Na lange tijd -6 mnd- Makro Hengelo bezocht. Indeling afdelingen sterk gewijzigd, niet logisch en onoverzichtelijk.
16.00 u. 2 kassa's openen de goldcard.
Te lang wachten voor d 1e 3 in de rij, zeker bij problemen met barcode.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
leuk voor aanbiedeingen aanbiedingen zijn voordelig, overige prijzen zijn te hoog
6.5
0
1
Ellen
|
aktie bij aankoop Philips tv Ik heb op 13-11-11 een tv gekocht bij de Makro in Hengelo.
Er stond met grote letters bij de tv: nu met 100 euro retour van Philips.
Scheelt toch weer niet dan?? Meteen s'maandags gebeld met Philips om te vragen hoe ik de 100 euro terug kan krijgen.
Het werd netjes uitgelegd en ik stuurde de bon,de streepjescode en de geprinte papieren op.
Nu afwachten,alleen het duurde wel erg lang,2 maand gewacht en vrijdag 13 januari gemaild waar de 100 euro bleef.
Werd ik zaterdag gebeld door een meneer van de klantenservice,deze vertelde mij dat hij de papieren wel had gekregen,maar dat ik de tv in oktober gekocht moest hebben om in aanmerking te komen voor de 100 euro.
Maar?? het stond bij de makro?? Ik werd een beetje uitgelachen door de meneer die zei dat ik maar naar de Makro toe moest gaan.
Aangekomen bij de Makro werd er mij bij de klantenservice verteld dat het te lang gelden was en dat niemand meer wist of het bordje boven de tv had gehangen met de aktie 100 euro retour!!
Ik zei:moet ik dan bij elke aankoop met aktie een foto maken??
Eigenlijk wel werd mij gezegd.
Tja het enigste wat wij kunnen doen is een klacht bij het hoofdkantoor neerleggen.
Jammer hoor dat u niet eerder kwam JA PFFFFF als Philips meteen bij het krijgen van mijn papieren mij had gebeld of gemaild,maar die lieten niets van zich horen.
Fijn hoor!! de Makro laat de aanbieding 2 weken te lang hangen,ik koop de tv mede danzij dit aanbod en beide bedrijven weten van niets.
Sta je daar als consument.
Nu maar weer afwachten op bericht van de Makro.
Het zal moeilijk worden als het personeel van filiaal Hengelo zich niets meer herinnerd.
Dus mensen Foto's maken van het artikel,de aanbieding en de da
3 Reviews Plaats review
Molenaar
|Na lange tijd -6 mnd- Makro Hengelo bezocht. Indeling afdelingen sterk gewijzigd, niet logisch en onoverzichtelijk.
16.00 u. 2 kassa's openen de goldcard.
Te lang wachten voor d 1e 3 in de rij, zeker bij problemen met barcode.
Trendbox Panel
|leuk voor aanbiedeingen
aanbiedingen zijn voordelig, overige prijzen zijn te hoog
Ellen
|aktie bij aankoop Philips tv
Ik heb op 13-11-11 een tv gekocht bij de Makro in Hengelo.
Er stond met grote letters bij de tv: nu met 100 euro retour van Philips.
Scheelt toch weer niet dan?? Meteen s'maandags gebeld met Philips om te vragen hoe ik de 100 euro terug kan krijgen.
Het werd netjes uitgelegd en ik stuurde de bon,de streepjescode en de geprinte papieren op.
Nu afwachten,alleen het duurde wel erg lang,2 maand gewacht en vrijdag 13 januari gemaild waar de 100 euro bleef.
Werd ik zaterdag gebeld door een meneer van de klantenservice,deze vertelde mij dat hij de papieren wel had gekregen,maar dat ik de tv in oktober gekocht moest hebben om in aanmerking te komen voor de 100 euro.
Maar?? het stond bij de makro?? Ik werd een beetje uitgelachen door de meneer die zei dat ik maar naar de Makro toe moest gaan.
Aangekomen bij de Makro werd er mij bij de klantenservice verteld dat het te lang gelden was en dat niemand meer wist of het bordje boven de tv had gehangen met de aktie 100 euro retour!!
Ik zei:moet ik dan bij elke aankoop met aktie een foto maken??
Eigenlijk wel werd mij gezegd.
Tja het enigste wat wij kunnen doen is een klacht bij het hoofdkantoor neerleggen.
Jammer hoor dat u niet eerder kwam JA PFFFFF als Philips meteen bij het krijgen van mijn papieren mij had gebeld of gemaild,maar die lieten niets van zich horen.
Fijn hoor!! de Makro laat de aanbieding 2 weken te lang hangen,ik koop de tv mede danzij dit aanbod en beide bedrijven weten van niets.
Sta je daar als consument.
Nu maar weer afwachten op bericht van de Makro.
Het zal moeilijk worden als het personeel van filiaal Hengelo zich niets meer herinnerd.
Dus mensen Foto's maken van het artikel,de aanbieding en de da
Ellen
|Ellen
|