De problemen begonnen bij de levering en na 1,5 jaar nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Bij de levering is een kastje kapot gegaan. Nadat we deze niet wouden inbouwen hebben we toch een oplossing gevonden.
Als de keuken dan eindelijk geplaatst zou worden begon nog meer ellende, bij het neerzetten van de kastjes en het opbouwen van de keuken werd vastgesteld dat er delen te kort waren.
De keuken is verkeerd ingemeten door de eigenaar van Grando Enschede.
Nadat er een tweede monteur is geweest(dit na meermaals aandringen want de woonkamer stond vol met keuken delen en we hebben kinderen) was de keuken nog steeds niet af, terwijl bij de 2e afspraak alles klaar zou zijn. We hebben dit weer aangegeven bij Grando Enschede.
Als klant verwacht je dan, dat het netjes wordt opgelost, helaas is dit met Grando Enschede niet mogelijk.
Er werd direct afwijzend gereageerd, wij hebben geprobeerd met Grando tot een oplossing te komen maar werden genegeerd.
Mails werden niet beantwoordt en als we naar de showroom belden, was diegene die we wouden spreken toevallig niet aanwezig of in gesprek, en dat meermaals.
Daardoor waren we genoodzaakt een zaak te starten bij uitgesprokenzaak.
Hier hebben wij alles aangegeven wat er niet klopt aan de keuken, de ondernemer heeft dan de mogelijkheid hier op te reageren.
Het hele proces heeft Grando Enschede genegeerd, er is een onafhankelijk adviseur bij ons thuis komen kijken, ook hier is Grando niet bij aanwezig geweest.
De ondernemer verteld tegen het hoofdkantoor dat hij er alles aan doet om het met ons op te lossen, we werden door het hoofdkantoor gebeld, we moesten direct een review van google halen want dit zou niet de waarheid zijn(anders zouden we aangeklaagd worden voor smaad en laster)dit bleek dus niet correct te zijn, wij hebben het correcte verhaal verteld,maar helaas was het hoofdkantoor van begin aan partijdig zonder onze kant aan te horen.
We hebben meerdere keren geprobeerd via het hoofdkantoor voor elkaar te krijgen dat er in het proces geantwoord werd, zonder resultaat.
Uiteindelijk bleek Grando Enschede dus niet de waarheid te spreken tegen het hoofdkantoor.
We hebben de zaak gewonnen na bijna 1,5 jaar met een keuken die niet af is.
Dan zou je denken dat de ondernemer het dan voor je wil oplossen, maar ook dit is bij Grando Enschede niet het geval, nadat ik 2 weken weer zelf achter alles aan moest bellen, heeft Grando Enschede besloten om een schadevergoeding te betalen en niet de keuken af te maken!
Dit is dus de makkelijkste en niet klantvriendelijke weg.
Teleurgesteld zijn wij ook in het hoofdkantoor die dit toelaat! Als dit mijn Franchisondernemer is, had ik als hoofdkantoor anders gereageerd en de ondernemer het laten oplossen.
Daardoor dat dit niet gebeurt, blijven we met een keuken zitten die niet af is, en nu moeten wij gaan zoeken wie de keuken kan afmaken.
En vanuit Enschede hebben we geen enkele excuses gehad niet eens toen we de zaak gewonnen hebben.
Daarom beveel ik Grando nooit meer aan!
Grando Enschede heeft de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt, dus pas op! Als je hier een probleem hebt wordt je genegeerd en blijft met de ellende zitten.
De planning was nog goed, er was een leuke keuken gepland. Wat helaas dus in een teleurstelling eindigt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Adele
|
Matige service bereidheid. Is toch iets waarin een bedrijf zich kan onderscheiden.
2 Reviews Plaats review
I.v
|De problemen begonnen bij de levering en na 1,5 jaar nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Bij de levering is een kastje kapot gegaan. Nadat we deze niet wouden inbouwen hebben we toch een oplossing gevonden.
Als de keuken dan eindelijk geplaatst zou worden begon nog meer ellende, bij het neerzetten van de kastjes en het opbouwen van de keuken werd vastgesteld dat er delen te kort waren.
De keuken is verkeerd ingemeten door de eigenaar van Grando Enschede.
Nadat er een tweede monteur is geweest(dit na meermaals aandringen want de woonkamer stond vol met keuken delen en we hebben kinderen) was de keuken nog steeds niet af, terwijl bij de 2e afspraak alles klaar zou zijn. We hebben dit weer aangegeven bij Grando Enschede.
Als klant verwacht je dan, dat het netjes wordt opgelost, helaas is dit met Grando Enschede niet mogelijk.
Er werd direct afwijzend gereageerd, wij hebben geprobeerd met Grando tot een oplossing te komen maar werden genegeerd.
Mails werden niet beantwoordt en als we naar de showroom belden, was diegene die we wouden spreken toevallig niet aanwezig of in gesprek, en dat meermaals.
Daardoor waren we genoodzaakt een zaak te starten bij uitgesprokenzaak.
Hier hebben wij alles aangegeven wat er niet klopt aan de keuken, de ondernemer heeft dan de mogelijkheid hier op te reageren.
Het hele proces heeft Grando Enschede genegeerd, er is een onafhankelijk adviseur bij ons thuis komen kijken, ook hier is Grando niet bij aanwezig geweest.
De ondernemer verteld tegen het hoofdkantoor dat hij er alles aan doet om het met ons op te lossen, we werden door het hoofdkantoor gebeld, we moesten direct een review van google halen want dit zou niet de waarheid zijn(anders zouden we aangeklaagd worden voor smaad en laster)dit bleek dus niet correct te zijn, wij hebben het correcte verhaal verteld,maar helaas was het hoofdkantoor van begin aan partijdig zonder onze kant aan te horen.
We hebben meerdere keren geprobeerd via het hoofdkantoor voor elkaar te krijgen dat er in het proces geantwoord werd, zonder resultaat.
Uiteindelijk bleek Grando Enschede dus niet de waarheid te spreken tegen het hoofdkantoor.
We hebben de zaak gewonnen na bijna 1,5 jaar met een keuken die niet af is.
Dan zou je denken dat de ondernemer het dan voor je wil oplossen, maar ook dit is bij Grando Enschede niet het geval, nadat ik 2 weken weer zelf achter alles aan moest bellen, heeft Grando Enschede besloten om een schadevergoeding te betalen en niet de keuken af te maken!
Dit is dus de makkelijkste en niet klantvriendelijke weg.
Teleurgesteld zijn wij ook in het hoofdkantoor die dit toelaat! Als dit mijn Franchisondernemer is, had ik als hoofdkantoor anders gereageerd en de ondernemer het laten oplossen.
Daardoor dat dit niet gebeurt, blijven we met een keuken zitten die niet af is, en nu moeten wij gaan zoeken wie de keuken kan afmaken.
En vanuit Enschede hebben we geen enkele excuses gehad niet eens toen we de zaak gewonnen hebben.
Daarom beveel ik Grando nooit meer aan!
Grando Enschede heeft de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt, dus pas op! Als je hier een probleem hebt wordt je genegeerd en blijft met de ellende zitten.
De planning was nog goed, er was een leuke keuken gepland. Wat helaas dus in een teleurstelling eindigt
Adele
|Matige service bereidheid. Is toch iets waarin een bedrijf zich kan onderscheiden.