Bij Goossens 2 schuifdeurkasten gekocht en ruimschoots op tijd besteld , zodat er qua levertijd (ivm verhuizing) nauwelijks iets mis zou kunnen gaan. Keurig op tijd kwam de levering en complimenten aan de monteurs (die liepen the xtra mile). Echter buiten hun fout om bleken de beide ladenblokken voor de kasten te smal en te breed ingemeten door iemand van kantoor ( vertrouwen is goed, maar controle is beter). Gevolg, een deel van onze kleding mag de komende weken in een verhuisdoos zitten. En als u denkt dat er sprake is van coulance of enige tegemoetkoming hiervoor.......mis, Goosens met 25 filialen kan dit niet trekken. Toen wij ook nog aanboden om 2 beschadigde deuren te houden en korting te vragen, bleek diteveneens onmogelijk. Kennelijk zitten ze wel om coulance verlegen,maar niet om tijd (weer 2 monteurs halve dagwerk met schuifdeuren in de weer).
Nee Goossens, je verschuilen achter excuses en beroepen op wettelijke levertijd van 4 weken doet het niet voor ons ! Voor ons geen Goossens meer.
En zoals al gemeld….die achteraf excuses die weer op dit bericht volgden van team Goossens….nul en generlei waarde….dozenschuivers !
2.0
Annw
|
Echt slecht, respectloos, constant misleid, beloftes gemaakt en elke keer niet nagekomen. Eindeloze gesprekken leiden tot niets. Zeer frustrerend. Ik raad af om van Goossens gebruik te maken.
2.0
Edwin
|
Geachte lezer, Koop hier niet je meubels of bed ***. Ze willen je niet helpen wanneer het gaat om garantie vragen men wordt hierop getraind. *** ze maken *** misbruik van informatie die je hun telefonisch geeft. Vervolgens zetten ze dit op het internet. Autoriteit persoonsgegevens is reeds op de hoogte. Er zijn genoeg andere zaken met nog mooiere spullen en voor minder geld en vooral een uitstekende service.
1.0
Theo
|
Slecht geholpen en geadviseerd. Iede personeelslid had wat anders te vertellen. Uiteindelijk met een veels te duur bed naar huis. Sindsdien veel pijn in het lijf en gewichten. Terug gegaan en dan zijn ze ineens helemaal niet zo vriendelijk en kan er helemaal niks meer. Een hoop geld weggegooid. Bedankt
3.0
Klant
|
Zeer teleurgesteld met Goossens Wonen (Utrecht) - eerst poeslief doen en aangeven dat bij vragen/wensen we altijd bij ze terecht komen, vervolgens als we na bestelling van onze bank (levertijd 9 weken) binnen 4 dagen aangeven dat we toch graag een kleinere variant van dezelfde bank willen 30% annuleringskosten in rekening gaan brengen 'omdat hun leverancier zogenaamd al kosten heeft gemaakt'.... Ongelofelijk dat een bedrijf dat al 60 jaar bestaat op die manier omgaat met grof betalende klanten - bank was in die 4 dagen tijd zgn ineens ook op internet 300 EUR goedkoper...
11 Reviews Plaats review
Richard
|Bij Goossens 2 schuifdeurkasten gekocht en ruimschoots op tijd besteld , zodat er qua levertijd (ivm verhuizing) nauwelijks iets mis zou kunnen gaan. Keurig op tijd kwam de levering en complimenten aan de monteurs (die liepen the xtra mile). Echter buiten hun fout om bleken de beide ladenblokken voor de kasten te smal en te breed ingemeten door iemand van kantoor ( vertrouwen is goed, maar controle is beter). Gevolg, een deel van onze kleding mag de komende weken in een verhuisdoos zitten. En als u denkt dat er sprake is van coulance of enige tegemoetkoming hiervoor.......mis, Goosens met 25 filialen kan dit niet trekken. Toen wij ook nog aanboden om 2 beschadigde deuren te houden en korting te vragen, bleek diteveneens onmogelijk. Kennelijk zitten ze wel om coulance verlegen,maar niet om tijd (weer 2 monteurs halve dagwerk met schuifdeuren in de weer).
Nee Goossens, je verschuilen achter excuses en beroepen op wettelijke levertijd van 4 weken doet het niet voor ons ! Voor ons geen Goossens meer.
En zoals al gemeld….die achteraf excuses die weer op dit bericht volgden van team Goossens….nul en generlei waarde….dozenschuivers !
Annw
|Echt slecht, respectloos, constant misleid, beloftes gemaakt en elke keer niet nagekomen. Eindeloze gesprekken leiden tot niets. Zeer frustrerend. Ik raad af om van Goossens gebruik te maken.
Edwin
|Geachte lezer, Koop hier niet je meubels of bed ***. Ze willen je niet helpen wanneer het gaat om garantie vragen men wordt hierop getraind. *** ze maken *** misbruik van informatie die je hun telefonisch geeft. Vervolgens zetten ze dit op het internet. Autoriteit persoonsgegevens is reeds op de hoogte. Er zijn genoeg andere zaken met nog mooiere spullen en voor minder geld en vooral een uitstekende service.
Theo
|Slecht geholpen en geadviseerd. Iede personeelslid had wat anders te vertellen. Uiteindelijk met een veels te duur bed naar huis. Sindsdien veel pijn in het lijf en gewichten. Terug gegaan en dan zijn ze ineens helemaal niet zo vriendelijk en kan er helemaal niks meer. Een hoop geld weggegooid. Bedankt
Klant
|Zeer teleurgesteld met Goossens Wonen (Utrecht) - eerst poeslief doen en aangeven dat bij vragen/wensen we altijd bij ze terecht komen, vervolgens als we na bestelling van onze bank (levertijd 9 weken) binnen 4 dagen aangeven dat we toch graag een kleinere variant van dezelfde bank willen 30% annuleringskosten in rekening gaan brengen 'omdat hun leverancier zogenaamd al kosten heeft gemaakt'.... Ongelofelijk dat een bedrijf dat al 60 jaar bestaat op die manier omgaat met grof betalende klanten - bank was in die 4 dagen tijd zgn ineens ook op internet 300 EUR goedkoper...