De medewerkers in Weert zijn helaas altijd racistisch geweest! Ik was altijd klant van Hans Anders maar nu pik ik dit niet meer! Heel jammer.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Renate
|
Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend zijn bril opgehaald. Ik ben al jaren een brildrager en ik weet niet beter dan dat de bril afgesteld wordt. Niet hier ... de bril werd opgezet met de mededeling “kijk maar hoe hij bevalt en anders komt u maar terug”. Thuis constateerden we dat de bril schots en scheef was. Dus ... terug gegaan, maar naar de vestiging in Helmond. Deze medewerker begon eens hartelijk te lachen en gaf zelf al aan dat de bril hartstikke scheef was en ook niet goed stond. Hij heeft hem goed afgesteld en nu zit de brul goed. Maar dit hadden ze in Weert moeten doen.
Nog iets wat klantvriendelijkheid betreft; Vanwege het feit dat we even moesten wachten in Weert moest ik naar het toilet. Ik mocht echter geen gebruik maken van hun toilet.
Nee hoor ... geen Hans Anders Weert meer voor mij. Wat een vreselijk slechte zaak daar!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Wij zijn heel erg goed geholpen bij Hans Anders in Weert. Wij zijn bij diverse andere erg dure opticiens geweest maar zijn nergens zo goed geholpen als in Weert.
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
omdat ik er altijd uitstekend geholpen wordt en ik met mijn vragen altijd terecht kan
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Henk Kessels
|
Deskundig en zeer vriendelijk personeel dat kleine ongemakjes , zoals een defecte neussteun, direct repareert. Ben al meer dan 40 jaar een tevreden klant.
77 Reviews Plaats review
Hanika
|De medewerkers in Weert zijn helaas altijd racistisch geweest! Ik was altijd klant van Hans Anders maar nu pik ik dit niet meer! Heel jammer.
Renate
|Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend zijn bril opgehaald. Ik ben al jaren een brildrager en ik weet niet beter dan dat de bril afgesteld wordt. Niet hier ... de bril werd opgezet met de mededeling “kijk maar hoe hij bevalt en anders komt u maar terug”. Thuis constateerden we dat de bril schots en scheef was. Dus ... terug gegaan, maar naar de vestiging in Helmond. Deze medewerker begon eens hartelijk te lachen en gaf zelf al aan dat de bril hartstikke scheef was en ook niet goed stond. Hij heeft hem goed afgesteld en nu zit de brul goed. Maar dit hadden ze in Weert moeten doen.
Nog iets wat klantvriendelijkheid betreft; Vanwege het feit dat we even moesten wachten in Weert moest ik naar het toilet. Ik mocht echter geen gebruik maken van hun toilet.
Nee hoor ... geen Hans Anders Weert meer voor mij. Wat een vreselijk slechte zaak daar!
Klant van Hans Anders
|Wij zijn heel erg goed geholpen bij Hans Anders in Weert. Wij zijn bij diverse andere erg dure opticiens geweest maar zijn nergens zo goed geholpen als in Weert.
Klant van Hans Anders
|omdat ik er altijd uitstekend geholpen wordt en ik met mijn vragen altijd terecht kan
Henk Kessels
|Deskundig en zeer vriendelijk personeel dat kleine ongemakjes , zoals een defecte neussteun, direct repareert. Ben al meer dan 40 jaar een tevreden klant.