Erg klantonvriendelijk om alsnog te proberen deze een keuken te laten afnemen. In dec. 2008 een keuken besteld en in jan. 2009 te horen gekregen na diverse bezoekjes dat er contact opgenomen zou worden voor verder details. In april 2011 wordt nu getracht de klant wijs te maken dat er nog steeds een koopovereenkomst bestaat. Consumentenbond en jurist.nl hebben inmiddels bevestigd, dat deze overeenkomst nog wel bestaat, maar er totaal geen waarde meer aan vast zit, want na twee jaar zonder wederzijds contact vervalt de betalingsverplichting.
4.0
0
1
Trendbox Panel
|
Grando keukens rampo service Wij hebben vorig jaar een jkeuken gekocht bij Grando in zoetermeer. Ging toen al niet zo heel goed maar alles was opgelost. Echter na een paar maanden moest er wat gerepareerd worden en toen bleek dat Grando Zoetermeer niet mer bestond. Wij hadden juist zaken met hun gedaan omdat wij bij hun direct terecht konden met onze klachten. nu moesten wij naar het hoofdkantoor voor garantie. Voor dat je daar contact hewbt met de mensen die je zoekt en voordat zij terug bellen ben je vaak een maand verder, en als ze dan bellen dan is het zo zakelijk en kortaf en kom je ook niet verder. Vaak verwijzen zij direct naar de leverancier van het betreffende onderdeel. Je kunt dan zelf contact opnemen en afspraak maken. Je hoopt dan maar dat je garantie krijgt of dat het via grando loopt. Geen prettig zaken doen.
2 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Erg klantonvriendelijk om alsnog te proberen deze een keuken te laten afnemen.
In dec. 2008 een keuken besteld en in jan. 2009 te horen gekregen na diverse bezoekjes dat er contact opgenomen zou worden voor verder details. In april 2011 wordt nu getracht de klant wijs te maken dat er nog steeds een koopovereenkomst bestaat. Consumentenbond en jurist.nl hebben inmiddels bevestigd, dat deze overeenkomst nog wel bestaat, maar er totaal geen waarde meer aan vast zit, want na twee jaar zonder wederzijds contact vervalt de betalingsverplichting.
Trendbox Panel
|Grando keukens rampo service
Wij hebben vorig jaar een jkeuken gekocht bij Grando in zoetermeer. Ging toen al niet zo heel goed maar alles was opgelost. Echter na een paar maanden moest er wat gerepareerd worden en toen bleek dat Grando Zoetermeer niet mer bestond. Wij hadden juist zaken met hun gedaan omdat wij bij hun direct terecht konden met onze klachten. nu moesten wij naar het hoofdkantoor voor garantie. Voor dat je daar contact hewbt met de mensen die je zoekt en voordat zij terug bellen ben je vaak een maand verder, en als ze dan bellen dan is het zo zakelijk en kortaf en kom je ook niet verder. Vaak verwijzen zij direct naar de leverancier van het betreffende onderdeel. Je kunt dan zelf contact opnemen en afspraak maken. Je hoopt dan maar dat je garantie krijgt of dat het via grando loopt. Geen prettig zaken doen.