De levering door het bedrijf packshot is waardeloos. Niet binnen de afgesproken tijd en 2 uur later. Daarna neergezet zonder toestemming. Pakket stinkt naar rook. Klantenservice greetz is nog slechter, denken niet mee en reageren zelfs niet meer in de chat. Pakket was aangekomen en dus bezorgt, dat het beschadigd is door rooklucht is vervelend, maar gaan ze niet oplossen. Zeer onbeleefde manier van communiceren. Waardeloos bedrijf! Ik ga hier niets meer kopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Maya
|
Betel hier niks! Nog nooit iets bij hun besteld en ook nog nooit aangemeld voor een nieuwsbrief. Wordt plat gebombardeerd door hun spam. Ze schuiven de schuld op een ander en er word niks opgelost.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Irma
|
Een chocolade pakket met fotokaart besteld bij Greetz op 21 mei, bezorging voor 25 mei. Wat schetst mijn verbazing....het pakket leveren ze 26 mei. Dan is de verrassing er af. 25 mei is de DAG en niet 26 mei. Dit is in 1 maand tijd de 2e keer dat een fotokaart met chocolade pakket niet juist gaat. Greetz hier betalen we voor en PostNL of Pack hoort dit gewoon te leveren op de afgesproken dag. Als vaste klant aanvaard ik het excuus ook niet meer en bestel hier niets meer. Waardeloos dit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eknd
|
Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag.
Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima.
Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending.
Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden.
Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden..
En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren?
Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt.
Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro.
Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen.
Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
D.polman
|
Waardeloos bedrijf slappe tulpen zo klein dat ze in een winkel nooit worden verkocht dus dan maar over de post hebben we toch de centen in 1 woord misbruik maken van mensen die iemand een bos bloemen wil sturen omdat ze te ver wonen om zelf te komen
2093 Reviews Plaats review
Roy
|De levering door het bedrijf packshot is waardeloos. Niet binnen de afgesproken tijd en 2 uur later. Daarna neergezet zonder toestemming. Pakket stinkt naar rook. Klantenservice greetz is nog slechter, denken niet mee en reageren zelfs niet meer in de chat. Pakket was aangekomen en dus bezorgt, dat het beschadigd is door rooklucht is vervelend, maar gaan ze niet oplossen. Zeer onbeleefde manier van communiceren. Waardeloos bedrijf! Ik ga hier niets meer kopen.
Maya
|Betel hier niks! Nog nooit iets bij hun besteld en ook nog nooit aangemeld voor een nieuwsbrief. Wordt plat gebombardeerd door hun spam. Ze schuiven de schuld op een ander en er word niks opgelost.
Irma
|Een chocolade pakket met fotokaart besteld bij Greetz op 21 mei, bezorging voor 25 mei. Wat schetst mijn verbazing....het pakket leveren ze 26 mei. Dan is de verrassing er af. 25 mei is de DAG en niet 26 mei. Dit is in 1 maand tijd de 2e keer dat een fotokaart met chocolade pakket niet juist gaat. Greetz hier betalen we voor en PostNL of Pack hoort dit gewoon te leveren op de afgesproken dag. Als vaste klant aanvaard ik het excuus ook niet meer en bestel hier niets meer. Waardeloos dit.
Eknd
|Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag.
Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima.
Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending.
Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden.
Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden..
En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren?
Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt.
Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro.
Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen.
Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.
D.polman
|Waardeloos bedrijf slappe tulpen zo klein dat ze in een winkel nooit worden verkocht dus dan maar over de post hebben we toch de centen in 1 woord misbruik maken van mensen die iemand een bos bloemen wil sturen omdat ze te ver wonen om zelf te komen