Wij hebben onze jaloezieën van het merk luxaflex gebracht voor reparatie bij Hasker Kroon in Amsterdam noord. De op en neer functie was defect deze zat geheel vast. Het personeel had er naar gekeken en geprobeerd het te repareren als dat niet zou lukken dan word het opgestuurd naar de fabriek. Jammer het lukte niet en ik moest een aantal weken wachten op de reparatie.
Was net thuis gekomen en ik werd gebeld door het personeel van Hasker Kroon met de vermelding dat het toch nog gelukt was om onze jaloezieën te repareren.
Ook was de garantie verlopen en toch was deze reparatie gratis.
Dat noem ik nu goede service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
W.M. van Boxtel
|
Kwaliteit, deskundig personeel en prima producten.
7.8
0
AadKam
|
ZEER SLECHT!
Ik liep hier binnen om een vloer te bekijken en vond er 1 die ik wel zag zitten. Vervolgens werd mij aangedrongen om vrijblijvend een uur gratis advies te ontvangen. De medewerker is vervolgens op afspraak komen na meten. Bij zijn aankomst vertelde ik hem dat ik de zelfde vloer op hun eigen site voor €5,-/m2 goedkoper was dan in de winkel stond aangegeven, hij zei toen dat dat klopt, maar dat ik dan eigenlijk zelf moest meten en ook zelf de vloer moest ophalen. Ik zei dat ik dat eigenlijk al van plan was en dat hij niet hoefde verder te meten, maar hij zei dat de prijs wel goed zou komen. De volgende dag kon ik langs de zaak voor een offerte voor de vloer. En wat blijkt... meneer was ineens heel kortaf en had de €5,- toch maar wel bijgerekend want zijn kachel moest ook betaald worden en hij was immers anders voor niets bij mij thuis geweest. Als ik goedkoop wilde dan moest ik maar niet zo een dure zaak binnen stappen, maar naar een bouwmarkt gaan zei hij letterlijk. Van 1 uur gratis en vrijblijvend advies was dus achteraf gezien helemaal geen sprake. Je wordt misleid, want achteraf gooien ze de rekening omhoog er van uit gaande dat de klant niet op internet veder gaat snuffelen. Helaas waant het personeel van Hasker Kroon zich nog in de jaren '80 dat er nog geen internet was en dat men afhankelijk was van de lokale handel. Mijn advies aan Hasker Kroon; word wakker anders gaan jullie het niet trekken in deze tijdperk.
Mijn oprechte advies aan de consument; je kan deze zaak beter vermijden, want je wordt in het begin schijnlijk heel behulpzaam geholpen, maar zodra je ook maar een kick over de prijs geeft, dan krijg je gelijk
een bak zuur over je heen.
Mvg
3.0
0
Wielage
|
Goed advies, goed meedenken, goed uitgevoerd en goed geprijsd. Wij zijn blij!
8.7
0
roosjelankhorst
|
Laatst Luxaflex Silhouetten gekocht en die werden perfect ingemeten en daarna prima geplaatst.
Het leuke is dat ze op batterijen zijn en met een afstandsbediening te bedienen zijn.
Ik vond alleen de levertijd (3 weken) erg lang maar dat blijkt normaal te zijn.
Ik denk ook dat ik de NL Label PVC vloer ga bestellen voor mijn woonkamer.
13 Reviews Plaats review
Jan Ferdinandus
|Wij hebben onze jaloezieën van het merk luxaflex gebracht voor reparatie bij Hasker Kroon in Amsterdam noord. De op en neer functie was defect deze zat geheel vast. Het personeel had er naar gekeken en geprobeerd het te repareren als dat niet zou lukken dan word het opgestuurd naar de fabriek. Jammer het lukte niet en ik moest een aantal weken wachten op de reparatie.
Was net thuis gekomen en ik werd gebeld door het personeel van Hasker Kroon met de vermelding dat het toch nog gelukt was om onze jaloezieën te repareren.
Ook was de garantie verlopen en toch was deze reparatie gratis.
Dat noem ik nu goede service.
W.M. van Boxtel
|Kwaliteit, deskundig personeel en prima producten.
AadKam
|ZEER SLECHT!
Ik liep hier binnen om een vloer te bekijken en vond er 1 die ik wel zag zitten. Vervolgens werd mij aangedrongen om vrijblijvend een uur gratis advies te ontvangen. De medewerker is vervolgens op afspraak komen na meten. Bij zijn aankomst vertelde ik hem dat ik de zelfde vloer op hun eigen site voor €5,-/m2 goedkoper was dan in de winkel stond aangegeven, hij zei toen dat dat klopt, maar dat ik dan eigenlijk zelf moest meten en ook zelf de vloer moest ophalen. Ik zei dat ik dat eigenlijk al van plan was en dat hij niet hoefde verder te meten, maar hij zei dat de prijs wel goed zou komen. De volgende dag kon ik langs de zaak voor een offerte voor de vloer. En wat blijkt... meneer was ineens heel kortaf en had de €5,- toch maar wel bijgerekend want zijn kachel moest ook betaald worden en hij was immers anders voor niets bij mij thuis geweest. Als ik goedkoop wilde dan moest ik maar niet zo een dure zaak binnen stappen, maar naar een bouwmarkt gaan zei hij letterlijk. Van 1 uur gratis en vrijblijvend advies was dus achteraf gezien helemaal geen sprake. Je wordt misleid, want achteraf gooien ze de rekening omhoog er van uit gaande dat de klant niet op internet veder gaat snuffelen. Helaas waant het personeel van Hasker Kroon zich nog in de jaren '80 dat er nog geen internet was en dat men afhankelijk was van de lokale handel. Mijn advies aan Hasker Kroon; word wakker anders gaan jullie het niet trekken in deze tijdperk.
Mijn oprechte advies aan de consument; je kan deze zaak beter vermijden, want je wordt in het begin schijnlijk heel behulpzaam geholpen, maar zodra je ook maar een kick over de prijs geeft, dan krijg je gelijk
een bak zuur over je heen.
Mvg
Wielage
|Goed advies, goed meedenken, goed uitgevoerd en goed geprijsd. Wij zijn blij!
roosjelankhorst
|Laatst Luxaflex Silhouetten gekocht en die werden perfect ingemeten en daarna prima geplaatst.
Het leuke is dat ze op batterijen zijn en met een afstandsbediening te bedienen zijn.
Ik vond alleen de levertijd (3 weken) erg lang maar dat blijkt normaal te zijn.
Ik denk ook dat ik de NL Label PVC vloer ga bestellen voor mijn woonkamer.