zeer tevreden boxspring. boxsping geplaats gemonteerd afval mee genomen super te vreden prys kwaliteit ook goed. Pluspunten: geen. Minpunten: geen.
10
van duiven bode
|
tevreden prys kwalietyd ik zeg doen. boxspring gekocht elektrisch prima geplaats en netjes vuil meegenomen en super geslapen prys ook goed ben er helemmaal bly mee. Pluspunten: prima afspraken. Minpunten: geen.
8.0
sam
|
je wordt ge.. waar je bij staat. Nog geen drie jaar terug heb ik een matras met bonnelveren(140/200) met twee losse lattenbodems gekocht bij HBBC. Hij heeft ons met zijn mooie verkooptrucs (en korting) makkelijk om kunnen kopen. Waar wij niet op gelet hebben was de garantie! De verkoper heeft mij geadviseerd dat ik de matras om de 6 weken moet draaien. Dat heb ik ook altijd netjes gedaan. Na twee en half jaar leek de matras zijn tijd te hebben gehad. Ik voel de metalen veren in me rug (steken) en dat slaapt echt niet prettig. Toen heb ik toch de bon gaan bekijken en tot mijn verbazing stond er nergens iets over een garantie(termijn) of dergelijks! Ik besloot om naar de winkel te gaan om te vragen of ik recht had op garantie, omdat de matras helemaal ingezakt was. De verkoper gaf toe dat ik tot eind december (24-12-2011) garantie zou hebben, maar dat is al BIJNA om en daarom was ik te laat!!! terwijl ik op 13-12-2011 daar was. Ik was zo verbaasd. De verkoper deed er heel makkelijk over en kon ons alleen 100 euro korting geven op een nieuwe matras. Terwijl wij al 423 euro kwijt waren aan de vorige slechte matras. (wat wel heel goed uit ziet van buiten) Korting is geen garantie, maar de verkoper vond dat wij al blij moesten zijn met zijn voorstel. Ik kon mijn oren niet geloven. Vol verbazing heb ik de winkel verlaten.
Ik hoop dat andere mensen iets aan deze informatie hebben en zich niet gek laten maken door zijn zogenaamde faillissementsverkoop, want je krijgt geen waar voor je geld en ook geen service. Pluspunten: -. Minpunten: een heleboel.
2.0
blom den helder
|
vergist in maat matrassen. verkoper doet niet moeilyk wy hadden 3 weken geleden matrassen gekocht 80-200 verkeerde maat wy belde hy zy kom maar omruilen met de meer prys voor 90-200 en het is opgelost . Pluspunten: dit noem ik service zeer te
vreden over dit bedryf helders bedden en boxspringcentrale. Minpunten: geen.
10
van dam den oever
|
boxspring 2010 gekocht. ik had kuilen in de matras ging naar de winkel h b b c terug verkoper deed niet moeilyk kleine bybetaling 2 nieuwe matrassen ik ben weer tevreden.ik raad aan om daar een boxspring of matras te kopen =service is goed. Pluspunten: service. Minpunten: geen.
9 Reviews Plaats review
van dam callands oog
|zeer tevreden boxspring. boxsping geplaats gemonteerd afval mee genomen super te vreden prys kwaliteit ook goed. Pluspunten: geen. Minpunten: geen.
van duiven bode
|tevreden prys kwalietyd ik zeg doen. boxspring gekocht elektrisch prima geplaats en netjes vuil meegenomen en super geslapen prys ook goed ben er helemmaal bly mee. Pluspunten: prima afspraken. Minpunten: geen.
sam
|je wordt ge.. waar je bij staat. Nog geen drie jaar terug heb ik een matras met bonnelveren(140/200) met twee losse lattenbodems gekocht bij HBBC. Hij heeft ons met zijn mooie verkooptrucs (en korting) makkelijk om kunnen kopen. Waar wij niet op gelet hebben was de garantie! De verkoper heeft mij geadviseerd dat ik de matras om de 6 weken moet draaien. Dat heb ik ook altijd netjes gedaan. Na twee en half jaar leek de matras zijn tijd te hebben gehad. Ik voel de metalen veren in me rug (steken) en dat slaapt echt niet prettig. Toen heb ik toch de bon gaan bekijken en tot mijn verbazing stond er nergens iets over een garantie(termijn) of dergelijks! Ik besloot om naar de winkel te gaan om te vragen of ik recht had op garantie, omdat de matras helemaal ingezakt was. De verkoper gaf toe dat ik tot eind december (24-12-2011) garantie zou hebben, maar dat is al BIJNA om en daarom was ik te laat!!! terwijl ik op 13-12-2011 daar was. Ik was zo verbaasd. De verkoper deed er heel makkelijk over en kon ons alleen 100 euro korting geven op een nieuwe matras. Terwijl wij al 423 euro kwijt waren aan de vorige slechte matras. (wat wel heel goed uit ziet van buiten) Korting is geen garantie, maar de verkoper vond dat wij al blij moesten zijn met zijn voorstel. Ik kon mijn oren niet geloven. Vol verbazing heb ik de winkel verlaten.
Ik hoop dat andere mensen iets aan deze informatie hebben en zich niet gek laten maken door zijn zogenaamde faillissementsverkoop, want je krijgt geen waar voor je geld en ook geen service. Pluspunten: -. Minpunten: een heleboel.
blom den helder
|vergist in maat matrassen. verkoper doet niet moeilyk wy hadden 3 weken geleden matrassen gekocht 80-200 verkeerde maat wy belde hy zy kom maar omruilen met de meer prys voor 90-200 en het is opgelost . Pluspunten: dit noem ik service zeer te
vreden over dit bedryf helders bedden en boxspringcentrale. Minpunten: geen.
van dam den oever
|boxspring 2010 gekocht. ik had kuilen in de matras ging naar de winkel h b b c terug verkoper deed niet moeilyk kleine bybetaling 2 nieuwe matrassen ik ben weer tevreden.ik raad aan om daar een boxspring of matras te kopen =service is goed. Pluspunten: service. Minpunten: geen.