halters besteld bij Helisport, aanbetaling gedaan. Net telefoon gekregen dat ze "per ongeluk de halters aan de verkeerde klant hebben geleverd". Het komt er op neer dat ze mijn bestelde produkten aan iemand anders hebben verkocht. Nog liegen ook dat ze verkeerd geleverd zijn. Waardeloos *** bedrijf met een stelletje leugenaars als werknemers. Helaas geen andere produkten die ik nog nodig heb bij Helisport meer kopen. Alles ergens anders aangeschaft.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marijn Schellekens
|
In mijn beleving geven reviews pas toegevoegde waarde als erin beschreven wordt hoe een bedrijf omgaat met klanten als het niet goed gaat, zoals verkeerde leveringen en het nakomen van afgegeven garanties. Een goede review als ze dit naar behoren doen en een slechte als ze er een rommeltje van maken.
Ik ben al een paar jaar klant bij Helisports en ik heb daar altijd naar tevredenheid fitnessapparatuur gekocht. Ik moet wel zeggen dat de communicatie rond het afleveren niet altijd optimaal is geweest en dat ik er zelf regelmatig achterheen moest zitten, maar dit was geen belemmering om toch nog een keer daar te kopen.
Een van de redenen was om bij Helisports fitnessapparaten te kopen is dat ik dacht het het een betrouwbare keten was en dat de kwaliteit en bijbehorende garantie op de geleverde apparatuur daarmee geborgd was. NIET DUS.
Zo heb ik 3 jaar geleden op advies van Helisports een crosstrainer van het merk XTerra gekocht met daarbij een levenslange garantie op het las en framework. Na 2,5 jaar begint de crosstrainer op de handles roestvorming te vertonen en sindsdien breidt de roest zich gestaag uit. Na dit te hebben gemeld aan de verkoper ben ik doorverwezen naar de technische dienst.
In een eerste reactie van de technische dienst werd de schuld direct bij mij neergelegd. Transpiratie is zout, zout zorgt voor roest en ik zou het apparaat niet goed hebben schoongehouden, Helisports kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
In mijn opinie is het een productiefout, waarbij de coating niet goed is aangebracht. je mag toch verwachten dat een fitnessapparaat wel tegen een beetje zweet kan. Zeker als dit na gebruik met een doekje wordt afgedaan. Wat overigens een normale handeling is voor iemand die regelmatig een fitnessapparaat gebruikt.
Na enige mailwisselingen over en weer kwam de aap uit de mouw. Helisports was geen dealer meer van XTerra en vond het te duur om de garantie na te komen. Ik kon tegen torenhoge kosten van honderden euro's wel nieuwe onderdelen krijgen als zelf aangaf wat ik nodig had.
Op een officiële bij Helisports ingediende klacht heb ik nooit een reactie mogen ontvangen.
Deze ene ster krijgt Helisport voor de waarde van hun garantie, de wijze waarop ze communiceren, het afschuiven van verantwoordelijkheden en voor het uiten van ongefundeerde, onbehoorlijke beschuldigingen.
Mij zijn ze, na 8 jaar trouwe klant te zijn geweest, kwijt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ruudduur
|
Ons werd gegarandeerd dat de aangeschafte roeitrainer voor professioneel thuisgebruik zou zijn en zeer betrouwbaar en degelijk was. Nu ruim 2 jaar later piept en kraakt het apparaat en is het defect, de weerstand werkt niet meer. Gelukkig zit er levenslang garantie op de weerstand. We betaalden 400euro voor dit stuk schroot en het eerste wat de humeurige medewerker zegt is dat er 65euro voorrijkosten en 50euro per uur loonkosten in rekening zullen worden gebracht. Verschrikkelijk bedrijf waar ik nooit meer iets mee te maken wil hebben.
3 Reviews Plaats review
David
|halters besteld bij Helisport, aanbetaling gedaan. Net telefoon gekregen dat ze "per ongeluk de halters aan de verkeerde klant hebben geleverd". Het komt er op neer dat ze mijn bestelde produkten aan iemand anders hebben verkocht. Nog liegen ook dat ze verkeerd geleverd zijn. Waardeloos *** bedrijf met een stelletje leugenaars als werknemers. Helaas geen andere produkten die ik nog nodig heb bij Helisport meer kopen. Alles ergens anders aangeschaft.
Marijn Schellekens
|In mijn beleving geven reviews pas toegevoegde waarde als erin beschreven wordt hoe een bedrijf omgaat met klanten als het niet goed gaat, zoals verkeerde leveringen en het nakomen van afgegeven garanties. Een goede review als ze dit naar behoren doen en een slechte als ze er een rommeltje van maken.
Ik ben al een paar jaar klant bij Helisports en ik heb daar altijd naar tevredenheid fitnessapparatuur gekocht. Ik moet wel zeggen dat de communicatie rond het afleveren niet altijd optimaal is geweest en dat ik er zelf regelmatig achterheen moest zitten, maar dit was geen belemmering om toch nog een keer daar te kopen.
Een van de redenen was om bij Helisports fitnessapparaten te kopen is dat ik dacht het het een betrouwbare keten was en dat de kwaliteit en bijbehorende garantie op de geleverde apparatuur daarmee geborgd was. NIET DUS.
Zo heb ik 3 jaar geleden op advies van Helisports een crosstrainer van het merk XTerra gekocht met daarbij een levenslange garantie op het las en framework. Na 2,5 jaar begint de crosstrainer op de handles roestvorming te vertonen en sindsdien breidt de roest zich gestaag uit. Na dit te hebben gemeld aan de verkoper ben ik doorverwezen naar de technische dienst.
In een eerste reactie van de technische dienst werd de schuld direct bij mij neergelegd. Transpiratie is zout, zout zorgt voor roest en ik zou het apparaat niet goed hebben schoongehouden, Helisports kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
In mijn opinie is het een productiefout, waarbij de coating niet goed is aangebracht. je mag toch verwachten dat een fitnessapparaat wel tegen een beetje zweet kan. Zeker als dit na gebruik met een doekje wordt afgedaan. Wat overigens een normale handeling is voor iemand die regelmatig een fitnessapparaat gebruikt.
Na enige mailwisselingen over en weer kwam de aap uit de mouw. Helisports was geen dealer meer van XTerra en vond het te duur om de garantie na te komen. Ik kon tegen torenhoge kosten van honderden euro's wel nieuwe onderdelen krijgen als zelf aangaf wat ik nodig had.
Op een officiële bij Helisports ingediende klacht heb ik nooit een reactie mogen ontvangen.
Deze ene ster krijgt Helisport voor de waarde van hun garantie, de wijze waarop ze communiceren, het afschuiven van verantwoordelijkheden en voor het uiten van ongefundeerde, onbehoorlijke beschuldigingen.
Mij zijn ze, na 8 jaar trouwe klant te zijn geweest, kwijt.
ruudduur
|Ons werd gegarandeerd dat de aangeschafte roeitrainer voor professioneel thuisgebruik zou zijn en zeer betrouwbaar en degelijk was. Nu ruim 2 jaar later piept en kraakt het apparaat en is het defect, de weerstand werkt niet meer. Gelukkig zit er levenslang garantie op de weerstand. We betaalden 400euro voor dit stuk schroot en het eerste wat de humeurige medewerker zegt is dat er 65euro voorrijkosten en 50euro per uur loonkosten in rekening zullen worden gebracht. Verschrikkelijk bedrijf waar ik nooit meer iets mee te maken wil hebben.