Grando Emmen, een echte aanrader!
In december hebben we onze nieuwe keuken en badkamer aangeschaft bij Grando in Emmen.
Wat een opluchting t.o.v. andere zaken in de omgeving. De heren hebben echt meegedacht in het samenstellen van onze badkamer en keuken. De keuken en de badkamer zijn nu geplaatst en we zijn er erg tevreden mee. Ook hele prettige samenwerking met de monteurs gehad.
Je hoort de gekste dingen over keukenzaken maar hier zou ik iedereen naar toe sturen! Van aankoop tot oplevering liep alles als een zonnetje!
Ook nog bedankt voor de heerlijke soep ;)
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Evelien
|
Super goede ervaring.
Bij binnenkomst mochten we lekker rondlopen en naderhand kwam er een leuke vlotte dame ons vragen, waar we interesse in hadden. Zowel in badkamers en in een keukens.
Zijn zeer geadviseerd en hebben uiteindelijk beide aangekocht. Ook dit traject is naar tevredenheid verlopen. Contact is heel formeel en open en alle vragen worden serieus en met alle aandacht behandelt en beantwoord.
Ik raad wel iedereen aan om nu naar Grando te gaan, voor een eerlijke en transparante prijs en samenwerking!!!
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Grando Keukens
|
Slecht bedrijf. Slechte service. We hebben in maart een badkamer laten monteren met vloerverwarming. In eerste instantie was ik tevreden over Grando en de monteurs, echter tot afgelopen week werkte de vloerverwarming niet. Na een aantal keren te hebben geprobeerd de monteur zover te krijgen dat hij het euvel kwam verhelpen, heb ik nu maar de plaatselijke installateur laten komen om de vloerverwarming op gang te brengen. Verder is er al vanaf het begin een tegel stuk. Mijn hoop dat deze ooit nog vervangen gaat worden is tot het nulpunt gedaald. Overigens is dit wel beloofd. En beloven zijn ze goed in bij de Grando. Mijn advies is, GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE. Veel beloven en niets doen. Hoe het zit met garantie e.d. ga ik maar eens uitzoeken. En indien mogelijk vraag ik voor deze ellende een schadevergoeding.
T.Kaldijk
5.7
0
Gesponsord
Roelof Doevendans
|
Hebben nieuwe keuken gekocht, aankoop ging goed, maar na veloop van tijd ( binnen 2 jaar alles vervagen/gerepareerd) ging alle apparatuur stuk, service was zeer ver te zoeken !!!! Bij Grando Emmen koop ik nooit een keuken weer !!!!!!!!!
6.3
0
Oliver
|
Ik zal zeggen ga niet naar Grando keuken in Emmen.
Want je wordt absoluut niet klantvriendelijk behandeld.
Komen we daar s'middags als eerste klant binnen, komen ze wel naar je toe, maar zijn heel kort af. Behulpzaam zijn ze helemaal niet.
Ze proberen je om te praten. Heb je vragen krijg je antwoorden waar je niets aan hebt.
Komen er mensen binnen (waarschijnlijk hadden die een afspraak).
Kappen ze zo de boel af. En gaan met die klanten verder.
En zeggen ze ook nog tegen je. "je kunt toch wel zien dat ik een afspraak heb met deze klanten."
Al heb je een afspraak dan zeg je dat. Maar niet op zo’n manier.
We vonden heel onbeschoft.
Zo mogen hier wel een cursus volgen van “hoe benader ik een klant”.
Als ze bij alle klanten zo doen dan gaat de zaak snel Failliet.
Ik heb wel laten merken dat ik hier niet gediend van was.
En ze kijken je ook nog zo wazig aan van “wat bedoelt u meneer.”
Al krijg ik nog geld toe. Hier koop ik geen Keuken
5 Reviews Plaats review
Janneke Huizinga
|Grando Emmen, een echte aanrader!
In december hebben we onze nieuwe keuken en badkamer aangeschaft bij Grando in Emmen.
Wat een opluchting t.o.v. andere zaken in de omgeving. De heren hebben echt meegedacht in het samenstellen van onze badkamer en keuken. De keuken en de badkamer zijn nu geplaatst en we zijn er erg tevreden mee. Ook hele prettige samenwerking met de monteurs gehad.
Je hoort de gekste dingen over keukenzaken maar hier zou ik iedereen naar toe sturen! Van aankoop tot oplevering liep alles als een zonnetje!
Ook nog bedankt voor de heerlijke soep ;)
Evelien
|Super goede ervaring.
Bij binnenkomst mochten we lekker rondlopen en naderhand kwam er een leuke vlotte dame ons vragen, waar we interesse in hadden. Zowel in badkamers en in een keukens.
Zijn zeer geadviseerd en hebben uiteindelijk beide aangekocht. Ook dit traject is naar tevredenheid verlopen. Contact is heel formeel en open en alle vragen worden serieus en met alle aandacht behandelt en beantwoord.
Ik raad wel iedereen aan om nu naar Grando te gaan, voor een eerlijke en transparante prijs en samenwerking!!!
Klant van Grando Keukens
|Slecht bedrijf. Slechte service. We hebben in maart een badkamer laten monteren met vloerverwarming. In eerste instantie was ik tevreden over Grando en de monteurs, echter tot afgelopen week werkte de vloerverwarming niet. Na een aantal keren te hebben geprobeerd de monteur zover te krijgen dat hij het euvel kwam verhelpen, heb ik nu maar de plaatselijke installateur laten komen om de vloerverwarming op gang te brengen. Verder is er al vanaf het begin een tegel stuk. Mijn hoop dat deze ooit nog vervangen gaat worden is tot het nulpunt gedaald. Overigens is dit wel beloofd. En beloven zijn ze goed in bij de Grando. Mijn advies is, GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE. Veel beloven en niets doen. Hoe het zit met garantie e.d. ga ik maar eens uitzoeken. En indien mogelijk vraag ik voor deze ellende een schadevergoeding.
T.Kaldijk
Roelof Doevendans
|Hebben nieuwe keuken gekocht, aankoop ging goed, maar na veloop van tijd ( binnen 2 jaar alles vervagen/gerepareerd) ging alle apparatuur stuk, service was zeer ver te zoeken !!!! Bij Grando Emmen koop ik nooit een keuken weer !!!!!!!!!
Oliver
|Ik zal zeggen ga niet naar Grando keuken in Emmen.
Want je wordt absoluut niet klantvriendelijk behandeld.
Komen we daar s'middags als eerste klant binnen, komen ze wel naar je toe, maar zijn heel kort af. Behulpzaam zijn ze helemaal niet.
Ze proberen je om te praten. Heb je vragen krijg je antwoorden waar je niets aan hebt.
Komen er mensen binnen (waarschijnlijk hadden die een afspraak).
Kappen ze zo de boel af. En gaan met die klanten verder.
En zeggen ze ook nog tegen je. "je kunt toch wel zien dat ik een afspraak heb met deze klanten."
Al heb je een afspraak dan zeg je dat. Maar niet op zo’n manier.
We vonden heel onbeschoft.
Zo mogen hier wel een cursus volgen van “hoe benader ik een klant”.
Als ze bij alle klanten zo doen dan gaat de zaak snel Failliet.
Ik heb wel laten merken dat ik hier niet gediend van was.
En ze kijken je ook nog zo wazig aan van “wat bedoelt u meneer.”
Al krijg ik nog geld toe. Hier koop ik geen Keuken
Klantvriendelijkheid is bij een ver te zoeken.
Dus mensen,ga niet naar GRANDO keuken