Deze review heb ik gescoord op de oudere, mannelijke apotheker. Hoe hij met vaak kwetsbare mensen omgaat is niet goed te praten. Hij zet klanten neer als domme zielen die het allemaal niet begrijpen, zelf maakt hij geen fouten. Door zijn harde aanpak wil hij dit in ieder geval zo laten overkomen. Het is toch vreselijk dat mensen zieker naar huis gaan dan dat ze zijn gekomen? Want neem maar van mij aan dat mensen van zo'n nare behandeling de rest van de dag nog last hebben. Ik kom daar ook door de sfeer het liefst zo min mogelijk.
Ik hoop voor hem, zijn vrouwelijke collega's en voor de klanten dat hij snel met pensioen mag.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hurk
|
Wegens ziekte niet zelf in staat medicatie uit te drukken. De apotheek ook niet. Dit wordt structureel niet gedaan. Ik geef bij aanvraag aan dat ze het op het recept moeten zetten maar wordt niet naar gekeken. Krijg je allerlei excuses en smoesjes. Zeg dan gewoon nee we leveren alleen medicijnen en geen service.
Telefonisch gewoon niet bereikbaar. De apotheker is langdradig en onvriendelijk en schuift het af op zijn personeel.
Vroeger was dit een fijne apotheek die medicatie op voorraad had en waar je uitleg kreeg. Helaas is het nu een drama daar
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Apotheek SAL Brandevoort
|
De lage cijfers komen vooral om de ene apotheker. De man, volgens mij de eigenaar. Heel gemeen tegen klanten en medewerkers, snauwt ze af. Vragen over medicijnen worden afgekat, en er wordt een oordeel geveld door hem over je medicijnen. (De rest van de medewerkers zijn wel aardig). Laatst was er een oudere vrouw die een herhalingsrecept wilde bestellen, wat eigenlijk op een andere plek moest, maar ze wist dit niet. Hierna werd ze afgesnauwd en tegen geroepen door de apotheker dat ze zo dom was om hier toch een recept proberen te krijgen.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ben van der Velden
|
Mijn transgender zoon moet maandelijks een puberteitsremmer gebruiken. Dat komt op de dag nauwkeurig. Derhalve bestel ik het medicijn 4 weken voordat de prik moet worden gezet bij deze apotheek.
De prik wordt bij hetzelfde medisch centrum in Brandevoort gezet, dus dat lijkt goed te organiseren.
Behalve bij de SAL apotheek!! Daar bestellen ze het medicijn bewust op het allerlaatste moment en daarmee nemen zij het risico dat ze niet kunnen leveren. Bij de 3e afspraak ging 't bijna mis. En bij de 4e afspraak bleek het medicijn in backorder, het zou 2 dagen te laat komen. Dat valt dus buiten de marge voor de gebruiker van dit medicijn.
Nu moeten we naar de Genderpoli in Amsterdam om daar alsnog op de juiste dag de juiste medicatie te ontvangen.
Gevolgen:
- extra schoolverzuim van het kind
- kind wordt weer door een vreemde geprikt en niet door de vertrouwde assistente
- uren telefoneren en organiseren van de behandeling in Amsterdam
Dus tijd, geld en stress! Allemaal omdat zeer goed betaalde mensen hun taak niet serieus opvatten, en bewust risico's nemen met patiënten.
De baas van deze kermisattractie laat zich niet zien en/of horen. En als je je even kwaad maakt op de vestiging dan barst de medewerkster in huilen uit!
Waardeloze dienstverlening!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
W. RIJKS
|
Ben erg teleurgesteld met de klantvriendelijkheid van de Apotheker omdat er iets mis is gegaan van het aannemen,recept door personeel en door de apotheker niet op een klantvriendelijk manier werd opgelost sterker nog krijg van de apotheker een uitbrander alsof ik hier schuld aan was met een aantal andere klanten achter me ging hij me dingen verwijten die ik als klant niet kan weten ik zei hem dat de manier waarop hij mij bejegende dit niet prettig vond en tot mijn verbazing was zijn antwoord geen zin te hebben in discussies ben hierdoor erg uit mijn doen ben niet alleen klant maar ook patiënt!
500 Reviews Plaats review
Ineke
|Deze review heb ik gescoord op de oudere, mannelijke apotheker. Hoe hij met vaak kwetsbare mensen omgaat is niet goed te praten. Hij zet klanten neer als domme zielen die het allemaal niet begrijpen, zelf maakt hij geen fouten. Door zijn harde aanpak wil hij dit in ieder geval zo laten overkomen. Het is toch vreselijk dat mensen zieker naar huis gaan dan dat ze zijn gekomen? Want neem maar van mij aan dat mensen van zo'n nare behandeling de rest van de dag nog last hebben. Ik kom daar ook door de sfeer het liefst zo min mogelijk.
Ik hoop voor hem, zijn vrouwelijke collega's en voor de klanten dat hij snel met pensioen mag.
Hurk
|Wegens ziekte niet zelf in staat medicatie uit te drukken. De apotheek ook niet. Dit wordt structureel niet gedaan. Ik geef bij aanvraag aan dat ze het op het recept moeten zetten maar wordt niet naar gekeken. Krijg je allerlei excuses en smoesjes. Zeg dan gewoon nee we leveren alleen medicijnen en geen service.
Telefonisch gewoon niet bereikbaar. De apotheker is langdradig en onvriendelijk en schuift het af op zijn personeel.
Vroeger was dit een fijne apotheek die medicatie op voorraad had en waar je uitleg kreeg. Helaas is het nu een drama daar
Klant van Apotheek SAL Brandevoort
|De lage cijfers komen vooral om de ene apotheker. De man, volgens mij de eigenaar. Heel gemeen tegen klanten en medewerkers, snauwt ze af. Vragen over medicijnen worden afgekat, en er wordt een oordeel geveld door hem over je medicijnen. (De rest van de medewerkers zijn wel aardig). Laatst was er een oudere vrouw die een herhalingsrecept wilde bestellen, wat eigenlijk op een andere plek moest, maar ze wist dit niet. Hierna werd ze afgesnauwd en tegen geroepen door de apotheker dat ze zo dom was om hier toch een recept proberen te krijgen.
Ben van der Velden
|Mijn transgender zoon moet maandelijks een puberteitsremmer gebruiken. Dat komt op de dag nauwkeurig. Derhalve bestel ik het medicijn 4 weken voordat de prik moet worden gezet bij deze apotheek.
De prik wordt bij hetzelfde medisch centrum in Brandevoort gezet, dus dat lijkt goed te organiseren.
Behalve bij de SAL apotheek!! Daar bestellen ze het medicijn bewust op het allerlaatste moment en daarmee nemen zij het risico dat ze niet kunnen leveren. Bij de 3e afspraak ging 't bijna mis. En bij de 4e afspraak bleek het medicijn in backorder, het zou 2 dagen te laat komen. Dat valt dus buiten de marge voor de gebruiker van dit medicijn.
Nu moeten we naar de Genderpoli in Amsterdam om daar alsnog op de juiste dag de juiste medicatie te ontvangen.
Gevolgen:
- extra schoolverzuim van het kind
- kind wordt weer door een vreemde geprikt en niet door de vertrouwde assistente
- uren telefoneren en organiseren van de behandeling in Amsterdam
Dus tijd, geld en stress! Allemaal omdat zeer goed betaalde mensen hun taak niet serieus opvatten, en bewust risico's nemen met patiënten.
De baas van deze kermisattractie laat zich niet zien en/of horen. En als je je even kwaad maakt op de vestiging dan barst de medewerkster in huilen uit!
Waardeloze dienstverlening!!
W. RIJKS
|Ben erg teleurgesteld met de klantvriendelijkheid van de Apotheker omdat er iets mis is gegaan van het aannemen,recept door personeel en door de apotheker niet op een klantvriendelijk manier werd opgelost sterker nog krijg van de apotheker een uitbrander alsof ik hier schuld aan was met een aantal andere klanten achter me ging hij me dingen verwijten die ik als klant niet kan weten ik zei hem dat de manier waarop hij mij bejegende dit niet prettig vond en tot mijn verbazing was zijn antwoord geen zin te hebben in discussies ben hierdoor erg uit mijn doen ben niet alleen klant maar ook patiënt!