd naar de eigenaar om uitleg. Bij de kassa stond mij steeds iemand te woord die zei bedrijfsleider te zijn en bij de mening bleef, dat ik € 27,- moest bijbetalen. Om verdere discussie op te lossen bood ik aan (uit coulance) om de € 27,- 50/50 te delen. Wilden ze ook niet. Gevraagd naar de eigenaar, die achterin de zaak zat. Deze wilde mij niet te woord staan. Ook na meerdere verzoeken. Oplossing: alles laten liggen en geld terug gevraagd. Dit zou z.s.m. terug geboekt worden. Kortom (zie andere referentie ) weer een 1 ster waardering. Waarschijnlijk is dé "Ter Horst" uit het verleden, waar ik veel heb gekocht (o.a. trouw- en ander gelegenheidskleding) te groot geworden, naast de schoenen gaan lopen en service niet meer te kennen. Heel jammer.
Jeannette de Beus Koppe
|Een slechtere "Service"bestaat er niet! Ten eerste kon ik niet betalen met de creditcard. Ten tweede moest er iets vermaakt worden en dat kostuum zou er binnen een week zijn. Nou niet dus. Na herhaaldelijk bellen bleek, - ik had geen mail met track en trace ontvangen! - dat het pak pas na circa 2 weken bij een ophaalpunt gedropt was. Heel handig, vooral als je nergens vanaf weet. Er was een kinderkostuumje gekocht dat te groot bleek en dat is terug gestuurd. Ik had in de winkel gevraagd of we, als het niet paste, het geld terug zouden krijgen. Ja werd geantwoord. We hebben al talloze malen gebeld, er wordt telkens beloofd door Jacqueline dat men terug belt, maar niets is minder waar. We zitten nu al tijden om ons geld te bedelen, maar we hebben het nog steeds niet terug. Alles bij elkaar een uitermate slechte service - zeer teleustellend! Pas dus erg op om bij Henk ter Horst iets aan te schaffen. We zouden nu morgen terug gebeld worden, maar dat zal ook wel weer niet gebeuren. We willen gewoon ons geld terug. Het is een eerlijke zaak! Bah wat een service. Jeannette de Beus Koppe. PS: Zojuist maar weer gebeld vanuit het buitenland nota bene en het is overduidelijk dat men probeert onder een terugbetaling uit te komen. Allerlei excuses werden er aangevoerd en we moesten wederom bewijzen dat iets terug gestuurd was en ook wanneer het aangekomen was bij Henk ter horst. Dat kunnen we nooit aangeven want dat is afhankelijk van Post.nl. Uiteindelijk verbrak de medewerkster van Henk ter Horst de verbinding, uitermate onbeschoft!! Zij hebben het artikel terug maar zijn te beroerd om te zoeken! Ik wil gewoon mijn geld terug!! Bah wat een ***!