3 keer gebeld. Nooit terug gebeld. In het verleden 2 keer testament gemaakt. Duur!!!! En nu. Voor hem 10 anderen. Erg onbeschoft. Om niet terug te bellen. 3 maal. Nou dan niet. Hoop dat ze het lezen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aisha
|
Govers Spil Notarissen laat het in term van professionaliteit, waarde en respons heel erg van zich af weten. Ze reageren gewoon niet op email. We hebben in twee weken drie keer moeten bellen om een status update op te vragen omtrent onze papieren, terwijl de papieren binnen twee weken af hoorden te zijn. Na twee weken wachten en bellen kwamen we achter dat er nog steeds niet aan de aktes begonnen is. Elke keer als je belt hoor je ''Oh ja, de desbetreffende persoon is op vakantie. Het wordt volgende week opgepakt.'' De klantvriendelijkheid aan de telefoon is daarnaast niet om over naar huis te schrijven. Wij zouden je echt dit notaris kantoor ten strengste afraden. Wij hebben contact gehad met een ander kantoor inmiddels en die hebben onze papieren binnen een week klaar.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wildhagen
|
doe geen overdracht met dit kantoor als er meerdere partijen bij zijn betrokken, laten de nodige steken vallen en verschuilen zich achter hun collega notaris
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob van Deelen
|
Persoonlijke en deskundige service; ondanks dat het een standaard testament betrof die wij via de 'doehetzelfnotaris' hadden opgesteld, zijn wij meer dan uitstekend geïnformeerd en is het testament op de dag van ondertekening op aangeven van de notaris kosteloos aangepast. Top, wij komen hier zeker weer terug.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Slecht
|
Gesprekje gehad meteen rekening van 160 euro. Met lege handen naar huis, vooraf niets qua info, duur gesprek dus dat niks oplevert. Dus kijk uit, ze proberen uren te factureren en willen niet luisterem naar wat jij wil. Denken absoluut niet mee, willen alleen maar uren schrijven en declareren.
11 Reviews Plaats review
Capelada
|3 keer gebeld. Nooit terug gebeld. In het verleden 2 keer testament gemaakt. Duur!!!! En nu. Voor hem 10 anderen. Erg onbeschoft. Om niet terug te bellen. 3 maal. Nou dan niet. Hoop dat ze het lezen
Aisha
|Govers Spil Notarissen laat het in term van professionaliteit, waarde en respons heel erg van zich af weten. Ze reageren gewoon niet op email. We hebben in twee weken drie keer moeten bellen om een status update op te vragen omtrent onze papieren, terwijl de papieren binnen twee weken af hoorden te zijn. Na twee weken wachten en bellen kwamen we achter dat er nog steeds niet aan de aktes begonnen is. Elke keer als je belt hoor je ''Oh ja, de desbetreffende persoon is op vakantie. Het wordt volgende week opgepakt.'' De klantvriendelijkheid aan de telefoon is daarnaast niet om over naar huis te schrijven. Wij zouden je echt dit notaris kantoor ten strengste afraden. Wij hebben contact gehad met een ander kantoor inmiddels en die hebben onze papieren binnen een week klaar.
Wildhagen
|doe geen overdracht met dit kantoor als er meerdere partijen bij zijn betrokken, laten de nodige steken vallen en verschuilen zich achter hun collega notaris
Rob van Deelen
|Persoonlijke en deskundige service; ondanks dat het een standaard testament betrof die wij via de 'doehetzelfnotaris' hadden opgesteld, zijn wij meer dan uitstekend geïnformeerd en is het testament op de dag van ondertekening op aangeven van de notaris kosteloos aangepast. Top, wij komen hier zeker weer terug.
Slecht
|Gesprekje gehad meteen rekening van 160 euro. Met lege handen naar huis, vooraf niets qua info, duur gesprek dus dat niks oplevert. Dus kijk uit, ze proberen uren te factureren en willen niet luisterem naar wat jij wil. Denken absoluut niet mee, willen alleen maar uren schrijven en declareren.