Bij Mijn bij STURM in Goes gekochte Hyundai i 10 roest het achterportier aan de binnenzijde en Sturm wil er wel iets aan doen maar dan moet ik het zelf betalen terwijl het een ECHTE Hyundai klacht is, bij mijn vorige Hyundai had ik het zelfs aan beide achterportieren, HELE SLECHTE SERVICE.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Vincent De Jong
|
Zeer goede service
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Fam. de Bruijne Terneuzen
|
Auto Sturm maakt het verschil!
Altijd zeer klantvriendelijk! Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Laatst roest aan onze auto. Dit viel niet binnen de Hyundaigarantie.
Maar Auto Sturm doet hier niet moeilijk over. Super Service!!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans
|
Auto bedrijf Sturm in Goes is al bijna 20 jaar mijn autodealer. In deze afgelopen 20 jaar heb ik van dit bedrijf een uitstekende service mogen ontvangen! !!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
RuYo
|
Nette afwikkeling van de gekochte nieuwe autoen nog een bloemetje bij aflevering
5 Reviews Plaats review
R.R.K. Vink
|Bij Mijn bij STURM in Goes gekochte Hyundai i 10 roest het achterportier aan de binnenzijde en Sturm wil er wel iets aan doen maar dan moet ik het zelf betalen terwijl het een ECHTE Hyundai klacht is, bij mijn vorige Hyundai had ik het zelfs aan beide achterportieren, HELE SLECHTE SERVICE.
Vincent De Jong
|Zeer goede service
Fam. de Bruijne Terneuzen
|Auto Sturm maakt het verschil!
Altijd zeer klantvriendelijk! Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Laatst roest aan onze auto. Dit viel niet binnen de Hyundaigarantie.
Maar Auto Sturm doet hier niet moeilijk over. Super Service!!
Hans
|Auto bedrijf Sturm in Goes is al bijna 20 jaar mijn autodealer. In deze afgelopen 20 jaar heb ik van dit bedrijf een uitstekende service mogen ontvangen! !!!
RuYo
|Nette afwikkeling van de gekochte nieuwe autoen nog een bloemetje bij aflevering