Ik was aan het passen in een pashokje en toen ik klaar was met kleren passen ging ik even mijn make-up heel erg kort bijwerken. Dus ik ging dichtbij de spiegel staan om dat te doen, maar dan sta je achter een muur en komen er geen voeten onder het pashokjesgordijn uit. Vervolgens komt er een wat oudere medewerker vragen of er iemand in het pashokje zit terwijl ze aan het gordijn rommelt. Ik roep "ja deze is bezet'. Zegt de medewerker iets overstaanbaars, vervolgens trekt ze zomaar het gordijn open en zegt ze op een heel geïrriteerde en neerkijkende toon 'Oh? Je bent gewoon aan het make-uppen?' Waarna ze het gordijn weer dichtdoet. Ik vind dit erg onbeschoft en ik was ook erg in shock, ik had graag iets terug willen zeggen maar ik was sprakeloos door de manier waarop ik behandeld werdt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van HEMA
|
Eigenlijk zou ik een 9 of 10 willen geven, maar niet alles kan perfect zijn.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van HEMA
|
Hema is oer Hollands en geeft ook zo een gevoel. Hema heeft hard zijn best gedaan de laatste tijd hun assortiment uit te bereiden zoals een poloroid camera
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van HEMA
|
Vooral de basics bij Hema kopen we graag. Een prima prijs en de kwaliteit is ook goed.
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van HEMA
|
personeel is niet kundig genoeg weet soms niet waar alles licht ik ook soms niet klant vriendelijk .
46 Reviews Plaats review
Anne
|Ik was aan het passen in een pashokje en toen ik klaar was met kleren passen ging ik even mijn make-up heel erg kort bijwerken. Dus ik ging dichtbij de spiegel staan om dat te doen, maar dan sta je achter een muur en komen er geen voeten onder het pashokjesgordijn uit. Vervolgens komt er een wat oudere medewerker vragen of er iemand in het pashokje zit terwijl ze aan het gordijn rommelt. Ik roep "ja deze is bezet'. Zegt de medewerker iets overstaanbaars, vervolgens trekt ze zomaar het gordijn open en zegt ze op een heel geïrriteerde en neerkijkende toon 'Oh? Je bent gewoon aan het make-uppen?' Waarna ze het gordijn weer dichtdoet. Ik vind dit erg onbeschoft en ik was ook erg in shock, ik had graag iets terug willen zeggen maar ik was sprakeloos door de manier waarop ik behandeld werdt.
Klant van HEMA
|Eigenlijk zou ik een 9 of 10 willen geven, maar niet alles kan perfect zijn.
Klant van HEMA
|Hema is oer Hollands en geeft ook zo een gevoel. Hema heeft hard zijn best gedaan de laatste tijd hun assortiment uit te bereiden zoals een poloroid camera
Klant van HEMA
|Vooral de basics bij Hema kopen we graag. Een prima prijs en de kwaliteit is ook goed.
Klant van HEMA
|personeel is niet kundig genoeg weet soms niet waar alles licht ik ook soms niet klant vriendelijk .