Koop hier niets!
Zijn niet te bereiken, communiceren niet!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Zaak is heel erg achteruit gegaan.
Slechte communicatie, informatie is zeer gebrekkig ,verwarrend en bij klagen worden hele goedkope argumentaties aangedragen.
Verder hanteert dit bedrijf voor het plaatsten van bv windows 10 prijzen die werkelijk nergens op zijn gebaseerd, en wanneer je deze baas hier op aan spreekt, en deze niet meer in staat blijkt te zijn de door hem gehanteerde prijzen goed te beargumenteren, dreigt deze het contact te verbreken en je zo monddood te maken.
Helaas zie je vaak van dit soort bedrijven die in het begin van het bestaan de klant zeer goede service verlenen, om daarna op een hele slinkse wijze prijzen door te voeren, en voor als dit nog niet erg genoeg is wordt je ook nog eens getrakteerd met het gedrag van sommige personeel leden waarbij ik dacht dat dit niet meer zou voorkomen na andere door mij zeer vervelende aanvaring met deze.
Als laatste nog even dit, het plaatsen van software door hardware en de kosten die daar voor worden gevraagd is vrij normaal, maar dan ook nog een kosten vragen (bijna 40 euro ) om de hardware van de pc te checken omdat deze misschien een fout zou kunnen bevatten is echt buitensporig, en al helemaal als deze ook nog wordt bekrachtig met de dreiging dat er anders geen garantie zou zijn voor de plaatsing. Kijk meneer b van hardware expert, hoe kan het dat dit altijd tot voor kort onder het kopje service viel? en waarom heeft u dan altijd de hand voor ogen gehad wanneer er iemand kosteloos werd gesteld na bv zo'n probleem, en waarom was het nodig om mij 10 minuten te laten wachten omdat u eerst wou nagaan of mijn verhaal betreffende de verwarrende verhalen en miscommunicatie's middels u personeel gedaan? Omdat ik mijn verhaal en ervaringen mss uit mijn duim zuig?, dus zo gaat u met een klant om die u bedrijf +/- 20 jaar trouw is geweest en duizenden euro's aan u heeft uitgegeven ?.
Het is erg jammer dat dit bedrijf nu deze voorgenoemde wind laat waaien en mensen ( leken) nu gewoon onder druk zetten met woorden als "Als u de pc niet door ons laat checken, is het risico voor u, maar dit kunt u afkopen door even 40 euro te flappen" dit voorgenoemde bedrag komt ook nog eens bovenop andere 2 bedragen en komen klanten echt heel duur uit. ga maar eens na hoe lang het duurt om windows 10 te plaatsen namelijk tussen de 15 en 30 minuten afhankelijk van...... en daar betaal je dus uiteindelijk veel geld voor, maar als je voor een bedrag van 40 euro deze checkup niet laat doen dan vervalt dus gewoon je garantie op het plaatsen van de software en ben je gewoon de klos.
Deze bovenstaande ervaring is meteen een waarschuwing voor de leken onder ons , want veel zeer goede bedrijven doen het voor de helft met garantie.
Beste meneer B, Ik heb in het verleden misstanden vergeven maar er zijn grenzen, en dat u boven genoemde als service ziet is al diep treurig genoeg, maar u reactie via telefoon is echt zo buitensporig en grens overschrijdend dat dit met praten niet meer is te herstellen en bent u mij als jaren lange trouwe klant voorgoed kwijt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Albert
|
Kom net uit die winkel.
Ik had me online al voorbereid, prijzen zijn daar echt goed.
In de winkel top geholpen en voorzien van advies, maar op adviserende manier, niet sturend naar bepaald model.
Geen opdringerige bij verkoop, gewoon goed advies, van mensen met kennis.
4 Reviews Plaats review
ALbert
|Goed advies, prima prijzen, nemen de tijd.
Franssen
|Koop hier niets!
Zijn niet te bereiken, communiceren niet!
Henk
|Zaak is heel erg achteruit gegaan.
Slechte communicatie, informatie is zeer gebrekkig ,verwarrend en bij klagen worden hele goedkope argumentaties aangedragen.
Verder hanteert dit bedrijf voor het plaatsten van bv windows 10 prijzen die werkelijk nergens op zijn gebaseerd, en wanneer je deze baas hier op aan spreekt, en deze niet meer in staat blijkt te zijn de door hem gehanteerde prijzen goed te beargumenteren, dreigt deze het contact te verbreken en je zo monddood te maken.
Helaas zie je vaak van dit soort bedrijven die in het begin van het bestaan de klant zeer goede service verlenen, om daarna op een hele slinkse wijze prijzen door te voeren, en voor als dit nog niet erg genoeg is wordt je ook nog eens getrakteerd met het gedrag van sommige personeel leden waarbij ik dacht dat dit niet meer zou voorkomen na andere door mij zeer vervelende aanvaring met deze.
Als laatste nog even dit, het plaatsen van software door hardware en de kosten die daar voor worden gevraagd is vrij normaal, maar dan ook nog een kosten vragen (bijna 40 euro ) om de hardware van de pc te checken omdat deze misschien een fout zou kunnen bevatten is echt buitensporig, en al helemaal als deze ook nog wordt bekrachtig met de dreiging dat er anders geen garantie zou zijn voor de plaatsing. Kijk meneer b van hardware expert, hoe kan het dat dit altijd tot voor kort onder het kopje service viel? en waarom heeft u dan altijd de hand voor ogen gehad wanneer er iemand kosteloos werd gesteld na bv zo'n probleem, en waarom was het nodig om mij 10 minuten te laten wachten omdat u eerst wou nagaan of mijn verhaal betreffende de verwarrende verhalen en miscommunicatie's middels u personeel gedaan? Omdat ik mijn verhaal en ervaringen mss uit mijn duim zuig?, dus zo gaat u met een klant om die u bedrijf +/- 20 jaar trouw is geweest en duizenden euro's aan u heeft uitgegeven ?.
Het is erg jammer dat dit bedrijf nu deze voorgenoemde wind laat waaien en mensen ( leken) nu gewoon onder druk zetten met woorden als "Als u de pc niet door ons laat checken, is het risico voor u, maar dit kunt u afkopen door even 40 euro te flappen" dit voorgenoemde bedrag komt ook nog eens bovenop andere 2 bedragen en komen klanten echt heel duur uit. ga maar eens na hoe lang het duurt om windows 10 te plaatsen namelijk tussen de 15 en 30 minuten afhankelijk van...... en daar betaal je dus uiteindelijk veel geld voor, maar als je voor een bedrag van 40 euro deze checkup niet laat doen dan vervalt dus gewoon je garantie op het plaatsen van de software en ben je gewoon de klos.
Deze bovenstaande ervaring is meteen een waarschuwing voor de leken onder ons , want veel zeer goede bedrijven doen het voor de helft met garantie.
Beste meneer B, Ik heb in het verleden misstanden vergeven maar er zijn grenzen, en dat u boven genoemde als service ziet is al diep treurig genoeg, maar u reactie via telefoon is echt zo buitensporig en grens overschrijdend dat dit met praten niet meer is te herstellen en bent u mij als jaren lange trouwe klant voorgoed kwijt.
Albert
|Kom net uit die winkel.
Ik had me online al voorbereid, prijzen zijn daar echt goed.
In de winkel top geholpen en voorzien van advies, maar op adviserende manier, niet sturend naar bepaald model.
Geen opdringerige bij verkoop, gewoon goed advies, van mensen met kennis.