Ik ging naar Opaal voor een batterijtje voor mijn Michael Kors horloge. Werd geholpen door een beroepschagrijn eerste klas die toe is aan haar pensioen. Zonder al te veel woorden nam ze mijn horloge aan. Het duurde erg lang. Eenmaal buiten zag ik dat het glas van mijn horloge beschadigd was door een flinke kras. Ik ben teruggegaan en heb dit aangegeven, mevrouw probeerde eerst nog te ontkennen maar gaf meteen aan dat ze er een nieuw glas in zal laten zetten gratis. Na 2 weken heb ik mijn horloge opgehaald. Omdat ik het horloge niet vaak draag merkte ik te laat dat er helemaal geen nieuw glas in was gezet maar dat de krassen gewoon "vakkundig "zijn weggewerkt waardoor ik het in eerste instantie niet zag. De krassen zijn gewoon weer terug. *** Voor nieuwe batterijen zeker niet naar Opaal. wat een slechte zaak!!! Die oude dame heeft nog nooit van fatsoen gehoord, chagrijn!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henriverp
|
Waardeloze zaak klanten service kennen ze niet.
Een paar keer binnen twee weken mijn horlogeband laten maken maar ging iedere keer weer los.
Ik heb toen aangegeven dat ze een zwaardere veerstaafje erin moesten plaatsen, ze zeiden dat ze dat gedaan hadden en een paar dagen later valt deze weer van mijn arm en nu het glas geheel stuk en mijn horloge beschadigd.
Ik ging terug of ze deze wilde maken met een korting omdat ze deze niet goed gemaakt hebben maar ze moesten het volle pond hebben voor de reparatie.
En schrijven op hun site dat ze vakkundig reparatie uitvoeren.
Al met al nooit meer naar Opaal in Sint Oederode.
2 Reviews Plaats review
Roos
|Ik ging naar Opaal voor een batterijtje voor mijn Michael Kors horloge. Werd geholpen door een beroepschagrijn eerste klas die toe is aan haar pensioen. Zonder al te veel woorden nam ze mijn horloge aan. Het duurde erg lang. Eenmaal buiten zag ik dat het glas van mijn horloge beschadigd was door een flinke kras. Ik ben teruggegaan en heb dit aangegeven, mevrouw probeerde eerst nog te ontkennen maar gaf meteen aan dat ze er een nieuw glas in zal laten zetten gratis. Na 2 weken heb ik mijn horloge opgehaald. Omdat ik het horloge niet vaak draag merkte ik te laat dat er helemaal geen nieuw glas in was gezet maar dat de krassen gewoon "vakkundig "zijn weggewerkt waardoor ik het in eerste instantie niet zag. De krassen zijn gewoon weer terug. *** Voor nieuwe batterijen zeker niet naar Opaal. wat een slechte zaak!!! Die oude dame heeft nog nooit van fatsoen gehoord, chagrijn!!
Henriverp
|Waardeloze zaak klanten service kennen ze niet.
Een paar keer binnen twee weken mijn horlogeband laten maken maar ging iedere keer weer los.
Ik heb toen aangegeven dat ze een zwaardere veerstaafje erin moesten plaatsen, ze zeiden dat ze dat gedaan hadden en een paar dagen later valt deze weer van mijn arm en nu het glas geheel stuk en mijn horloge beschadigd.
Ik ging terug of ze deze wilde maken met een korting omdat ze deze niet goed gemaakt hebben maar ze moesten het volle pond hebben voor de reparatie.
En schrijven op hun site dat ze vakkundig reparatie uitvoeren.
Al met al nooit meer naar Opaal in Sint Oederode.