Teleurstellende ervaring met het herstel van mijn Honda Civic:
Ik bracht mijn Honda Civic weg voor schadeherstel, in de verwachting dat dit netjes en professioneel zou worden uitgevoerd. Helaas bleek dit niet het geval.
Bij het ophalen van de auto zag ik direct dat er vingerafdrukken in de lak zaten, de afwerking slordig was en er verdikkingen zichtbaar waren in de lak. Toen ik dit aangaf, erkende de baliemedewerker meteen dat het resultaat niet in orde was. Er werd een tweede afspraak ingepland om dit te corrigeren.
Na deze tweede afspraak bleek echter dat de problemen nog steeds niet waren opgelost. Sterker nog: er zaten vier nieuwe beschadigingen in de lak én één van mijn nieuwe velgen was beschadigd. Dit is onacceptabel bij een herstel dat juist bedoeld is om bestaande schade te verhelpen.
Nu is mij een derde afspraak aangeboden om de fouten te herstellen, maar ik heb geen vertrouwen meer in de zorg en het vakmanschap van dit bedrijf. Ik heb dan ook besloten om mijn auto NIET nogmaals hierheen te brengen.
Als klant verwacht je kwaliteit, zorgvuldigheid en respect voor je eigendom. Helaas was dat in mijn geval ver te zoeken. Ik hoop dat het bedrijf deze klacht serieus neemt.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hennie Stam
|
Perfect geholpen op dit filiaal van ABS Hoogvliet. Vervangend vervoer was goed geregeld. Informatie was uitstekend. Na afloop was aan de hand van een fotopresentatie te zien wat men gedaan heeft. Alles is prima hersteld.
2 Reviews Plaats review
Tristan Nazir
|Teleurstellende ervaring met het herstel van mijn Honda Civic:
Ik bracht mijn Honda Civic weg voor schadeherstel, in de verwachting dat dit netjes en professioneel zou worden uitgevoerd. Helaas bleek dit niet het geval.
Bij het ophalen van de auto zag ik direct dat er vingerafdrukken in de lak zaten, de afwerking slordig was en er verdikkingen zichtbaar waren in de lak. Toen ik dit aangaf, erkende de baliemedewerker meteen dat het resultaat niet in orde was. Er werd een tweede afspraak ingepland om dit te corrigeren.
Na deze tweede afspraak bleek echter dat de problemen nog steeds niet waren opgelost. Sterker nog: er zaten vier nieuwe beschadigingen in de lak én één van mijn nieuwe velgen was beschadigd. Dit is onacceptabel bij een herstel dat juist bedoeld is om bestaande schade te verhelpen.
Nu is mij een derde afspraak aangeboden om de fouten te herstellen, maar ik heb geen vertrouwen meer in de zorg en het vakmanschap van dit bedrijf. Ik heb dan ook besloten om mijn auto NIET nogmaals hierheen te brengen.
Als klant verwacht je kwaliteit, zorgvuldigheid en respect voor je eigendom. Helaas was dat in mijn geval ver te zoeken. Ik hoop dat het bedrijf deze klacht serieus neemt.
Hennie Stam
|Perfect geholpen op dit filiaal van ABS Hoogvliet. Vervangend vervoer was goed geregeld. Informatie was uitstekend. Na afloop was aan de hand van een fotopresentatie te zien wat men gedaan heeft. Alles is prima hersteld.