Wij zijn puur impulsief de winkel binnengekomen, omdat er binnenkort een nieuwe bril aangeschaft moet worden. Even rondgesnuffeld, daarbij super leuk te woord gestaan door Soraya en Richelle. Uiteindelijk 2 monturen uitgezocht en een afspraak gemaakt voor zaterdag voor een ‘meetafspraak’. Dan zou ik nog een 3e bril uit mogen zoeken vanwege de actie 3 = 1… Ook die zaterdag weer super leuk én vakkundig geholpen. Eerlijk is eerlijk, deze meiden (ook de ‘zaterdaghulp’) hebben ons aangenaam verrast. Nu in afwachting tot mijn brillen klaar zijn, ik kan niet wachten. Voor nu al meer dan dik tevreden ????????…
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jose van Roij
|
Ik was vandaag in de winkel op het Wagnerplein in Tilburg en zag dat er een nieuw meisje werkt , zij heeft mij geholpen . Ik wil haar bij deze even een compliment geven , zij is echt een aanwinst in de winkel , ze heeft mij zo goed geholpen .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Het personeel Toppertjes zijn het en goede service en nog veel meer positieve zaken van Hans Anders
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Heb voor de 2de keer mijn bril gekocht bij Hans Anders. De laatste keer was de neusvleugels van mijn glasbril los, deze kon niet meer gemaakt worden omdat de bril uit de collectie was. Die bril was net 2 jaar oud en was nog niet toe aan vervanging. Was dus gedwongen om een nieuwe bril uit te kiezen met de toen geldende aanbieding van Hans Anders. Kreeg geen extra korting, ook al was er verder aan de bril niets mis. Ook de glazen waren nog perfect op sterkte. Dus...... vandaar het vijfje voor de service. Het personeel is hierin wel behulpzaam geweest maar mocht verder ook geen tegemoetkoming geven. Dus het personeel was zeer klantvriendelijk.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
niet te veel met de trent mee gaan die is een beetje het zelfde!
56 Reviews Plaats review
Francie
|Wij zijn puur impulsief de winkel binnengekomen, omdat er binnenkort een nieuwe bril aangeschaft moet worden. Even rondgesnuffeld, daarbij super leuk te woord gestaan door Soraya en Richelle. Uiteindelijk 2 monturen uitgezocht en een afspraak gemaakt voor zaterdag voor een ‘meetafspraak’. Dan zou ik nog een 3e bril uit mogen zoeken vanwege de actie 3 = 1… Ook die zaterdag weer super leuk én vakkundig geholpen. Eerlijk is eerlijk, deze meiden (ook de ‘zaterdaghulp’) hebben ons aangenaam verrast. Nu in afwachting tot mijn brillen klaar zijn, ik kan niet wachten. Voor nu al meer dan dik tevreden ????????…
Jose van Roij
|Ik was vandaag in de winkel op het Wagnerplein in Tilburg en zag dat er een nieuw meisje werkt , zij heeft mij geholpen . Ik wil haar bij deze even een compliment geven , zij is echt een aanwinst in de winkel , ze heeft mij zo goed geholpen .
Klant van Hans Anders
|Het personeel Toppertjes zijn het en goede service en nog veel meer positieve zaken van Hans Anders
Klant van Hans Anders
|Heb voor de 2de keer mijn bril gekocht bij Hans Anders. De laatste keer was de neusvleugels van mijn glasbril los, deze kon niet meer gemaakt worden omdat de bril uit de collectie was. Die bril was net 2 jaar oud en was nog niet toe aan vervanging. Was dus gedwongen om een nieuwe bril uit te kiezen met de toen geldende aanbieding van Hans Anders. Kreeg geen extra korting, ook al was er verder aan de bril niets mis. Ook de glazen waren nog perfect op sterkte. Dus...... vandaar het vijfje voor de service. Het personeel is hierin wel behulpzaam geweest maar mocht verder ook geen tegemoetkoming geven. Dus het personeel was zeer klantvriendelijk.
Klant van Hans Anders
|niet te veel met de trent mee gaan die is een beetje het zelfde!