Ik kom hier al jaren voor onderhoud van onze auto's. Ze staan altijd voor mij klaar als er problemen zijn met de auto en kan altijd goede afspraken maken tbv onderhoud/APK, e.c.t. Als wij een andere auto zoeken kunnen wij ook bij van Laar terecht met eigen ideeën. Al met al zijn wij zeer tevreden.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Van Laar
|
Uitstekend, Net als elk merk dealer betaal je iets meer maar de services is daar wel naar. Geen vraag is te gek en bij speciale aanpassingen aan de auto werken/denken zij mee. Ze zijn (als je het vraagt) bereid om uit te leggen wat ze gaan doen of hebben gedaan. In mijn geval komt het voor dat zij niet alles in 1 keer kan doen doordat zij het druk hebben. Voor mij is dat geen probleem aangezien ik wil dat zij de tijd nemen en goed doen dan snel. Doordat het een kleine dealer/garage is voel je niet als klant met nummer en meestal maken zij ook nog een praatje.
8.0
De klantgerichtheid
De uitstraling
De communicatie
De prijs
De service
Klant van Autobedrijf Van Laar
|
Netjes geholpen met de juiste mate van klantvriendelijkheid. Persoonlijk contact met goede service. Onze auto is weer keurig onderhouden nadat is uitgelegd wat er gedaan wordt en wanneer de auto gereed is.
9.0
De klantgerichtheid
De uitstraling
De communicatie
De prijs
De service
Klant van Autobedrijf Van Laar
|
Ontzettend verschrikkelijk bedrijf die het hoog in hun bol hebben.
Heel lang laten wachten voor het nakijken van de auto en absurd hoge prijzen vragen.Het onderste uit de kan willen halen.
Hier komen wij never nooit meer,heel slecht dit voor ford nederland.
Ik zal mensen adviseren er nooit heen te gaan.
1.0
De uitstraling
De nazorg
Het onderhoud
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
Klant van Autobedrijf Van Laar
|
Arrogante eigenaar met hoge eigenmerk prijzen, probeert klant maximaal uit te kleden en weinig persoonlijke service tov andere eigenmerk aanbieders Verder onsympathiek, klager van andere klanten, geen visitekaartje voor Ford NL!
5 Reviews Plaats review
Klant van autobedrijf van Laar
|Ik kom hier al jaren voor onderhoud van onze auto's. Ze staan altijd voor mij klaar als er problemen zijn met de auto en kan altijd goede afspraken maken tbv onderhoud/APK, e.c.t. Als wij een andere auto zoeken kunnen wij ook bij van Laar terecht met eigen ideeën. Al met al zijn wij zeer tevreden.
Klant van Autobedrijf Van Laar
|Uitstekend, Net als elk merk dealer betaal je iets meer maar de services is daar wel naar. Geen vraag is te gek en bij speciale aanpassingen aan de auto werken/denken zij mee. Ze zijn (als je het vraagt) bereid om uit te leggen wat ze gaan doen of hebben gedaan. In mijn geval komt het voor dat zij niet alles in 1 keer kan doen doordat zij het druk hebben. Voor mij is dat geen probleem aangezien ik wil dat zij de tijd nemen en goed doen dan snel. Doordat het een kleine dealer/garage is voel je niet als klant met nummer en meestal maken zij ook nog een praatje.
Klant van Autobedrijf Van Laar
|Netjes geholpen met de juiste mate van klantvriendelijkheid. Persoonlijk contact met goede service. Onze auto is weer keurig onderhouden nadat is uitgelegd wat er gedaan wordt en wanneer de auto gereed is.
Klant van Autobedrijf Van Laar
|Ontzettend verschrikkelijk bedrijf die het hoog in hun bol hebben.
Heel lang laten wachten voor het nakijken van de auto en absurd hoge prijzen vragen.Het onderste uit de kan willen halen.
Hier komen wij never nooit meer,heel slecht dit voor ford nederland.
Ik zal mensen adviseren er nooit heen te gaan.
Klant van Autobedrijf Van Laar
|Arrogante eigenaar met hoge eigenmerk prijzen, probeert klant maximaal uit te kleden en weinig persoonlijke service tov andere eigenmerk aanbieders Verder onsympathiek, klager van andere klanten, geen visitekaartje voor Ford NL!