Echt een vakman. Aan het resultaat is te zien dat er passie voor het vak is. Goede service, ik waardeer het vleugke humor in de omgang met de klanten enorm. Dat ontbreekt er tegenwoordig vaak aan, mogen andere een voorbeeld aan nemen
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tanja
|
Komen al 23 jaar bij hakkapot goede service vriendelijk en snelle reparatie top.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Astrid
|
Mijn vriend heeft hier een tas voor mijn verjaardag gekocht (eind juni) en is nu binnen 1.5 maand uitgescheurd bij het hengsel. Je krijgt hier nooit een bonnetje, want hij (zoals hij eerder bij de verkoop van een riem zei, verkoopt deze als enige, dus dat is niet nodig). Nu beweert de eigenaar dat deze tas daar niet vandaan komt en misschien wel van de op=op shop of kruidvat? Mijn vriend omschreef zelfs de man waarvan hij het gekocht had (kale man). Hakkenbar naast de dierenwinkel waar de tassen rechts buiten hangen als je de zij ingang van de burcht binnenkomt. Nee hoor ik verkoop alleen eigen merk herwalt. Kijk ik in de tas.... wat zie ik....herwalt. Ik kan contact zoeken met de leverancier maar die zal u alleen vertellen dat deze tas hier niet vandaan komt? Nou graag zeg ik nog. Nee dat moet u zelf doen. Ik kom nu net thuis zoek op www.herwalt.nl en wat zie ik.... deze leverancier is sinds een paar maanden failliet. Lekker makkelijk. Ik heb hier in het verleden van alles gekocht, maar ga hier nooit meer naartoe. Voel me echt belazerd. Het gaat niet om die paar centen want we kopen ergens anders wel een tas, maar zo ga je niet met klanten om. Hele slechte manier van reageren. Mijn schoenen die ik ter reparatie aan had geboden ook maar teruggevraagd. Die laat ik wel ergens anders maken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Be
|
Waardeloze schoenmaker. Bij nieuwe hakken zet hij op een schuin afgesleten hak gewoon een hak van gelijke dikte. Dus hak blijft schuin. Geen vakwerk dus maar makkelijk.
4 Reviews Plaats review
Bep
|Echt een vakman. Aan het resultaat is te zien dat er passie voor het vak is. Goede service, ik waardeer het vleugke humor in de omgang met de klanten enorm. Dat ontbreekt er tegenwoordig vaak aan, mogen andere een voorbeeld aan nemen
Tanja
|Komen al 23 jaar bij hakkapot goede service vriendelijk en snelle reparatie top.
Astrid
|Mijn vriend heeft hier een tas voor mijn verjaardag gekocht (eind juni) en is nu binnen 1.5 maand uitgescheurd bij het hengsel. Je krijgt hier nooit een bonnetje, want hij (zoals hij eerder bij de verkoop van een riem zei, verkoopt deze als enige, dus dat is niet nodig). Nu beweert de eigenaar dat deze tas daar niet vandaan komt en misschien wel van de op=op shop of kruidvat? Mijn vriend omschreef zelfs de man waarvan hij het gekocht had (kale man). Hakkenbar naast de dierenwinkel waar de tassen rechts buiten hangen als je de zij ingang van de burcht binnenkomt. Nee hoor ik verkoop alleen eigen merk herwalt. Kijk ik in de tas.... wat zie ik....herwalt. Ik kan contact zoeken met de leverancier maar die zal u alleen vertellen dat deze tas hier niet vandaan komt? Nou graag zeg ik nog. Nee dat moet u zelf doen. Ik kom nu net thuis zoek op www.herwalt.nl en wat zie ik.... deze leverancier is sinds een paar maanden failliet. Lekker makkelijk. Ik heb hier in het verleden van alles gekocht, maar ga hier nooit meer naartoe. Voel me echt belazerd. Het gaat niet om die paar centen want we kopen ergens anders wel een tas, maar zo ga je niet met klanten om. Hele slechte manier van reageren. Mijn schoenen die ik ter reparatie aan had geboden ook maar teruggevraagd. Die laat ik wel ergens anders maken.
Be
|Waardeloze schoenmaker. Bij nieuwe hakken zet hij op een schuin afgesleten hak gewoon een hak van gelijke dikte. Dus hak blijft schuin. Geen vakwerk dus maar makkelijk.
hakkapot
|