Na 9 jaar lang klant te zijn geweest bij hans anders en meerdere brillen daar te hebben aangeschaft kreeg ik problemen met het leveren van mij lenzen. Hier kan hansanders niets aan doen dit probleem lag bij postNL.
Hier kwam ik pas later achter. Nadat hansanders het heeft gecontroleerd werden netjes kosteloos de lenzen allemaal opnieuw gestuurd die ik niet had gekregen. Hierdoor heb ik een overschot aan lenzen liggen van ongeveer 6 maanden.
In overleg met de lenzen specialist besloten dat wij het plan het beste even stop konden zetten omdat ik zoveel lenzen had liggen.
Wat immers niet is verteld is dat als ik weer lenzen geleverd krijg ik deze moet betalen.
Na het opnieuw ingaan van het pakket netjes nieuwen lenzen gehad maar geen factuur, geen brieven helemaal niks. Het enige wat ik kreeg was in mijn SPAM een mail en een Robot voicemail van een partij wat achteraf een incasso bureau bleek te zijn. Hierna hansanders gebeld en die hebben bevestigd dat dit een echte claim is. Aangegeven dat ik het oorspronkelijke bedrag wel wil betalen maar dat ik niet zit de wachten op 50 euro extra incasso kosten omdat ik nooit te horen hebben gekregen dat ik een openstaande rekening heb. Immers heb ik ook al 4-5 jaar automatisch incasso bij hans anders.
Nu zit ik dus vast aan een incasso voor een naar mijn mening onterechte claim. Hansanders wil totaal niet meewerken. Hierdoor zeg ik dus ook mijn abonnement op en ga ik naar een andere opticien. Dit had voorkomen kunnen worden door duidelijke toelichting vanuit hans anders.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joop
|
Femke en Joris geweldige vriendelijke mensen. Ze proberen je zo goed mogelijk te helpen. Super gedaan. Echt een aanrader om bij hun langs te gaan voor een gehoorapparaat. Ze hebben ook echt alle tijd voor je. Toppers
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lia Brettschneider
|
Ik ben er tevreden over de audicien Femke in Lelystad ze heeft me super geholpen met mijn eerst hoortoestellen. Ook Joris die stage liep daar was erg kundig.
Een leuk team samen.
Ik durfde het wel aan want ik kom er al jaren voor mijn brillen, fijne winkel met heef fijn en vriendelijk personeel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lia Brettschneided
|
Ik ben er tevreden over de audicien Femke in Lelystad ze heeft me super geholpen met mijn eerst hoortoestellen. Ook Joris die stage liep daar was erg kundig.
Een leuk team samen.
Ik durfde het wel aan want ik kom er al jaren voor mijn brillen, fijne winkel met heef fijn en vriendelijk personeel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Giny Kiers
|
Erg tevreden over Hans Anders in Lelystad.
Hierbij wil ik speciaal Marco noemen voor zijn service en geduld!
Alle medewerkers nemen de tijd voor je en geven uitgebreid informatie.
90 Reviews Plaats review
Demitry
|Na 9 jaar lang klant te zijn geweest bij hans anders en meerdere brillen daar te hebben aangeschaft kreeg ik problemen met het leveren van mij lenzen. Hier kan hansanders niets aan doen dit probleem lag bij postNL.
Hier kwam ik pas later achter. Nadat hansanders het heeft gecontroleerd werden netjes kosteloos de lenzen allemaal opnieuw gestuurd die ik niet had gekregen. Hierdoor heb ik een overschot aan lenzen liggen van ongeveer 6 maanden.
In overleg met de lenzen specialist besloten dat wij het plan het beste even stop konden zetten omdat ik zoveel lenzen had liggen.
Wat immers niet is verteld is dat als ik weer lenzen geleverd krijg ik deze moet betalen.
Na het opnieuw ingaan van het pakket netjes nieuwen lenzen gehad maar geen factuur, geen brieven helemaal niks. Het enige wat ik kreeg was in mijn SPAM een mail en een Robot voicemail van een partij wat achteraf een incasso bureau bleek te zijn. Hierna hansanders gebeld en die hebben bevestigd dat dit een echte claim is. Aangegeven dat ik het oorspronkelijke bedrag wel wil betalen maar dat ik niet zit de wachten op 50 euro extra incasso kosten omdat ik nooit te horen hebben gekregen dat ik een openstaande rekening heb. Immers heb ik ook al 4-5 jaar automatisch incasso bij hans anders.
Nu zit ik dus vast aan een incasso voor een naar mijn mening onterechte claim. Hansanders wil totaal niet meewerken. Hierdoor zeg ik dus ook mijn abonnement op en ga ik naar een andere opticien. Dit had voorkomen kunnen worden door duidelijke toelichting vanuit hans anders.
Joop
|Femke en Joris geweldige vriendelijke mensen. Ze proberen je zo goed mogelijk te helpen. Super gedaan. Echt een aanrader om bij hun langs te gaan voor een gehoorapparaat. Ze hebben ook echt alle tijd voor je. Toppers
Lia Brettschneider
|Ik ben er tevreden over de audicien Femke in Lelystad ze heeft me super geholpen met mijn eerst hoortoestellen. Ook Joris die stage liep daar was erg kundig.
Een leuk team samen.
Ik durfde het wel aan want ik kom er al jaren voor mijn brillen, fijne winkel met heef fijn en vriendelijk personeel.
Lia Brettschneided
|Ik ben er tevreden over de audicien Femke in Lelystad ze heeft me super geholpen met mijn eerst hoortoestellen. Ook Joris die stage liep daar was erg kundig.
Een leuk team samen.
Ik durfde het wel aan want ik kom er al jaren voor mijn brillen, fijne winkel met heef fijn en vriendelijk personeel.
Giny Kiers
|Erg tevreden over Hans Anders in Lelystad.
Hierbij wil ik speciaal Marco noemen voor zijn service en geduld!
Alle medewerkers nemen de tijd voor je en geven uitgebreid informatie.