Medicijnen veranderen nogal vaak van merknaam en dan wordt gezegd dat dit medicijn exact gelijk is aan het vorige maar dit blijkt in de praktijk niet helemaal te kloppen.
Ik ben zo blij met mijn apotheek. Echt waar. Ooit een klein geschil over gladheidsbestrijding buiten, en daar is uiteindelijk ook positieve actie voor ondernomen. Verder alleen maar lof. Zo vriendelijk, behulpzaam en attent.
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Medicijnen veranderen nogal vaak van merknaam en dan wordt gezegd dat dit medicijn exact gelijk is aan het vorige maar dit blijkt in de praktijk niet helemaal te kloppen.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|ik ben wel erg tevreden over alle medewerksters in de apotheek
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Men doet niets met het verzoek, om de automatische aanvulling aan te passen,zodat er een te grote voorraad ontstaat.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik ben zo blij met mijn apotheek. Echt waar. Ooit een klein geschil over gladheidsbestrijding buiten, en daar is uiteindelijk ook positieve actie voor ondernomen. Verder alleen maar lof. Zo vriendelijk, behulpzaam en attent.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik word snel geholpen, altijd vriendelijk