door oplettendheid van de bank is mij voorkomen dat ze de rekening plunderen
Zeer attent en waardering
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Correcte, duidelijk vriendelijke afhandeling van een probleem Wij mijn vrouw en ik) kregen 2 onduidelijke afschrijvingen op onze bankrekening.mijn vrouw nam contact op met de bank.(filiaal in het centrum/ 5 minuten lopen van ons huis.Een medewerkster was duidelijk in haar reactie. Van de meest recente afschrijving zou zij (proberen) zorgen dat het werd terug gestort. De oudere afschrijving(4 maanden oud) was het niet mogelijk.vervolgens vroeg ze mijn vrouw om te achterhalen bij de nota verstrekker(ziekenhuis) om wat voor dienst het was geweest. Ik heb het ziekenhuis gebeld en na wat doorverbindingen ik kreeg ik de juiste informatie. Het bleek 2 terechte nota's te zijn. Terug dus naar de bank.op dat moment was er een andere medewerkster aan de bali, die geheel op de hoogte was van de casus. Ze maakte een korte notitie en verzekerde me dat alles goed zou komen. Een week later kreg ik een schriftelijke mededeling dat de casus werd afgesloten. Waarvan akte.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
goed Relatief dure bank als het gaat om kostenberekening bv voor transacties bij beleggen
3 Reviews Plaats review
jacob
|door oplettendheid van de bank is mij voorkomen dat ze de rekening plunderen
Zeer attent en waardering
Trendbox Panel
|Correcte, duidelijk vriendelijke afhandeling van een probleem
Wij mijn vrouw en ik) kregen 2 onduidelijke afschrijvingen op onze bankrekening.mijn vrouw nam contact op met de bank.(filiaal in het centrum/ 5 minuten lopen van ons huis.Een medewerkster was duidelijk in haar reactie. Van de meest recente afschrijving zou zij (proberen) zorgen dat het werd terug gestort. De oudere afschrijving(4 maanden oud) was het niet mogelijk.vervolgens vroeg ze mijn vrouw om te achterhalen bij de nota verstrekker(ziekenhuis) om wat voor dienst het was geweest. Ik heb het ziekenhuis gebeld en na wat doorverbindingen ik kreeg ik de juiste informatie. Het bleek 2 terechte nota's te zijn. Terug dus naar de bank.op dat moment was er een andere medewerkster aan de bali, die geheel op de hoogte was van de casus. Ze maakte een korte notitie en verzekerde me dat alles goed zou komen. Een week later kreg ik een schriftelijke mededeling dat de casus werd afgesloten. Waarvan akte.
Trendbox Panel
|goed
Relatief dure bank als het gaat om kostenberekening bv voor transacties bij beleggen