O jee. Ik hoopte dat ik deze berichten eerder had gelezen. Ben nu ook al vier keer terug geweest. Ze komt ze vanavond brengen...... Pluspunten: Nog geen!. Minpunten: Komt afspraken niet na!.
2.0
Bas
|
een aantal maanden gewacht en nog steeds een kapotte jas. Mijn jas moest een nieuwe rits, door een fout van haar moesten alle drukknoopjes vervangen worden. Toen ben ik ongeveer 4 keer voor niets geweest omdat ze de knoopjes niet had en moest bestellen en later zelf gaan halen. Toen ben ik nog een keer of 4 voor niets geweest omdat ze het steeds niet had gemaakt. Tussendoor zou ze steeds bellen en zelfs de gemaakte jas thuis langs brengen maar niets van dat al gebeurde. En toen eindelijk was mijn jas klaar wat volgens mij tussen de 2 en 3 maanden heeft geduurd. Van de nieuwe drukknoopjes waren de eerste 2 al in een paar dagen al los en kapot. Ik ga er in ieder geval niet meer mee terug want ik ben mijn vertrouwen wel een beetje kwijt zeg maar... Jammer. Pluspunten: Geen.. Minpunten: Ondeskundigheid in haar werk, afspraken die niet nagekomen worden dus onbetrouwbaar. Excuses die niet opgaan als je een bedrijfje draait. Het had in alle opzichten veel beter gemoeten.
2.0
M. de Wilde
|
Bedrogen en mijn geld kwijt!. In maart 2011 breng ik mijn jasje naar Gre en vraag of het mogelijk is om er nog een binnenvoering in te zetten. Dat kon maar het was veel werk en ze had het druk dus zou het een maand duren. Ik had daar alle begrip voor en het ging 75 euro kosten waarvan ik 25 euro vooruit moest betalen. Daarmee ben ik akkoord gegaan. Moest mijn adresgegevens en 25 euro achterlaten en mijn telefoonnummer. Ik kom na 5 weken (dus een week later nog zelfs)terug om mijn jas op te halen er vanuitgaande dat hij nu klaar zou zijn. Krijg ik te horen dat ze het zo druk had dat ze er nog aan moest beginnen maar volgende week zou die klaar zijn! Dus ik, goedgelovig dat ik ben ga er vanuit dat hij dan toch klaar zou zijn. Kom ik weer op de afgesproken dag en Gre zegt weer: hij is nog niet klaar, ik had het zo druk maar morgen is hij klaar. Weer de volgende dag: precies hetzelfde! Toen werd ik best wel boos van binnen. Maar morgen is hij echt klaar! Vandaag kwam ik dus voor de 4e keer mijn jas ophalen omdat ze me dat beloofde en je gelooft het niet.....Zegt ze doodleuk, hij is nog niet klaar want ik heb het zo druk, weet je wel hoeveel werk dat is! Nou mijn stoppen sloegen door. Ik eiste mijn geld terug en mijn jas en heb haar gezegd dat ze me gewoon keihard voor staat te liegen en dat je zo niet met klanten omgaat. Gre kon alleen maar zeggen dat ze het zo druk had, geen excuus geen geld terug maar wel mijn jas terug waar alleen nog maar de oude voering uit was gehaald, meer niet. Ik voel me zo bedrogen. Gelukkig zijn er nog mensen die hetzelfde werk doen, die zich wel aan hun woord houden. Daar kom ik dus nooit meer, zo onbetrouwbaar Gre is, dat had ik niet gedacht!. Pluspunten: Geen!!!. Minpunten: Beloftes zonder ze na te komen, smoesjes ophangen en de klant moet begrip hebben voor haar, het zou andersom moeten zijn. Kijkt de klant nog niet eens aan als ze een belofte geeft. Beloftes betekenen niets. Onbetrouwbaar dus! Laat me 4 keer voorniets terugkomen en durft dan weer te zeggen dat ik morgen mijn jas kan komen ophalen......dat is toch niet te geloven!.
3 Reviews Plaats review
C Simpelaar
|O jee. Ik hoopte dat ik deze berichten eerder had gelezen. Ben nu ook al vier keer terug geweest. Ze komt ze vanavond brengen...... Pluspunten: Nog geen!. Minpunten: Komt afspraken niet na!.
Bas
|een aantal maanden gewacht en nog steeds een kapotte jas. Mijn jas moest een nieuwe rits, door een fout van haar moesten alle drukknoopjes vervangen worden. Toen ben ik ongeveer 4 keer voor niets geweest omdat ze de knoopjes niet had en moest bestellen en later zelf gaan halen. Toen ben ik nog een keer of 4 voor niets geweest omdat ze het steeds niet had gemaakt. Tussendoor zou ze steeds bellen en zelfs de gemaakte jas thuis langs brengen maar niets van dat al gebeurde. En toen eindelijk was mijn jas klaar wat volgens mij tussen de 2 en 3 maanden heeft geduurd. Van de nieuwe drukknoopjes waren de eerste 2 al in een paar dagen al los en kapot. Ik ga er in ieder geval niet meer mee terug want ik ben mijn vertrouwen wel een beetje kwijt zeg maar... Jammer. Pluspunten: Geen.. Minpunten: Ondeskundigheid in haar werk, afspraken die niet nagekomen worden dus onbetrouwbaar. Excuses die niet opgaan als je een bedrijfje draait. Het had in alle opzichten veel beter gemoeten.
M. de Wilde
|Bedrogen en mijn geld kwijt!. In maart 2011 breng ik mijn jasje naar Gre en vraag of het mogelijk is om er nog een binnenvoering in te zetten. Dat kon maar het was veel werk en ze had het druk dus zou het een maand duren. Ik had daar alle begrip voor en het ging 75 euro kosten waarvan ik 25 euro vooruit moest betalen. Daarmee ben ik akkoord gegaan. Moest mijn adresgegevens en 25 euro achterlaten en mijn telefoonnummer. Ik kom na 5 weken (dus een week later nog zelfs)terug om mijn jas op te halen er vanuitgaande dat hij nu klaar zou zijn. Krijg ik te horen dat ze het zo druk had dat ze er nog aan moest beginnen maar volgende week zou die klaar zijn! Dus ik, goedgelovig dat ik ben ga er vanuit dat hij dan toch klaar zou zijn. Kom ik weer op de afgesproken dag en Gre zegt weer: hij is nog niet klaar, ik had het zo druk maar morgen is hij klaar. Weer de volgende dag: precies hetzelfde! Toen werd ik best wel boos van binnen. Maar morgen is hij echt klaar! Vandaag kwam ik dus voor de 4e keer mijn jas ophalen omdat ze me dat beloofde en je gelooft het niet.....Zegt ze doodleuk, hij is nog niet klaar want ik heb het zo druk, weet je wel hoeveel werk dat is! Nou mijn stoppen sloegen door. Ik eiste mijn geld terug en mijn jas en heb haar gezegd dat ze me gewoon keihard voor staat te liegen en dat je zo niet met klanten omgaat. Gre kon alleen maar zeggen dat ze het zo druk had, geen excuus geen geld terug maar wel mijn jas terug waar alleen nog maar de oude voering uit was gehaald, meer niet. Ik voel me zo bedrogen. Gelukkig zijn er nog mensen die hetzelfde werk doen, die zich wel aan hun woord houden. Daar kom ik dus nooit meer, zo onbetrouwbaar Gre is, dat had ik niet gedacht!. Pluspunten: Geen!!!. Minpunten: Beloftes zonder ze na te komen, smoesjes ophangen en de klant moet begrip hebben voor haar, het zou andersom moeten zijn. Kijkt de klant nog niet eens aan als ze een belofte geeft. Beloftes betekenen niets. Onbetrouwbaar dus! Laat me 4 keer voorniets terugkomen en durft dan weer te zeggen dat ik morgen mijn jas kan komen ophalen......dat is toch niet te geloven!.