Ik heb vandaag mijn bestelde vissen binnen gekregen 4 prachtige Ranchu, s. Prachtig van kleur, goed vitaal, niks te klagen over de vissen zelf. Er staat op de website precies aangegeven dat levende dieren eens per 21 dagen geleverd worden en ook de datum. Ik had de klanten service gemaild en kreeg ook een aantal uurtjes later netjes andwoord.Het enige mindere iets was dat 2 zakjes blijkbaar heel iets lek waren en Hierdoor de lucht en water inhoud dusdanig zoveel verminderd was.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mandy
|
Wat een *** zaak zeg,,,had een grote bestelling geplaatst van 7 vissen en planten en voer,, bij aankomst 2 vissen dood,,de rest zwak snel snel over zetten,, 1 alsnog niet gered en is opgegeten door mijn andere ciclides van de 2 dode geld netjes terug gekregen na een week,,over de andere vis die later dood is gegaan word niet op de mail gereageerd,,, 1 vis en 1 plant hadden ze dus vroegen ze of ze er een andere voor in de plaats zou doen voor de zelfde prijs,oke prima dacht ik maar ze vertellen er niet bij dat de vervanging goedkoper is en dat ik dus 2 euro teveel heb betaald,,nu gaat het me niet om die 2 euro maar doe dat bij 10 klanten. Er word ook geen uitleg gegeven of op mail gereageerd of wat dan ook,,ik ben echt super boos! Ik bestel nooit meer wat daar!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Matthijs
|
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst, nog steeds geen verzendbevestiging en/of pakket ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd, en telefoon wordt niet opgenomen. Slechte zaak....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Debbie
|
Bestelling niet zoals verwacht.
Veel fouten in de bestelling.
Zoals verkeerde artikelen en slechte verpakking van de planten. Er zaten te veel in een zakje waardoor er een plant stuk was gegaan.
Bestelling duurde langer dan verwacht. Melden dit zelf niet. Pas na contact via de mail kreeg ik te horen dat het een week ging duren.
Een artikel was niet voorradig. Dit was goed opgelost door een ander artikel te sturen.
Reageren niet op de mail na klacht.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Arthur
|
Afgelopen maandag een bestelling gedaan. Na 12 uur dus deze zou ik volgens de website op donderdag mogen ontvangen, het artikel is op voorraad. Gisteren zag ik dat er geen wijziging in mijn bestelstatus was dus heb ik een mailtje gestuurd met een status vraag. Geen reactie, vandaag weer een mail gestuurd met de status over mijn statusvraag. Weer geen reactie en vanzelfsprekend geen voorrang in mijn order. Na eerder al een zeer matige ervaring met dit bedrijf gehad te hebben was het niet slim van me nog een poging te wagen. Gelukkig heb ik via Paypal betaald en kan ik een geschil starten. Ik wil iedereen waarschuwen hier niet te bestellen. Betaal ergens anders liever een paar euro meer.
24 Reviews Plaats review
Mirjam
|Ik heb vandaag mijn bestelde vissen binnen gekregen 4 prachtige Ranchu, s. Prachtig van kleur, goed vitaal, niks te klagen over de vissen zelf. Er staat op de website precies aangegeven dat levende dieren eens per 21 dagen geleverd worden en ook de datum. Ik had de klanten service gemaild en kreeg ook een aantal uurtjes later netjes andwoord.Het enige mindere iets was dat 2 zakjes blijkbaar heel iets lek waren en Hierdoor de lucht en water inhoud dusdanig zoveel verminderd was.
Mandy
|Wat een *** zaak zeg,,,had een grote bestelling geplaatst van 7 vissen en planten en voer,, bij aankomst 2 vissen dood,,de rest zwak snel snel over zetten,, 1 alsnog niet gered en is opgegeten door mijn andere ciclides van de 2 dode geld netjes terug gekregen na een week,,over de andere vis die later dood is gegaan word niet op de mail gereageerd,,, 1 vis en 1 plant hadden ze dus vroegen ze of ze er een andere voor in de plaats zou doen voor de zelfde prijs,oke prima dacht ik maar ze vertellen er niet bij dat de vervanging goedkoper is en dat ik dus 2 euro teveel heb betaald,,nu gaat het me niet om die 2 euro maar doe dat bij 10 klanten. Er word ook geen uitleg gegeven of op mail gereageerd of wat dan ook,,ik ben echt super boos! Ik bestel nooit meer wat daar!
Matthijs
|Bestelling anderhalf week geleden geplaatst, nog steeds geen verzendbevestiging en/of pakket ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd, en telefoon wordt niet opgenomen. Slechte zaak....
Debbie
|Bestelling niet zoals verwacht.
Veel fouten in de bestelling.
Zoals verkeerde artikelen en slechte verpakking van de planten. Er zaten te veel in een zakje waardoor er een plant stuk was gegaan.
Bestelling duurde langer dan verwacht. Melden dit zelf niet. Pas na contact via de mail kreeg ik te horen dat het een week ging duren.
Een artikel was niet voorradig. Dit was goed opgelost door een ander artikel te sturen.
Reageren niet op de mail na klacht.
Arthur
|Afgelopen maandag een bestelling gedaan. Na 12 uur dus deze zou ik volgens de website op donderdag mogen ontvangen, het artikel is op voorraad. Gisteren zag ik dat er geen wijziging in mijn bestelstatus was dus heb ik een mailtje gestuurd met een status vraag. Geen reactie, vandaag weer een mail gestuurd met de status over mijn statusvraag. Weer geen reactie en vanzelfsprekend geen voorrang in mijn order. Na eerder al een zeer matige ervaring met dit bedrijf gehad te hebben was het niet slim van me nog een poging te wagen. Gelukkig heb ik via Paypal betaald en kan ik een geschil starten. Ik wil iedereen waarschuwen hier niet te bestellen. Betaal ergens anders liever een paar euro meer.