Klik hier om je antwoord te annuleren.
23 maart 2015
Goede apotheek en behulpzaam bij eventuele vragen. Vriendelijke medewerkers.
Goed, maar je moet altijd de volgende dag terug komen om het medicijn op te halen. Dat vind wel erg vervelend het is bijna nooit op voorraad.
Een apotheek in de buurt; de medling via e-mail verloopt prima en de medicatie staat op tijd klaar
22 maart 2015
ik heb wel goede ervaring met de apotheek
leuk personeel,goede service
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goede apotheek en behulpzaam bij eventuele vragen. Vriendelijke medewerkers.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed, maar je moet altijd de volgende dag terug komen om het medicijn op te halen.
Dat vind wel erg vervelend het is bijna nooit op voorraad.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Een apotheek in de buurt; de medling via e-mail verloopt prima en de medicatie staat op tijd klaar
Klant van Apotheek Slangenbeek
|ik heb wel goede ervaring met de apotheek
Klant van Apotheek Slangenbeek
|leuk personeel,goede service