Personeel is altijd bereid om te helpen wat erg fijn is.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Mango
|
Het is een fijne winkel met mooie kleding.
6.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
mieke beijnsberger
|
voor mij telt klantvriendelijkheid op de eerste plaats en dat is goed deskundig personeel goede sfeer kom er graag
8.0
0
noujazeg
|
28-06-2014 extra voor de sale naar Mango Corio center in Heerlen gereden omdat ik een bepaald leren jasje graag wilde kopen. 23050016 - Bicolor in zwart. Het jasje was gelukkig beschikbaar in mijn maat én afgeprijsd van 109,99 naar 74,99. Ik blij naar de kassa. Hoe groot was mijn teleurstelling toen de filiaal manager zei, dat dit jasje helemaal niet afgeprijsd was, terwijl AL deze jasjes afgeprijsd in het rek hingen. Foutje gemaakt volgens haar. Ze wilde het dus niet voor 74,99 aan mij verkopen en poeierde mij op een hooghartige manier af waar iedereen bij stond, genant dus. Wat blijk nu, het jasje stond op de website ..... niet voor 109,99 niet voor 74,99 maar voor 69,99 zelfs, ik had dus gelijk en volgens de consumenten rechten had ze het zo-wie-zo voor 74,99 aan mij moeten verkopen. Ik baal nu dus enorm, tijd verloren, parkeergeld kwijt en een heel naar gevoel over gehouden aan Mango. Hier de tekst van de consumentenbond : Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper. Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs op de prijssticker, en wilt u het product kopen? Dan moet de verkoper het product voor deze prijs aan u verkopen. Deze klacht ook naar Mango gemaild maar tot op heden geen enkele reactie !!
26 Reviews Plaats review
Klant van Mango
|Personeel is altijd bereid om te helpen wat erg fijn is.
Klant van Mango
|Het is een fijne winkel met mooie kleding.
mieke beijnsberger
|voor mij telt klantvriendelijkheid op de eerste plaats en dat is goed deskundig personeel goede sfeer kom er graag
noujazeg
|28-06-2014 extra voor de sale naar Mango Corio center in Heerlen gereden omdat ik een bepaald leren jasje graag wilde kopen. 23050016 - Bicolor in zwart. Het jasje was gelukkig beschikbaar in mijn maat én afgeprijsd van 109,99 naar 74,99. Ik blij naar de kassa. Hoe groot was mijn teleurstelling toen de filiaal manager zei, dat dit jasje helemaal niet afgeprijsd was, terwijl AL deze jasjes afgeprijsd in het rek hingen. Foutje gemaakt volgens haar. Ze wilde het dus niet voor 74,99 aan mij verkopen en poeierde mij op een hooghartige manier af waar iedereen bij stond, genant dus. Wat blijk nu, het jasje stond op de website ..... niet voor 109,99 niet voor 74,99 maar voor 69,99 zelfs, ik had dus gelijk en volgens de consumenten rechten had ze het zo-wie-zo voor 74,99 aan mij moeten verkopen. Ik baal nu dus enorm, tijd verloren, parkeergeld kwijt en een heel naar gevoel over gehouden aan Mango. Hier de tekst van de consumentenbond : Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper. Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs op de prijssticker, en wilt u het product kopen? Dan moet de verkoper het product voor deze prijs aan u verkopen. Deze klacht ook naar Mango gemaild maar tot op heden geen enkele reactie !!
Klant van Mango
|Het personeel is weinig zichtbaar in de winkel.