Slechte klanten service
Arrogantie
Verkeerde informatie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lekker belangrijk
|
Constant moet je erachteraan bellen over hoe en wat het ervoor staat met onze hypotheek verstrekking ivm het ondertekenen hiervan. Ook foute berekeningen omtrent hypotheekkosten komen tot 2x toe voor. Als je tegenwoordig niets meer controleert en herberekent gaat het geheid mis. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de rabobank, ook andere instellingen maken veelal gelijke administratieve fouten.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Slecht Mijn ervaring met de Rabobank is dat je regelmatig post krijgt met het bericht dat binnenkort iemand van de bank contact met je opneemt bv over banksparen. Dit gebeurt dus niet. De dames aan de balie vind ik ronduit onbeschoft.
3 Reviews Plaats review
anne
|Slechte klanten service
Arrogantie
Verkeerde informatie
Lekker belangrijk
|Constant moet je erachteraan bellen over hoe en wat het ervoor staat met onze hypotheek verstrekking ivm het ondertekenen hiervan. Ook foute berekeningen omtrent hypotheekkosten komen tot 2x toe voor. Als je tegenwoordig niets meer controleert en herberekent gaat het geheid mis. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de rabobank, ook andere instellingen maken veelal gelijke administratieve fouten.
Trendbox Panel
|Slecht
Mijn ervaring met de Rabobank is dat je regelmatig post krijgt met het bericht dat binnenkort iemand van de bank contact met je opneemt bv over banksparen. Dit gebeurt dus niet. De dames aan de balie vind ik ronduit onbeschoft.
Lynet Heerts
|