Zeer teleurgesteld. Ik doe al jaren mee aan het spaarplan, maandelijks een vast bedrag betalen. Maar het spaarplan biedt niet langer de goedkoopste optie om een bril te kopen. Het aanbod van 2 brillen voor de prijs van 1 was nu voordeliger. Het spaarplan is dus niet langer relevant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Het personeel en service goed
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Het verbeteren zou ik niet weten.Ik wordt goed geholpen en alles naar wens
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Ben al 20 jaar klant bij Hans Anders en het voelt als thuiskomen als ik weer een bril nodig heb,.en geholpen wordt.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
elly
|
Wordt goed geholpen en de actie waaraan ik mee doe (ieder jaar een andere bril) Vind ik geweldig
11 Reviews Plaats review
H. Hamstra
|Zeer teleurgesteld. Ik doe al jaren mee aan het spaarplan, maandelijks een vast bedrag betalen. Maar het spaarplan biedt niet langer de goedkoopste optie om een bril te kopen. Het aanbod van 2 brillen voor de prijs van 1 was nu voordeliger. Het spaarplan is dus niet langer relevant.
Klant van Hans Anders
|Het personeel en service goed
Klant van Hans Anders
|Het verbeteren zou ik niet weten.Ik wordt goed geholpen en alles naar wens
Klant van Hans Anders
|Ben al 20 jaar klant bij Hans Anders en het voelt als thuiskomen als ik weer een bril nodig heb,.en geholpen wordt.
elly
|Wordt goed geholpen en de actie waaraan ik mee doe (ieder jaar een andere bril) Vind ik geweldig