Klantvriendelijk ,maar lokatie sportlaan heeft hele lange wachttijden bij afspraken, Bij de meeste artsen zijn de afspraken redelijk goed georganiseerd. De afdeling bloedafname is heel goed, klantvriendelijk, heel kundige prikkers en nooit lang wachten, dit vooral aan de lokatie leukweg.
6.5
0
1
Trendbox Panel
|
Chaos en rommelig Onoverzichtelijk, niet alleen door de verbouwing, maar ook omdat slecht is aangegeven wat en waar. Wachtruimtes zijn zeer ongemakkelijk.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
snel en bekwaam een paar weken geleden ben ik op de ehbo en bij de huisartsenpost in het haga ziekenhuis geweest, alwaar ik snel en vakkundig geholpen ben
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
goede kwaliteit gewoon een goed ziekenhuis met een goede zorg en service
7.0
0
1
John Gregory
|
Efficiënt en consumentvriendelijk Vanwege een chronische ziekte moet ik met enige regelmaat voor controle. Ik maak telefonisch een afspraak en meld me bij de receptie. In de wachtkamer is leesvoer, wordt koffie/thee geserveerd en op een TV-scherm kun je zien wat de wachttijd is bij de arts die je wil zien. De arts zelf is vriendelijk, legt duidelijk uit en laat je meekijken in het dossier. Geeft desgevraagd printjes mee.
6 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Klantvriendelijk ,maar lokatie sportlaan heeft hele lange wachttijden bij afspraken,
Bij de meeste artsen zijn de afspraken redelijk goed georganiseerd. De afdeling bloedafname is heel goed, klantvriendelijk, heel kundige prikkers en nooit lang wachten, dit vooral aan de lokatie leukweg.
Trendbox Panel
|Chaos en rommelig
Onoverzichtelijk, niet alleen door de verbouwing, maar ook omdat slecht is aangegeven wat en waar. Wachtruimtes zijn zeer ongemakkelijk.
Trendbox Panel
|snel en bekwaam
een paar weken geleden ben ik op de ehbo en bij de huisartsenpost in het haga ziekenhuis geweest, alwaar ik snel en vakkundig geholpen ben
Trendbox Panel
|goede kwaliteit
gewoon een goed ziekenhuis met een goede zorg en service
John Gregory
|Efficiënt en consumentvriendelijk
Vanwege een chronische ziekte moet ik met enige regelmaat voor controle. Ik maak telefonisch een afspraak en meld me bij de receptie. In de wachtkamer is leesvoer, wordt koffie/thee geserveerd en op een TV-scherm kun je zien wat de wachttijd is bij de arts die je wil zien. De arts zelf is vriendelijk, legt duidelijk uit en laat je meekijken in het dossier. Geeft desgevraagd printjes mee.