Zeer slecht Hans Anders filiaal. Nog geen eerdere ervaringen met Hans Anders, hier naartoe gegaan om mijn ogen te laten opmeten en lenzen te bestellen. Normaal bestel ik ze via internet. Helaas toen ik de lenzen kreeg en ze ging dragen werd ik hier erg misselijk van en kreeg ik hoofdpijn aan het eind van de dag. Het gaat om 3 paar lenzen die ik besteld heb en waar ik dus helemaal niks mee kan. Hiervoor heb ik gebeld naar het filiaal, waarbij ik met een onvriendelijke toon het antwoord kreeg dat ze er niets aan konden doen. Een aantal minuten later werd ik terug gebeld en was de vrouw opeens erg vriendelijk en zei dat ik naar het filiaal kon komen met de lenzen zodat ze daar konden kijken wat ze voor me konden doen, ik moest dan de lenzen in doen en dan zouden ze kijken of deze misschien te los zitten. Vandaag naar het filiaal gegaan, ik was om 17:35 daar maar ze konden me niet helpen zeiden ze. Ik was te laat. Toen ik vroeg hoelang het nakijken van mijn ogen met de lenzen erin zou duren was het zo gebeurd gaf ze aan. Maar toch kon het vandaag niet meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. ten haaf -van Spankeren
|
Ik ben heel goed geholpen en er was een goede services. Ben in de Leim geweest Ben al jaren klant en nooit onvriendelijk bejegend. Bedankt en succes Fieny
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Daniella
|
Dit was de laatste keer dat ik bij Hans anders brillen gekocht heb . Stop
Ook met spaarplan . Ben ontevreden
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marion Beckers
|
Vanmorgen door een jonge man geholpen, in ,,de Leim,,zeer deskundig en heel eerlijk,dit waardeer ik heel erg.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Steffanie
|
Wat een chagarijnige mensen in de hans anders heer ik raad iedereen af om in heer te gaan voor iedereen die toch bij hans anders wil blijven kan beter naar de bp gaan
45 Reviews Plaats review
Priscilla Hanneman
|Zeer slecht Hans Anders filiaal. Nog geen eerdere ervaringen met Hans Anders, hier naartoe gegaan om mijn ogen te laten opmeten en lenzen te bestellen. Normaal bestel ik ze via internet. Helaas toen ik de lenzen kreeg en ze ging dragen werd ik hier erg misselijk van en kreeg ik hoofdpijn aan het eind van de dag. Het gaat om 3 paar lenzen die ik besteld heb en waar ik dus helemaal niks mee kan. Hiervoor heb ik gebeld naar het filiaal, waarbij ik met een onvriendelijke toon het antwoord kreeg dat ze er niets aan konden doen. Een aantal minuten later werd ik terug gebeld en was de vrouw opeens erg vriendelijk en zei dat ik naar het filiaal kon komen met de lenzen zodat ze daar konden kijken wat ze voor me konden doen, ik moest dan de lenzen in doen en dan zouden ze kijken of deze misschien te los zitten. Vandaag naar het filiaal gegaan, ik was om 17:35 daar maar ze konden me niet helpen zeiden ze. Ik was te laat. Toen ik vroeg hoelang het nakijken van mijn ogen met de lenzen erin zou duren was het zo gebeurd gaf ze aan. Maar toch kon het vandaag niet meer.
F. ten haaf -van Spankeren
|Ik ben heel goed geholpen en er was een goede services. Ben in de Leim geweest Ben al jaren klant en nooit onvriendelijk bejegend. Bedankt en succes Fieny
Daniella
|Dit was de laatste keer dat ik bij Hans anders brillen gekocht heb . Stop
Ook met spaarplan . Ben ontevreden
Marion Beckers
|Vanmorgen door een jonge man geholpen, in ,,de Leim,,zeer deskundig en heel eerlijk,dit waardeer ik heel erg.
Steffanie
|Wat een chagarijnige mensen in de hans anders heer ik raad iedereen af om in heer te gaan voor iedereen die toch bij hans anders wil blijven kan beter naar de bp gaan