EEN KEUKEN ZAAK DIE SLECHT WERK HEEFT GELEVERD EN VEEL SCHADE HEEFT AANGERICHT EN DIT BLIJKBAAR NIET KAN HERSTELLEN WIM
1.5
0
wim
|
GRANDO EPE LEVERT SLECHT WERK BIJ ONZE EENVOUDIGE RENOVATIE MONTEUR KAN NOG GEEN ACHTERWAND GOED PLAATSEN WEL BESTAANDE KEUKEN BESCHADIGEN DOOR ONDOORDACHT SLOOPWERK BESTAAND WERKBLAD ZEER SLECHT WERK GELEVERD WIJ ZIJN NU AL 3/5 JAAR BEZIG GRANDO EPE NIET THUIS VAKWERK NEE TEVREDEN KLANT NEE GRANDO EPE ZEER SLECHT WIM
1.5
0
wim
|
GRANDO EPE HOE MOEILIJK KAN EEN RENOVATIE BLAD PLUS ACHTERWAND ZIJN IK HAD GEHOOPT DAT IK NA 3JAAR KON ZEGGEN HENK WAT GOED MAAR IK HEB EEN IDEE DAT HET BIJ JULLIE IS RENOVATIE RAGWERK BETALEN EN GAUW WEG WEZEN ZO ERVAAR IK HET WANT BIJ ONS IS DIT WEL HET GEVAL WIM
2.0
0
Gesponsord
wim
|
GRANDO EPE henk en dirkje jullie adverteren over een goede klachtenafhandeling ook als er slecht werk is geleverd. na bijna 3 jaar gesteggel MAAK HET EENS WAAR DAT JULLIE GOED WERK KUNNEN LEVEREN WIM VAN NOREL
3.0
0
wim
|
De eigenaars van Grando Epe waren kennissen van ons dus voor ons logisch om daar een blad met achterwand te kopen. Wij verwachten 200% inzet om tevreden klanten te hebben omdat hier mee geadverteerd wordt.
Blad met achterwand is geplaatst. Hierbij werd de bestaande keuken beschadigd en het werd een soort haastklus waarbij de achterwand niet goed geplaatst werd. Grando retail kwam met een grote afkoopsom waar wij niet mee akkoord gingen. Het ging ons niet om geld, we wilden gewoon een mooie en goede keuken. Klanttevredenheid is hier niet aan de orde, we horen niets meer van Grando Epe ipv 200% tevredenheid 0% klanttevredenheid!
6 Reviews Plaats review
wim
|EEN KEUKEN ZAAK DIE SLECHT WERK HEEFT GELEVERD EN VEEL SCHADE HEEFT AANGERICHT EN DIT BLIJKBAAR NIET KAN HERSTELLEN WIM
wim
|GRANDO EPE LEVERT SLECHT WERK BIJ ONZE EENVOUDIGE RENOVATIE MONTEUR KAN NOG GEEN ACHTERWAND GOED PLAATSEN WEL BESTAANDE KEUKEN BESCHADIGEN DOOR ONDOORDACHT SLOOPWERK BESTAAND WERKBLAD ZEER SLECHT WERK GELEVERD WIJ ZIJN NU AL 3/5 JAAR BEZIG GRANDO EPE NIET THUIS VAKWERK NEE TEVREDEN KLANT NEE GRANDO EPE ZEER SLECHT WIM
wim
|GRANDO EPE HOE MOEILIJK KAN EEN RENOVATIE BLAD PLUS ACHTERWAND ZIJN IK HAD GEHOOPT DAT IK NA 3JAAR KON ZEGGEN HENK WAT GOED MAAR IK HEB EEN IDEE DAT HET BIJ JULLIE IS RENOVATIE RAGWERK BETALEN EN GAUW WEG WEZEN ZO ERVAAR IK HET WANT BIJ ONS IS DIT WEL HET GEVAL WIM
wim
|GRANDO EPE henk en dirkje jullie adverteren over een goede klachtenafhandeling ook als er slecht werk is geleverd. na bijna 3 jaar gesteggel MAAK HET EENS WAAR DAT JULLIE GOED WERK KUNNEN LEVEREN WIM VAN NOREL
wim
|De eigenaars van Grando Epe waren kennissen van ons dus voor ons logisch om daar een blad met achterwand te kopen. Wij verwachten 200% inzet om tevreden klanten te hebben omdat hier mee geadverteerd wordt.
Blad met achterwand is geplaatst. Hierbij werd de bestaande keuken beschadigd en het werd een soort haastklus waarbij de achterwand niet goed geplaatst werd. Grando retail kwam met een grote afkoopsom waar wij niet mee akkoord gingen. Het ging ons niet om geld, we wilden gewoon een mooie en goede keuken. Klanttevredenheid is hier niet aan de orde, we horen niets meer van Grando Epe ipv 200% tevredenheid 0% klanttevredenheid!