De dame met het blonde langere haar (eigenaresse?) was niet klantgericht en vriendelijk naar ons haar gasten toe.
Dit laat ze vooral non verbaal zien en communiceert minimaal en geërgerd.
Stoorde zich waarschijnlijk aan het feit dat wij een ander tafeltje kozen dan zij aanwees??
Dit had te maken met het feit dat er een gezellige groep dames die samen een baby-shower vierde voor mij een teveel aan geluid produceerde.
Sommige mensen met NAH zijn helaas overgevoelig voor veel geluid en kunnen dat niet meteen aangeven.
Gelukkig werden we door een oudere medewerkster wel op nette en correcte wijze bejegend
Gewoon zoals het hoort:je gast als gast ontvangen.
Ik hoop dat betreffende persoon zich bewust is of wordt van haar gedrag
Persoonlijk vind ik het geen visitekaartje voor de overigens mooie locatie waar het restaurant zich bevind.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Picadores
|
In september maakten wij met z'n zessen gebruik van een socialdealvoucher. Eerst iets drinken, dan wandelen en afsluiten met een hapje eten.
Wij dachten gastvrij ontvangen en behandeld te worden, zoals dat in dergelijke gelegenheden gebruikelijk en verwacht mag worden.
Niets is minder waar.
Ik heb nog nooit zo'n onbehoorlijke, onbeleefde, onfatsoenlijke behandeling van gasten meegemaakt.
Bij onze aankomst op het terras kwam er een gastvrouw naar ons toe met de gebruikelijke vraag wat we wilden drinken.
Een van ons, ik noem hem even Piet, was niet op de hoogte wat je precies als vooraf-drankje kon bestellen en antwoordde: daar wil ik nog even over nadenken.
Direct kreeg hij een snauw terug met de opmerking: Ja, thee of koffie; u moet het nu zeggen!
De toon was gezet.
Blijkbaar was ze gestressed en zat niet op ons te wachten.
Bij het presenteren van de drankjes kon je de geprikkeldheid nog steeds merken in haar non-verbale houding Een vriendelijk astublieft kon er niet meer vanaf.
Na onze wandeling kregen we binnen een tafel toegewezen en bestelden.
Ieder kreeg zijn bestelde hoofdmenu normaal voor z'n neus, behave Piet. Zijn bord werd als laatste met een flinke PLOF op tafel gekwakt. Alle gasten keken verschrikt op en verwachtten een excuus, want dit kon niet de bedoeling zijn. Nee hoor, zonder een enkel woord stiefelde mevrouw retour zonder eetsmakelijk te zeggen. We keken mekaar verwonderd aan met de gedachte: wat gebeurt hier?
Een woord past bij dit gebeuren: onbeschoft.
Bij het vertrek naar de uitgang kruiste Piet toevallig het pad van de gastvrouw, die naar een andere tafel liep.
Op een cynische manier nam ze afscheid van Piet met de opmerking: dag meneeéééér.
Piet was zo verstandig om geen reactie te geven.
Het eten? Niet slecht. Middelmatig.
Ik hoef niet te vermelden, dat wij hier nooooooit meer terugkomen.
U bent bij deze gewaarschuwd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nicole
|
Via socialdeal had ik een reservering gemaakt voor 2 personen maar bij binnenkomst bleek echter maar 1 voucher verzilverd te zijn. Ik gaf aan beide vouchers digitaal te kunnen tonen zodat we tot een oplossing konden komen. Ik kreeg van de eigenaresse te horen dat zij wel bepaalde of het opgelost kon worden en dat ze de vouchers op papier nodig had (al staat dit niet in de voorwaarden). Inmiddels was de andere eigenaar er ook bijgekomen en konden alle gasten meegenieten van een onbeschofte ontvangst en verwijzing naar de deur. Brabantse gastvrijheid heeft bij Grand café de Reebok duidelijk plaatsgemaakt voor een ordinaire schreeuwpartij alsof je op de vismarkt bent beland.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
N
|
Ronduit onbeschofte ontvangst door beide eigenaars na een fout in de reservering via social deal. In het bijzijn van meerdere klanten werd ons schreeuwend duidelijk gemaakt dat we de zaak beter konden verlaten dan dat er naar een oplossing werd gezocht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nicotien
|
Wij komen er echt nooit meer. Wat een rotmeid die eigenaresse. Maar we hadden een social deal en dan wordt er erg minderwaardig naar je gedaan. Terwijl ze al een jaar deals verkopen om mensen te trekken. De eigenaresse is een naar mens die naar je schreeuwt als een viswijf. Ik weet dat het eten lekker is wat we waren er al eerder geweest toen was ze de vriendelijkheid zelf. Maar ik betwijffel of dat gemeend was.
7 Reviews Plaats review
Martine
|De dame met het blonde langere haar (eigenaresse?) was niet klantgericht en vriendelijk naar ons haar gasten toe.
Dit laat ze vooral non verbaal zien en communiceert minimaal en geërgerd.
Stoorde zich waarschijnlijk aan het feit dat wij een ander tafeltje kozen dan zij aanwees??
Dit had te maken met het feit dat er een gezellige groep dames die samen een baby-shower vierde voor mij een teveel aan geluid produceerde.
Sommige mensen met NAH zijn helaas overgevoelig voor veel geluid en kunnen dat niet meteen aangeven.
Gelukkig werden we door een oudere medewerkster wel op nette en correcte wijze bejegend
Gewoon zoals het hoort:je gast als gast ontvangen.
Ik hoop dat betreffende persoon zich bewust is of wordt van haar gedrag
Persoonlijk vind ik het geen visitekaartje voor de overigens mooie locatie waar het restaurant zich bevind.
Picadores
|In september maakten wij met z'n zessen gebruik van een socialdealvoucher. Eerst iets drinken, dan wandelen en afsluiten met een hapje eten.
Wij dachten gastvrij ontvangen en behandeld te worden, zoals dat in dergelijke gelegenheden gebruikelijk en verwacht mag worden.
Niets is minder waar.
Ik heb nog nooit zo'n onbehoorlijke, onbeleefde, onfatsoenlijke behandeling van gasten meegemaakt.
Bij onze aankomst op het terras kwam er een gastvrouw naar ons toe met de gebruikelijke vraag wat we wilden drinken.
Een van ons, ik noem hem even Piet, was niet op de hoogte wat je precies als vooraf-drankje kon bestellen en antwoordde: daar wil ik nog even over nadenken.
Direct kreeg hij een snauw terug met de opmerking: Ja, thee of koffie; u moet het nu zeggen!
De toon was gezet.
Blijkbaar was ze gestressed en zat niet op ons te wachten.
Bij het presenteren van de drankjes kon je de geprikkeldheid nog steeds merken in haar non-verbale houding Een vriendelijk astublieft kon er niet meer vanaf.
Na onze wandeling kregen we binnen een tafel toegewezen en bestelden.
Ieder kreeg zijn bestelde hoofdmenu normaal voor z'n neus, behave Piet. Zijn bord werd als laatste met een flinke PLOF op tafel gekwakt. Alle gasten keken verschrikt op en verwachtten een excuus, want dit kon niet de bedoeling zijn. Nee hoor, zonder een enkel woord stiefelde mevrouw retour zonder eetsmakelijk te zeggen. We keken mekaar verwonderd aan met de gedachte: wat gebeurt hier?
Een woord past bij dit gebeuren: onbeschoft.
Bij het vertrek naar de uitgang kruiste Piet toevallig het pad van de gastvrouw, die naar een andere tafel liep.
Op een cynische manier nam ze afscheid van Piet met de opmerking: dag meneeéééér.
Piet was zo verstandig om geen reactie te geven.
Het eten? Niet slecht. Middelmatig.
Ik hoef niet te vermelden, dat wij hier nooooooit meer terugkomen.
U bent bij deze gewaarschuwd.
Nicole
|Via socialdeal had ik een reservering gemaakt voor 2 personen maar bij binnenkomst bleek echter maar 1 voucher verzilverd te zijn. Ik gaf aan beide vouchers digitaal te kunnen tonen zodat we tot een oplossing konden komen. Ik kreeg van de eigenaresse te horen dat zij wel bepaalde of het opgelost kon worden en dat ze de vouchers op papier nodig had (al staat dit niet in de voorwaarden). Inmiddels was de andere eigenaar er ook bijgekomen en konden alle gasten meegenieten van een onbeschofte ontvangst en verwijzing naar de deur. Brabantse gastvrijheid heeft bij Grand café de Reebok duidelijk plaatsgemaakt voor een ordinaire schreeuwpartij alsof je op de vismarkt bent beland.
N
|Ronduit onbeschofte ontvangst door beide eigenaars na een fout in de reservering via social deal. In het bijzijn van meerdere klanten werd ons schreeuwend duidelijk gemaakt dat we de zaak beter konden verlaten dan dat er naar een oplossing werd gezocht.
Nicotien
|Wij komen er echt nooit meer. Wat een rotmeid die eigenaresse. Maar we hadden een social deal en dan wordt er erg minderwaardig naar je gedaan. Terwijl ze al een jaar deals verkopen om mensen te trekken. De eigenaresse is een naar mens die naar je schreeuwt als een viswijf. Ik weet dat het eten lekker is wat we waren er al eerder geweest toen was ze de vriendelijkheid zelf. Maar ik betwijffel of dat gemeend was.