Tot ongeveer 10 jaar geleden toen ze enkel alleen nog onder de naam Guidion opereerden was het nog een prima bedrijf. Toen ze overschakelden onder de naam Computer Buddies begon de ellende.
Ze proberen je dingen aan te smeren die je niet nodig hebt met een hoog prijskaartje.
Niet doen, ver van wegblijven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stroopwafel
|
Fijn voor mijn bejaarde vader. Een bedrijf dat voor een redelijk bedrag kan helpen met computerprobleempjes. Met medewerkers die het geduld hebben om zijn probleem aan te horen en kunnen helpen om simpele probleempjes op te lossen. Dat is waar je op hoopt.
Wat je krijgt is een bedrijf dat je bejaarde vader iedere keer weer iets onnodigs aan probeert te smeren. Met angstverhalen (aka leugens) over dat Windows 10 niet meer gesupport is. Met het aansmeren van een te dure third party cloudservice dat alleen via hen te beheren is. Met het verkopen van antivirusprodukten die hij niet nodig heeft. Op een gegeven moment hebben ze hem zelfs onder druk gezet om snel te beslissen voor een nieuwe PC die nog 2 dagen 1300 euro zou kosten en daarna weer zou stijgen naar 1600 euro. Gelukkig heeft hij mij toen toch even gebeld.
Hun probleemoplossend vermogen is erg laag. Misschien dat het simpelste probleempje nog wel opgelost kan worden, maar even tactisch doorvragen om te achterhalen wat hij bedoelt is toch echt teveel gevraagd. Liever proberen ze iets te verkopen aan een argeloze bejaarde digibeet.
Ver van weg blijven. Charlatans.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
roelf
|
Goede middag,
Helaas GA ik na jaren premium lidmaadschap mijn abbonement opzeggen.
Dit omdat ik een kleine vraag had omtrent even "mee kijken" naar een "IP port forwarding" in mijn router. Het betreffende IP adres was reeds bekend , inloggen in de router ook geen probleem. Voor iemand met beetje computerervaring zoals werkende bij Computer Buddies is dat jarenlang geen probleem geweest. helaas zelfs het even meekijken is niet eens meer mogelijk. Ook al was het probleem met hulp op afstand niet eens opgelost. had ik het niet eens erg gevonden.
Bart gesproken die mij helaas niet verder wilde helpen.
Graag hoor ik van jullie of opzegging gelukt is.
mvg Roelf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
roelf
|
Goede middag,
Helaas GA ik na jaren premium lidmaadschap mijn abbonement opzeggen.
Dit omdat ik een kleine vraag had omtrent even "mee kijken" naar een "IP port forwarding" in mijn router. Het betreffende IP adres was reeds bekend , inloggen in de router ook geen probleem. Voor iemand met beetje computerervaring zoals werkende bij Computer Buddies is dat jarenlang geen probleem geweest. Helaas zelfs het even meekijken is niet eens meer mogelijk. Ook al was het probleem met hulp op afstand niet eens opgelost. had ik het niet eens erg gevonden.
Bart gesproken die mij helaas niet verder wilde helpen.
Graag hoor ik van jullie of opzegging gelukt is.
mvg Roelf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mw van Vugt
|
Op 11 augustus jl heb ik gebeld met Computer Buddies/monteur aan huis. Ene Victor Dudok stuurde mij een pc monteur genaamd dhr Jeffrey Klein. Deze mijnheer Klein was communicatief erg slecht/onbeholpen en kon aan mij, een vrouw van 70 jaar niet goed uitleggen wat er dan wel mis was met de PC . Ik had een stroom storing gehad en kon mijn PC daarna niet meer opstarten,.
Maar hij constateerde wel in 5 minuten dat mijn PC HP OMNI All In One uit 2012 niet meer de moeite waard was om te repareren. een nieuwe harde schijf vervangen, zou met voorrijkosten, arbeidsloon, evt overzetten oude gegevens en materiaalkosten ongeveer € 500, a 600,- bedragen en voor zo'n oude PC zou dat niet meer de moeite waard zijn, gezien het bouwjaar 2012.
Het voelde al niet goed dat dhr. Klein dit aan mij mededeelde, zeg maar voor een leek als ik, kon ik toch niet geloven dat dit zoveel geld zou gaan kosten voor een reparatie. Jeffrey kon mij ook voor een nieuwe PC leveren, ik moest hier maar over nadenken.
Nog even contact opgenomen met zijn Manager Victor Dudok en deze heeft per email uitgelegd wat Klein had geconstateerd.
Ik heb aan Mah BV Amersfoort 70,00 betaald, voor 5 minuten aanwezig zijn van een Monteur.
Een goede vriend hoorde mijn ervaring met Computer Buddies aan en werd vervolgens zeer boos, omdat hij dit belachelijk verhaal ook niet geloofde. Vervolgens heeft hij mijn PC naar een winkel gebracht, waar deze een nieuwe SSD schijf erin heeft gezet, windows 10 heeft geüpdatete en oude gegevens over gezet. De PC uit 2012 gaat volgens zeggen nog zeker 5 jaar mee.
Ik voel mij behoorlijk opgelicht door deze monteur en het is een schande dat er zo een slechte diagnose wordt gesteld om de klant onjuist te informeren, de prijs zo gigantisch op te drijven en direct eigenlijk al een nieuwe pc probeerde aan te smeren.
22 Reviews Plaats review
Stephen
|Tot ongeveer 10 jaar geleden toen ze enkel alleen nog onder de naam Guidion opereerden was het nog een prima bedrijf. Toen ze overschakelden onder de naam Computer Buddies begon de ellende.
Ze proberen je dingen aan te smeren die je niet nodig hebt met een hoog prijskaartje.
Niet doen, ver van wegblijven.
Stroopwafel
|Fijn voor mijn bejaarde vader. Een bedrijf dat voor een redelijk bedrag kan helpen met computerprobleempjes. Met medewerkers die het geduld hebben om zijn probleem aan te horen en kunnen helpen om simpele probleempjes op te lossen. Dat is waar je op hoopt.
Wat je krijgt is een bedrijf dat je bejaarde vader iedere keer weer iets onnodigs aan probeert te smeren. Met angstverhalen (aka leugens) over dat Windows 10 niet meer gesupport is. Met het aansmeren van een te dure third party cloudservice dat alleen via hen te beheren is. Met het verkopen van antivirusprodukten die hij niet nodig heeft. Op een gegeven moment hebben ze hem zelfs onder druk gezet om snel te beslissen voor een nieuwe PC die nog 2 dagen 1300 euro zou kosten en daarna weer zou stijgen naar 1600 euro. Gelukkig heeft hij mij toen toch even gebeld.
Hun probleemoplossend vermogen is erg laag. Misschien dat het simpelste probleempje nog wel opgelost kan worden, maar even tactisch doorvragen om te achterhalen wat hij bedoelt is toch echt teveel gevraagd. Liever proberen ze iets te verkopen aan een argeloze bejaarde digibeet.
Ver van weg blijven. Charlatans.
roelf
|Goede middag,
Helaas GA ik na jaren premium lidmaadschap mijn abbonement opzeggen.
Dit omdat ik een kleine vraag had omtrent even "mee kijken" naar een "IP port forwarding" in mijn router. Het betreffende IP adres was reeds bekend , inloggen in de router ook geen probleem. Voor iemand met beetje computerervaring zoals werkende bij Computer Buddies is dat jarenlang geen probleem geweest. helaas zelfs het even meekijken is niet eens meer mogelijk. Ook al was het probleem met hulp op afstand niet eens opgelost. had ik het niet eens erg gevonden.
Bart gesproken die mij helaas niet verder wilde helpen.
Graag hoor ik van jullie of opzegging gelukt is.
mvg Roelf
roelf
|Goede middag,
Helaas GA ik na jaren premium lidmaadschap mijn abbonement opzeggen.
Dit omdat ik een kleine vraag had omtrent even "mee kijken" naar een "IP port forwarding" in mijn router. Het betreffende IP adres was reeds bekend , inloggen in de router ook geen probleem. Voor iemand met beetje computerervaring zoals werkende bij Computer Buddies is dat jarenlang geen probleem geweest. Helaas zelfs het even meekijken is niet eens meer mogelijk. Ook al was het probleem met hulp op afstand niet eens opgelost. had ik het niet eens erg gevonden.
Bart gesproken die mij helaas niet verder wilde helpen.
Graag hoor ik van jullie of opzegging gelukt is.
mvg Roelf
Mw van Vugt
|Op 11 augustus jl heb ik gebeld met Computer Buddies/monteur aan huis. Ene Victor Dudok stuurde mij een pc monteur genaamd dhr Jeffrey Klein. Deze mijnheer Klein was communicatief erg slecht/onbeholpen en kon aan mij, een vrouw van 70 jaar niet goed uitleggen wat er dan wel mis was met de PC . Ik had een stroom storing gehad en kon mijn PC daarna niet meer opstarten,.
Maar hij constateerde wel in 5 minuten dat mijn PC HP OMNI All In One uit 2012 niet meer de moeite waard was om te repareren. een nieuwe harde schijf vervangen, zou met voorrijkosten, arbeidsloon, evt overzetten oude gegevens en materiaalkosten ongeveer € 500, a 600,- bedragen en voor zo'n oude PC zou dat niet meer de moeite waard zijn, gezien het bouwjaar 2012.
Het voelde al niet goed dat dhr. Klein dit aan mij mededeelde, zeg maar voor een leek als ik, kon ik toch niet geloven dat dit zoveel geld zou gaan kosten voor een reparatie. Jeffrey kon mij ook voor een nieuwe PC leveren, ik moest hier maar over nadenken.
Nog even contact opgenomen met zijn Manager Victor Dudok en deze heeft per email uitgelegd wat Klein had geconstateerd.
Ik heb aan Mah BV Amersfoort 70,00 betaald, voor 5 minuten aanwezig zijn van een Monteur.
Een goede vriend hoorde mijn ervaring met Computer Buddies aan en werd vervolgens zeer boos, omdat hij dit belachelijk verhaal ook niet geloofde. Vervolgens heeft hij mijn PC naar een winkel gebracht, waar deze een nieuwe SSD schijf erin heeft gezet, windows 10 heeft geüpdatete en oude gegevens over gezet. De PC uit 2012 gaat volgens zeggen nog zeker 5 jaar mee.
Ik voel mij behoorlijk opgelicht door deze monteur en het is een schande dat er zo een slechte diagnose wordt gesteld om de klant onjuist te informeren, de prijs zo gigantisch op te drijven en direct eigenlijk al een nieuwe pc probeerde aan te smeren.