Ik werd heel vriendelijk behandeld door de medewerkers van Hans Anders Beilen. Ze namen alle tijd om mijn ogen op te meten en later ook bij het uitzoeken van de brillen. Niks was hun teveel . Er werd zelfs gevraagd naar mijn hobby’s om de beste varifocus glazen te krijgen.
5 jaar geleden moest ik bij een opticien €1567 betalen voor 1bril. Later bleek ook nog dat het leesgedeelte niet juist was.
Bij Hans Anders heb ik voor €900 3 brillen!
De glazen zijn perfect, hoef niet te wennen aan het leesgedeelte.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Meertens
|
Top service in Beilen
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H. Blomsma-Middelbos
|
Ik ben tevreden.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Ik ben tevreden omdat ik vriendelijk en correct geholpen wordt maar ook naar eerlijkheid als het gaat om modellen die ik opzet of deze mij staan of niet. Ik vraag hun heel erg kritisch te kijken omdat ik motor rij en hoop factoren meespelen bij het aanschaffen van een bril/ zonnebril. Je weet eerlijkheid duurt het langst maar hou je klanten ook het langst vast. En hierin word ik heel goed geholpen.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
ik ben tevreden omdat ze voor mij niet onder doen ten opzichte van een zelfstandige opticien die doormiddel van dure computergestuurde meetapparatuur de ogen meet. kreeg bij hans anders exact de zelfde waardes. daarnaast heeft Beilen deskundig en zeer vriendelijk personeel waar het goed voelt om te komen en dus ook te kopen. verbetering de jaarlijkse brillen trend misschien iets meer onder de aandacht brengen voorbeeld, heb mij kort geleden een nieuwe bril aangeschaft maar weet niet of dit een trendy bril is of dat dit een bril is die qua grote alweer achterhaald is, ik vind hem wel leuk,maar kan mij voorstellen dat er ook mensen zijn die jaarlijks de nieuwste modellen willen dragen.
42 Reviews Plaats review
Martha Bos
|Ik werd heel vriendelijk behandeld door de medewerkers van Hans Anders Beilen. Ze namen alle tijd om mijn ogen op te meten en later ook bij het uitzoeken van de brillen. Niks was hun teveel . Er werd zelfs gevraagd naar mijn hobby’s om de beste varifocus glazen te krijgen.
5 jaar geleden moest ik bij een opticien €1567 betalen voor 1bril. Later bleek ook nog dat het leesgedeelte niet juist was.
Bij Hans Anders heb ik voor €900 3 brillen!
De glazen zijn perfect, hoef niet te wennen aan het leesgedeelte.
Meertens
|Top service in Beilen
H. Blomsma-Middelbos
|Ik ben tevreden.
Klant van Hans Anders
|Ik ben tevreden omdat ik vriendelijk en correct geholpen wordt maar ook naar eerlijkheid als het gaat om modellen die ik opzet of deze mij staan of niet. Ik vraag hun heel erg kritisch te kijken omdat ik motor rij en hoop factoren meespelen bij het aanschaffen van een bril/ zonnebril. Je weet eerlijkheid duurt het langst maar hou je klanten ook het langst vast. En hierin word ik heel goed geholpen.
Klant van Hans Anders
|ik ben tevreden omdat ze voor mij niet onder doen ten opzichte van een zelfstandige opticien die doormiddel van dure computergestuurde meetapparatuur de ogen meet. kreeg bij hans anders exact de zelfde waardes. daarnaast heeft Beilen deskundig en zeer vriendelijk personeel waar het goed voelt om te komen en dus ook te kopen. verbetering de jaarlijkse brillen trend misschien iets meer onder de aandacht brengen voorbeeld, heb mij kort geleden een nieuwe bril aangeschaft maar weet niet of dit een trendy bril is of dat dit een bril is die qua grote alweer achterhaald is, ik vind hem wel leuk,maar kan mij voorstellen dat er ook mensen zijn die jaarlijks de nieuwste modellen willen dragen.