Mijn ervaringen met Heine zijn zeer positief. Een paar x heb ik artikelen besteld. Ook als er een artikel niet in voorraad is, wordt dat wat ze wel hebben verzonden met een keurig briefje dat het andere artikel zo spoedig mogelijk volgt. Hiervoor rekenen ze geen extra verzendkosten. Dat vind ik wel netjes. De keuze is overweldigend te noemen en ook in kleding hebben ze genoeg keuze voor de vrouw met een maatje meer. Vooral onder de indruk ben ik over hun aanbod in leren jasjes. De kwaliteit is zoals ze beloven. Hoogwaardig!
9.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Creanne
|
Enige weken geleden heb ik kleding besteld bij Heine, twee jurkjes. Beiden zijn van zeer goede kwaliteit en zien er mooi uit. Ook vind ik de site zeer overzichtelijk. Op mijn vraag aan de klantenservice kreeg ik binnen een dag antwoord. Een minpunt vond ik dat het meer dan een week duurde voordat ik de kleding binnen had en dat is als je het vergelijkt met andere postorderbedrijven, iets langer dan gebruikelijk. De jurkjes op zich hebben dit helemaal goed gemaakt.
9.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Lianne
|
Ik ben een vaste klant van Heine, ben namelijk heel blij dat ik nog in de catalogus kan bladeren,hoewel ik over internet beschik,maar maar een catalogus is een dtuk overzichtelijker.ik ben 30+ en vind er prima geschikte kleding,en goede kwaliteti.
7.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Corrie
|
Nadat ik de eerste keer niet zulke goede ervaringen had bij Heine (heb toen 4 weken moeten wachten op spullen die gewoon in voorraad waren) besloot ik het bedrijf ern tweede kans te geven. Helaas liep het ook nu weer gigantisch mis. Na 2 weken een brief voor een aanbetaling. Daarna hebben ze een week nodig om de betaling te verwerken en pas dan gaan de 10 dagen levertijd in. Voor mij geen Heine meer! !!
5.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Greetje
|
Als goede klant van Heine wilde ik de verzendkosten weer afkopen. Op de site is hierover niets te vinden: ik heb gemaild hierover hoe dit te doen. De mail terug geeft geen antwoord, alleen dat ik hen moet bellen hierover. Dit vind ik niet klantvriendelijk en zijn voor mij extra onnodige kosten en moeite.
11 Reviews Plaats review
Charlie
|Mijn ervaringen met Heine zijn zeer positief. Een paar x heb ik artikelen besteld. Ook als er een artikel niet in voorraad is, wordt dat wat ze wel hebben verzonden met een keurig briefje dat het andere artikel zo spoedig mogelijk volgt. Hiervoor rekenen ze geen extra verzendkosten. Dat vind ik wel netjes. De keuze is overweldigend te noemen en ook in kleding hebben ze genoeg keuze voor de vrouw met een maatje meer. Vooral onder de indruk ben ik over hun aanbod in leren jasjes. De kwaliteit is zoals ze beloven. Hoogwaardig!
Creanne
|Enige weken geleden heb ik kleding besteld bij Heine, twee jurkjes. Beiden zijn van zeer goede kwaliteit en zien er mooi uit. Ook vind ik de site zeer overzichtelijk. Op mijn vraag aan de klantenservice kreeg ik binnen een dag antwoord. Een minpunt vond ik dat het meer dan een week duurde voordat ik de kleding binnen had en dat is als je het vergelijkt met andere postorderbedrijven, iets langer dan gebruikelijk. De jurkjes op zich hebben dit helemaal goed gemaakt.
Lianne
|Ik ben een vaste klant van Heine, ben namelijk heel blij dat ik nog in de catalogus kan bladeren,hoewel ik over internet beschik,maar maar een catalogus is een dtuk overzichtelijker.ik ben 30+ en vind er prima geschikte kleding,en goede kwaliteti.
Corrie
|Nadat ik de eerste keer niet zulke goede ervaringen had bij Heine (heb toen 4 weken moeten wachten op spullen die gewoon in voorraad waren) besloot ik het bedrijf ern tweede kans te geven. Helaas liep het ook nu weer gigantisch mis. Na 2 weken een brief voor een aanbetaling. Daarna hebben ze een week nodig om de betaling te verwerken en pas dan gaan de 10 dagen levertijd in. Voor mij geen Heine meer! !!
Greetje
|Als goede klant van Heine wilde ik de verzendkosten weer afkopen. Op de site is hierover niets te vinden: ik heb gemaild hierover hoe dit te doen. De mail terug geeft geen antwoord, alleen dat ik hen moet bellen hierover. Dit vind ik niet klantvriendelijk en zijn voor mij extra onnodige kosten en moeite.