Je wordt vriendelijk geholpen maar niet perse volledig vakkundig. ( zoals ook blijkt in bovengescoorde items)
W.b.privacy: aan de balie wordt naam, adres en leeftijd genoemd voor een ieder met goede oren hoorbaar. Het is niet zo dat de medewerkers van de apotheek intieme vragen stellen aan de balie; ik denk dat ze dan wel een aparte gespreksruimte zullen voorstellen.
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Je wordt vriendelijk geholpen maar niet perse volledig vakkundig. ( zoals ook blijkt in bovengescoorde items)
W.b.privacy: aan de balie wordt naam, adres en leeftijd genoemd voor een ieder met goede oren hoorbaar. Het is niet zo dat de medewerkers van de apotheek intieme vragen stellen aan de balie; ik denk dat ze dan wel een aparte gespreksruimte zullen voorstellen.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Geweldige apotheek die met je meedenkt, waar gezondheid voorop staat
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goede ervaring met deze apotheek. We gebruiken erg veel medicijnen. Desondanks nooit problemen gehad
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Zeer professioneel, vriendelijk