klote bedrijf....gaat slecht met personeel om....lange dagen klote salaris...en dan ook nog mega uren draaien....vervolgens constant zeggen hoe goed je bent en dan paaien met contracten....die er dus nooit komen...en word je keihard gedumpt ...en word het weer druk dan staan ze nog net niet jankend op de soep of je weer komt omdat ze geen personeel krijgen kunnen..rarara..hoe zou dat nou kunnen....locatie wtc lwd.....niet best...ze moeten zich schamen.....
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Shene
|
Prima bedrijf! Nette bedrijf komt afspraken naar. Ik werk met plezier voor dit bedrijf. Uren worden keurig uitbetaald en je word beloond voor je inzet.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ethel
|
fijne werkgever voldoende ruimte om te leren en genoeg doorgroei mogelijkheden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wilma
|
Hendrikshoteldiensten een geweldige werkgever en ik kan mij ook niet vinden in bovenstaande verhalen.
Ik werk sinds 2014 en heb geweldige ervaringen met dit bedrijf .
Loon altijd op tijd geen loonklachten leuke mensen waar we voor moeten werken.
En uiteraard is er wel eens wat maar nooit dat het niet opgelost kon worden .
Kortom ik vind het een super leuk bedrijf!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
F.Moerland
|
Slechte, uitbuitende werkgever. Een komen en gaan van jongens en meisjes die onrechtmatig niet per uur maar per kamer worden (onder)betaald, waar de werkgever het toch doet voorkomen alsof ze per uur betalen. Want als je om 09.00 begint weten en schrijven ze al ook direct hoe laat je klaar door simpelweg de kamers te tellen, ook al ben je later klaar... Hierdoor werk je wekelijks meerdere uren voor helemaal niets. De karren met schoonmaakmateriaal klaarmaken voor je dienst en opruimen na je dienst doe je in je eigen tijd en er wordt meerdere keren per jaar niet conform urencontract betaald en dan natuurlijk te weinig. Bij een contract van 20 uur per week krijg je over een periode van 4 weken gewoon niet de minimale 80, maar 64, 76 en een keer 57 uur betaald omdat ze zogenaamd genoeg werk voor je hadden. Iedere keer beloven ze verbetering... Ook plannen ze je verlof uren ongevraagd en onrechtmatig in als je niet genoeg uren maakt. Werk je een keer van 09.00 in de ochtend tot 21.30 in de avond kan er geen bedankje van af. Als ze je vragen op een andere locatie te gaan werken is de extra reistijd onbetaald en ook weer eigen tijd. Ziekmelding accepteren ze in eerste instantie maar schrijven ze alsnog weg als opgenomen vrije tijd die je, dan dus weer in je eigen tijd moet inhalen. Kom je om 09.00 op tijd in dienst moet de eerste medewerker nog komen en de werklijsten maken waardoor je vaak een half uur moet wachten in, je raad het al, je eigen vrije tijd. Functioneringsgesprekken doen ze niet aan, ook als je er om vraagt. In vier jaar tijd geen letter op papier gezet. Vraag je ruim een maand van te voren, ruim op tijd een dag vrij voor je verjaardag zeggen ze je doodleuk in die week dat je toch moet komen werken. Als je daar dan geërgerd iets over zegt vinden ze dat je wel wat aardiger tegen de leiding mag zijn... Bel je en vraag je eens om opheldering dan blaffen ze je af en zeggen ze dat je onbeschoft bent. Eerste medewerker roddelt er op los, blaft meisjes af en noemt ze achter hun rug om domme mongolen. Beddengoed niet vervangen voor een volgende klant maar snel even rechttrekken en afkloppen door de eerste medewerkster en dat vooral stimuleren is orde van de dag, want ja, anders redden de hardwerkende dames het gewoon niet in hun tijd. Geen fijn en zeer onpersoonlijk bedrijf om voor te werken. Ga ja na 4 jaar weg kan er ook geen bedankje of vriendelijk briefje van af. Mijn nadrukkelijke advies is een andere werkgever te zoeken want dit misselijkmakend bedrijf misbruikt je simpelweg.
10 Reviews Plaats review
Marko
|klote bedrijf....gaat slecht met personeel om....lange dagen klote salaris...en dan ook nog mega uren draaien....vervolgens constant zeggen hoe goed je bent en dan paaien met contracten....die er dus nooit komen...en word je keihard gedumpt ...en word het weer druk dan staan ze nog net niet jankend op de soep of je weer komt omdat ze geen personeel krijgen kunnen..rarara..hoe zou dat nou kunnen....locatie wtc lwd.....niet best...ze moeten zich schamen.....
Shene
|Prima bedrijf! Nette bedrijf komt afspraken naar. Ik werk met plezier voor dit bedrijf. Uren worden keurig uitbetaald en je word beloond voor je inzet.
ethel
|fijne werkgever voldoende ruimte om te leren en genoeg doorgroei mogelijkheden.
Wilma
|Hendrikshoteldiensten een geweldige werkgever en ik kan mij ook niet vinden in bovenstaande verhalen.
Ik werk sinds 2014 en heb geweldige ervaringen met dit bedrijf .
Loon altijd op tijd geen loonklachten leuke mensen waar we voor moeten werken.
En uiteraard is er wel eens wat maar nooit dat het niet opgelost kon worden .
Kortom ik vind het een super leuk bedrijf!!
F.Moerland
|Slechte, uitbuitende werkgever. Een komen en gaan van jongens en meisjes die onrechtmatig niet per uur maar per kamer worden (onder)betaald, waar de werkgever het toch doet voorkomen alsof ze per uur betalen. Want als je om 09.00 begint weten en schrijven ze al ook direct hoe laat je klaar door simpelweg de kamers te tellen, ook al ben je later klaar... Hierdoor werk je wekelijks meerdere uren voor helemaal niets. De karren met schoonmaakmateriaal klaarmaken voor je dienst en opruimen na je dienst doe je in je eigen tijd en er wordt meerdere keren per jaar niet conform urencontract betaald en dan natuurlijk te weinig. Bij een contract van 20 uur per week krijg je over een periode van 4 weken gewoon niet de minimale 80, maar 64, 76 en een keer 57 uur betaald omdat ze zogenaamd genoeg werk voor je hadden. Iedere keer beloven ze verbetering... Ook plannen ze je verlof uren ongevraagd en onrechtmatig in als je niet genoeg uren maakt. Werk je een keer van 09.00 in de ochtend tot 21.30 in de avond kan er geen bedankje van af. Als ze je vragen op een andere locatie te gaan werken is de extra reistijd onbetaald en ook weer eigen tijd. Ziekmelding accepteren ze in eerste instantie maar schrijven ze alsnog weg als opgenomen vrije tijd die je, dan dus weer in je eigen tijd moet inhalen. Kom je om 09.00 op tijd in dienst moet de eerste medewerker nog komen en de werklijsten maken waardoor je vaak een half uur moet wachten in, je raad het al, je eigen vrije tijd. Functioneringsgesprekken doen ze niet aan, ook als je er om vraagt. In vier jaar tijd geen letter op papier gezet. Vraag je ruim een maand van te voren, ruim op tijd een dag vrij voor je verjaardag zeggen ze je doodleuk in die week dat je toch moet komen werken. Als je daar dan geërgerd iets over zegt vinden ze dat je wel wat aardiger tegen de leiding mag zijn... Bel je en vraag je eens om opheldering dan blaffen ze je af en zeggen ze dat je onbeschoft bent. Eerste medewerker roddelt er op los, blaft meisjes af en noemt ze achter hun rug om domme mongolen. Beddengoed niet vervangen voor een volgende klant maar snel even rechttrekken en afkloppen door de eerste medewerkster en dat vooral stimuleren is orde van de dag, want ja, anders redden de hardwerkende dames het gewoon niet in hun tijd. Geen fijn en zeer onpersoonlijk bedrijf om voor te werken. Ga ja na 4 jaar weg kan er ook geen bedankje of vriendelijk briefje van af. Mijn nadrukkelijke advies is een andere werkgever te zoeken want dit misselijkmakend bedrijf misbruikt je simpelweg.