Erg fijne winkel om de boodschappen te doen. Ruim opgezet en een fijne winkelsfeer
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Mirthe
|
Bij de broodafdeling gevraagd om een specifiek broodje dat altijd op leek te zijn. De man van de broodafdeling zei heel vriendelijk dat hij meer zou bestellen de week daarop en iedere keer dat ik er sindsdien kom liggen er nog minstens 10 stuks.
Hoewel dat misschien standaard is, keek ik er toch van op. Zulke persoonlijke service verwacht je toch niet meer snel in de stad. Bedankt broodjesman.
Verder altijd korte rijen, veel kassa's open, voldoende voorraad en veel keuzes, niet ergerlijk druk etc. Verdiende 9+.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Jumbo
|
Erg vriendelijk personeel en goed op de hoogte van indeling winkel en producten.
9.5
0
Tamara
|
Ze zijn structureel goedkoper dan andere supermarktketens, snappen hoe social media werkt en blijven vriendelijk, ook bij lastige klanten.
8.3
0
willie v h k
|
paranoia personeel Ik kwam net uit het ziekenhuis ivm oogletsel.
Hierdoor draag ik een zonnebril en een kleppet.
Bij de tabaksbalie moest ik tekenen voor ontvangst van de koopzegels.
In de winkel bij de kassa moest ik als enige mijn tas laten doorzoeken.
Ik kom er nooit weer.
73 Reviews Plaats review
Klant van Jumbo
|Erg fijne winkel om de boodschappen te doen. Ruim opgezet en een fijne winkelsfeer
Mirthe
|Bij de broodafdeling gevraagd om een specifiek broodje dat altijd op leek te zijn. De man van de broodafdeling zei heel vriendelijk dat hij meer zou bestellen de week daarop en iedere keer dat ik er sindsdien kom liggen er nog minstens 10 stuks.
Hoewel dat misschien standaard is, keek ik er toch van op. Zulke persoonlijke service verwacht je toch niet meer snel in de stad. Bedankt broodjesman.
Verder altijd korte rijen, veel kassa's open, voldoende voorraad en veel keuzes, niet ergerlijk druk etc. Verdiende 9+.
Klant van Jumbo
|Erg vriendelijk personeel en goed op de hoogte van indeling winkel en producten.
Tamara
|Ze zijn structureel goedkoper dan andere supermarktketens, snappen hoe social media werkt en blijven vriendelijk, ook bij lastige klanten.
willie v h k
|paranoia personeel
Ik kwam net uit het ziekenhuis ivm oogletsel.
Hierdoor draag ik een zonnebril en een kleppet.
Bij de tabaksbalie moest ik tekenen voor ontvangst van de koopzegels.
In de winkel bij de kassa moest ik als enige mijn tas laten doorzoeken.
Ik kom er nooit weer.