Klik hier om je antwoord te annuleren.
22 maart 2015
Klantvriendelijk, betrokken personeel. Uitleg/informatie voorziening is goed, zoals verwacht wordt van een apotheek en haar team.
Zeer goed
We worden altijd prettig geholpen en voor problemen wordt een oplossing gezocht.
Zou wenselijk zijn als men gelijk bij afgifte van de medicijnen zou aangeven wat de eventuele eigen bijdrage voor desbetreffende medicijnen is , patiënten komen nu nog voor ongewenste verrassingen te staan
wordt altijd keurig geholpen
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Klantvriendelijk, betrokken personeel. Uitleg/informatie voorziening is goed, zoals verwacht wordt van een apotheek en haar team.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Zeer goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|We worden altijd prettig geholpen en voor problemen wordt een oplossing gezocht.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Zou wenselijk zijn als men gelijk bij afgifte van de medicijnen zou aangeven wat de eventuele eigen bijdrage voor desbetreffende medicijnen is , patiënten komen nu nog voor ongewenste verrassingen te staan
Klant van Apotheek Slangenbeek
|wordt altijd keurig geholpen