Simkaart zat klem in oude toestel. Medewerker had ‘m binnen een kwartiertje eruit gehaald. Hoefde niets te betalen. Blij mee, kon ik verder met mijn nieuwe toestel. Topzaak!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Arjan
|
Ik was in de ochtend bij GSM Paradise Stadshart Zoetermeer. Prima service met het instellen
Van het nieuwe Toestel. Makkelijk word het als je Microsoft wachtwoord en pincodes bij
je hebt.
Prima service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dries
|
GSM-Paradise geeft een zeer slechte service en lapt de elementaire regels uit het Consumentenrecht volledig aan hun laars. Bij klachten over een geleverd product en een verzoek om geld teruggave, liegen ze glashard over het inschakelen van een advocaat die ze geld heeft gekost en zou hebben geadviseerd om geen geld aan mij terug te geven omdat ze in hun recht staan.
Op 29 januari 2022 heb ik in Zoetermeer voor de eerste keer een screenprotector van tempered glass laten plaatsen op mijn Samsung Galaxy S9 ter waarde van € 20.
Op 28 mei 2022 meld ik mij bij de winkel met een gedeeltelijk losgelaten screenprotector. Door GSM-Paradise wordt na aandringen voor de tweede keer een screenprotector geplaatst. Ik moest ten onrechte € 17,50 betalen.
Volgens het Consumentenrecht mag je ervan uitgaan dat een product bij aankoop al niet goed is geweest, als het geleverde product binnen 6 maanden na die aankoop niet aan de eisen voldoet die je eraan mag verwachten (artikel 7:18, lid 2, van het Burgerlijk Wetboek). Omdat de screenprotector al binnen 6 maanden losliet, had de verkoper gratis een nieuwe screenprotector moeten plakken. Dat heeft hij nagelaten.
Op 28 mei 2022 heb ik dus ten onrechte € 17,50 betaald voor het vastplakken van een nieuwe screenprotector. De winkel weigert nu die € 17,50 aan mij terug te betalen.
Mogelijk liegt men bij GSM-Paradise glashard dat zij handelen op advies van hun huisadvocaat. Een echte advocaat kent de wet en had ze gewezen op het artikel in het Burgerlijk Wetboek en ze geadviseerd het geld terug te betalen aan mij.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
larisa
|
Top geholpen. Zeer professioneel personeel.
Echt een aanrader , ze kijken altijd voor je wat de beste oplossing is, je wordt snel en zeer vriendelijk geholpen. En alles wat ik bij hun heb gerepareerd werkt PERFECT!
ik zou zeggen TOPPERS hier in Zoetermeer.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan11
|
Geweldig geholpen. Zonder ook maar iets in rekening te brengen is veel service geboden door zeer deskundige en ook heel vriendelijke medewerkers. Echt een top winkel. Als ik iets heb met mijn telefoon is er maar 1 winkel waar ik heen ga.
5 Reviews Plaats review
Mau
|Simkaart zat klem in oude toestel. Medewerker had ‘m binnen een kwartiertje eruit gehaald. Hoefde niets te betalen. Blij mee, kon ik verder met mijn nieuwe toestel. Topzaak!
Arjan
|Ik was in de ochtend bij GSM Paradise Stadshart Zoetermeer. Prima service met het instellen
Van het nieuwe Toestel. Makkelijk word het als je Microsoft wachtwoord en pincodes bij
je hebt.
Prima service!
Dries
|GSM-Paradise geeft een zeer slechte service en lapt de elementaire regels uit het Consumentenrecht volledig aan hun laars. Bij klachten over een geleverd product en een verzoek om geld teruggave, liegen ze glashard over het inschakelen van een advocaat die ze geld heeft gekost en zou hebben geadviseerd om geen geld aan mij terug te geven omdat ze in hun recht staan.
Op 29 januari 2022 heb ik in Zoetermeer voor de eerste keer een screenprotector van tempered glass laten plaatsen op mijn Samsung Galaxy S9 ter waarde van € 20.
Op 28 mei 2022 meld ik mij bij de winkel met een gedeeltelijk losgelaten screenprotector. Door GSM-Paradise wordt na aandringen voor de tweede keer een screenprotector geplaatst. Ik moest ten onrechte € 17,50 betalen.
Volgens het Consumentenrecht mag je ervan uitgaan dat een product bij aankoop al niet goed is geweest, als het geleverde product binnen 6 maanden na die aankoop niet aan de eisen voldoet die je eraan mag verwachten (artikel 7:18, lid 2, van het Burgerlijk Wetboek). Omdat de screenprotector al binnen 6 maanden losliet, had de verkoper gratis een nieuwe screenprotector moeten plakken. Dat heeft hij nagelaten.
Op 28 mei 2022 heb ik dus ten onrechte € 17,50 betaald voor het vastplakken van een nieuwe screenprotector. De winkel weigert nu die € 17,50 aan mij terug te betalen.
Mogelijk liegt men bij GSM-Paradise glashard dat zij handelen op advies van hun huisadvocaat. Een echte advocaat kent de wet en had ze gewezen op het artikel in het Burgerlijk Wetboek en ze geadviseerd het geld terug te betalen aan mij.
larisa
|Top geholpen. Zeer professioneel personeel.
Echt een aanrader , ze kijken altijd voor je wat de beste oplossing is, je wordt snel en zeer vriendelijk geholpen. En alles wat ik bij hun heb gerepareerd werkt PERFECT!
ik zou zeggen TOPPERS hier in Zoetermeer.
Jan11
|Geweldig geholpen. Zonder ook maar iets in rekening te brengen is veel service geboden door zeer deskundige en ook heel vriendelijke medewerkers. Echt een top winkel. Als ik iets heb met mijn telefoon is er maar 1 winkel waar ik heen ga.