Zeer slechte ervaring, voor de tweede maal wordt de auto afgekeurd op nu wordt aangegeven , een defecte mistlamp.
Eerder was de achterlamp een afkeurpunt. Gezien de auto om 9:00 u gebracht op afspraak, om 10:30 u nog niet klaar was( we hebben het nog steeds over een keuring) kon ik gezien mijn afspraken niet langer wachten en er was ook geen tijd om de auto eerder te zien dan de herkeuringsafspraak 1 dag voor afloop van de APK.
Bij de tweede keuring wederom een uur wachten, wordt er zonder overleg de auto buiten gezet en wordt er aangegeven dat het niet in orde is, de lamp is kapot. Op mijn vraag of er 1 of 2 mistlampen waren en ik aangaf dat de lampen vervangen waren, was het antwoord, dat er geen enkele twijfel was over de keurmeester zijn expertise. De mistlamp is kapot. Geen enkele poging om het mistlampje aan te raken van de monteur, geen voorstel tot ''vervanging'', even proberen, niks nada service of meedenken.
En dat is opmerkelijk gezien in 2021 ook bij de APK wél de moeite was genomen een kentekenlampje te vervangen. Op basis van deze service weer bij Jongerius aangeklopt. Gezien het feit dat ik nu 2x 2 uur heb moeten wachten en nu weer met een afgekeurde auto zou zitten op basis van een lampje, bood ik aan de auto maar te houden . Hierop deed de verkoper een bod van € 100.
Toen ik de andere verkoper aansprak of dit schofferende gedrag, zei ook hij; tja mevrouw u wilde hem eerst laten staan, dus € 100 is een goed bod. Echter blijkt het lampje buiten wel degelijk te werken, toen ik mijn man belde en hij vanuit zijn werk binnen 15 minuten op locatie was en 1x aan de lamp draaien en voila, doet het gewoon. Naar binnen gelopen om aan te geven dat de lamp wel degelijk werkte.
De enige zorg die Jongerius had is of ik de 2 keuringen wel wilde betalen of misschien nog voor een derde x terug zou komen. Dat lijkt me lastig als de APK de volgende dag zou aflopen.
Na indienen van een klacht wordt er geen excuus aangeboden voor het clowneske gedrag van de medewerkers en wordt mijn claim om de APK kosten voor de tweede kering terug te betalen, afgewezen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
koos vermeulen
|
Dit bedrijf rekent 750 euro afleverkosten terwijl afgesproken is dat zij die diensten niet zullen leveren. En zij hebben dat ook niet gedaan: geen onderhoudsbeurt, geen auto poetsen, geen garantie, etc. Zelfs de matten hebben ze uit de auto verwijderd. Toch eisen ze 750 euro afleverkosten voor niet geleverde diensten!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anoniem
|
Dinsdag een proefrit in auto gemaakt, kom je enthousiast terug word je leuk verteld dat de auto gereserveerd is door de baas en dat je dus maar even af moet wachten of je deze alsnog mag kopen. Dus voor niets vrij genomen en naar Gouda gereden. Zo ga je niet met mensen om. Ik kom hier nooit meer!
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
freek
|
zeer slecht telefonisch bereikbaar
bellen ook niet terug heb auto gebracht moet er zelf achteraan of mijn auto klaar is
je blijft achter ze aan lopen
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
geovli
|
Via de website had ik een inruilvoorstel gekregen ivm aanschaf nieuwe auto. Men had alle gegevens van mijn auto. Hun voorstel leek redelijk, maar toen het puntje bij het paaltje kwam, was mijn auto ineens ruim 30% minder waard.
Hun online voorstellen zijn dus gewoon lokkertjes. Het echte inruil voorstel lag dan ook ver onder de inruilprijs die collega-dealers boden. Al met al maakt het bedrijf geen betrouwbare indruk op mij
600 Reviews Plaats review
B
|Nooit meer!
Zeer slechte ervaring, voor de tweede maal wordt de auto afgekeurd op nu wordt aangegeven , een defecte mistlamp.
Eerder was de achterlamp een afkeurpunt. Gezien de auto om 9:00 u gebracht op afspraak, om 10:30 u nog niet klaar was( we hebben het nog steeds over een keuring) kon ik gezien mijn afspraken niet langer wachten en er was ook geen tijd om de auto eerder te zien dan de herkeuringsafspraak 1 dag voor afloop van de APK.
Bij de tweede keuring wederom een uur wachten, wordt er zonder overleg de auto buiten gezet en wordt er aangegeven dat het niet in orde is, de lamp is kapot. Op mijn vraag of er 1 of 2 mistlampen waren en ik aangaf dat de lampen vervangen waren, was het antwoord, dat er geen enkele twijfel was over de keurmeester zijn expertise. De mistlamp is kapot. Geen enkele poging om het mistlampje aan te raken van de monteur, geen voorstel tot ''vervanging'', even proberen, niks nada service of meedenken.
En dat is opmerkelijk gezien in 2021 ook bij de APK wél de moeite was genomen een kentekenlampje te vervangen. Op basis van deze service weer bij Jongerius aangeklopt. Gezien het feit dat ik nu 2x 2 uur heb moeten wachten en nu weer met een afgekeurde auto zou zitten op basis van een lampje, bood ik aan de auto maar te houden . Hierop deed de verkoper een bod van € 100.
Toen ik de andere verkoper aansprak of dit schofferende gedrag, zei ook hij; tja mevrouw u wilde hem eerst laten staan, dus € 100 is een goed bod. Echter blijkt het lampje buiten wel degelijk te werken, toen ik mijn man belde en hij vanuit zijn werk binnen 15 minuten op locatie was en 1x aan de lamp draaien en voila, doet het gewoon. Naar binnen gelopen om aan te geven dat de lamp wel degelijk werkte.
De enige zorg die Jongerius had is of ik de 2 keuringen wel wilde betalen of misschien nog voor een derde x terug zou komen. Dat lijkt me lastig als de APK de volgende dag zou aflopen.
Na indienen van een klacht wordt er geen excuus aangeboden voor het clowneske gedrag van de medewerkers en wordt mijn claim om de APK kosten voor de tweede kering terug te betalen, afgewezen.
koos vermeulen
|Dit bedrijf rekent 750 euro afleverkosten terwijl afgesproken is dat zij die diensten niet zullen leveren. En zij hebben dat ook niet gedaan: geen onderhoudsbeurt, geen auto poetsen, geen garantie, etc. Zelfs de matten hebben ze uit de auto verwijderd. Toch eisen ze 750 euro afleverkosten voor niet geleverde diensten!
Anoniem
|Dinsdag een proefrit in auto gemaakt, kom je enthousiast terug word je leuk verteld dat de auto gereserveerd is door de baas en dat je dus maar even af moet wachten of je deze alsnog mag kopen. Dus voor niets vrij genomen en naar Gouda gereden. Zo ga je niet met mensen om. Ik kom hier nooit meer!
freek
|zeer slecht telefonisch bereikbaar
bellen ook niet terug heb auto gebracht moet er zelf achteraan of mijn auto klaar is
je blijft achter ze aan lopen
geovli
|Via de website had ik een inruilvoorstel gekregen ivm aanschaf nieuwe auto. Men had alle gegevens van mijn auto. Hun voorstel leek redelijk, maar toen het puntje bij het paaltje kwam, was mijn auto ineens ruim 30% minder waard.
Hun online voorstellen zijn dus gewoon lokkertjes. Het echte inruil voorstel lag dan ook ver onder de inruilprijs die collega-dealers boden. Al met al maakt het bedrijf geen betrouwbare indruk op mij