Wij zijn heel tevreden over de service van GroenRijk! Tilburg. ☺️We hebben een serre laten plaatsen en dit heeft het team ontzettend goed gedaan. Daarnaast waren ze heel klantvriendelijk en hebben we zelfs nog een bosje bloemen gekregen. Ik raad iedereen aan om hier een serre aan te schaffen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Koen
|
Via marktplaats een deal gesloten voor het ophalen van 20m2 betontegels die in de showroom hadden gelegen. Bij aankomst bleek dat de meeste tegels beschadigd waren door onvakkundige oppakken en opslag. De tegels waren opelkaar gestapeld en overelkaar heen geschoven waardoor er krassen in zijn gekomen. Verkoper was bekend met de beschadigingen - 'als ze nog goed waren dan hadden we ze wel zelf gebruikt' en hierover niets vermeld in de advertentie. Daardoor ben ik voor niets ben gekomen (~80km) en kosten gemaakt voor brandstof en huur voor de aanhanger.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ton van den Hurck
|
Ik ben april 2019 naar Groenrijk Tilburg gegaan met een gescheurde vertakking van een waterornament. De slang was niet leverbaar bij navraag. Toen heeft de aardige mevrouw net zo lang gezocht tot ze een passend antwoord had voor de kapotte vertakking. Ze was er echt lang mee bezig geweest. Chapeau voor deze service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ton van den Hurck
|
Ik ben april 2019 naar Groenrijk Tilburg gegaan met een gescheurde vertakking van een waterornament. De slang was niet leverbaar bij navraag. Toen heeft de aardige mevrouw net zo lang gezocht tot ze een passend antwoord had voor de kapotte vertakking. Ze was er echt lang mee bezig geweest. Chapeau voor deze service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Familie van den HURCK
|
Wij hebben als gezin een High Tea genoten op donderdag 26 september.
Mede door de twee dames die echt klant- en service gericht waren. Ze hebben ons echt verwend en waren erg hoffelijk en vriendelijk.
Jammer was wel dat de stoelen die er stonden van rotan waren en de kussentjes maar heel dun bleken. De twee aanwezige gastvrouwen pakten zonder problemen een andere stoel uit de zaak. Prachtig deze extra service.
Dus directie van Groenrijk Tilburg zet deze twee personeelsleden extra in het zonnetje en zet er gewoon andere nieuwe stoelen neer.
34 Reviews Plaats review
Ruben
|Wij zijn heel tevreden over de service van GroenRijk! Tilburg. ☺️We hebben een serre laten plaatsen en dit heeft het team ontzettend goed gedaan. Daarnaast waren ze heel klantvriendelijk en hebben we zelfs nog een bosje bloemen gekregen. Ik raad iedereen aan om hier een serre aan te schaffen!
Koen
|Via marktplaats een deal gesloten voor het ophalen van 20m2 betontegels die in de showroom hadden gelegen. Bij aankomst bleek dat de meeste tegels beschadigd waren door onvakkundige oppakken en opslag. De tegels waren opelkaar gestapeld en overelkaar heen geschoven waardoor er krassen in zijn gekomen. Verkoper was bekend met de beschadigingen - 'als ze nog goed waren dan hadden we ze wel zelf gebruikt' en hierover niets vermeld in de advertentie. Daardoor ben ik voor niets ben gekomen (~80km) en kosten gemaakt voor brandstof en huur voor de aanhanger.
Ton van den Hurck
|Ik ben april 2019 naar Groenrijk Tilburg gegaan met een gescheurde vertakking van een waterornament. De slang was niet leverbaar bij navraag. Toen heeft de aardige mevrouw net zo lang gezocht tot ze een passend antwoord had voor de kapotte vertakking. Ze was er echt lang mee bezig geweest. Chapeau voor deze service.
Ton van den Hurck
|Ik ben april 2019 naar Groenrijk Tilburg gegaan met een gescheurde vertakking van een waterornament. De slang was niet leverbaar bij navraag. Toen heeft de aardige mevrouw net zo lang gezocht tot ze een passend antwoord had voor de kapotte vertakking. Ze was er echt lang mee bezig geweest. Chapeau voor deze service.
Familie van den HURCK
|Wij hebben als gezin een High Tea genoten op donderdag 26 september.
Mede door de twee dames die echt klant- en service gericht waren. Ze hebben ons echt verwend en waren erg hoffelijk en vriendelijk.
Jammer was wel dat de stoelen die er stonden van rotan waren en de kussentjes maar heel dun bleken. De twee aanwezige gastvrouwen pakten zonder problemen een andere stoel uit de zaak. Prachtig deze extra service.
Dus directie van Groenrijk Tilburg zet deze twee personeelsleden extra in het zonnetje en zet er gewoon andere nieuwe stoelen neer.