Professioneel vakmanschap.
Zeer tevreden met resultaat.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
opo
|
oei
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J.P. Massee
|
slechte service en communicatie. Tijdens de kerstdagen brak een klein raampje in onze badkamer. Direct na de kerstdagen langsgegaan bij van muiden en een afspraak gemaak. Er werd gevraagd of het raam al dicht was gemaakt, waarop bevestigend van mijn kant werd geantwoord. Tussen 9 en 12 zou iemand komen opmeten op de vrijdag, maar tot mijn verbazing werd ik voor 8 uur wakker van timmergeluiden. Er werd (ongevraagd, en niet volgens afspraak) een noodraam voor het afgedichte raam geplaatst.
Dit tot daar aan toe. Enkele dagen later lag een offerte in de bus. Deze is in week 1 van dit jaar direct ondertekend en ingescand( na tel. Contact met van muiden, op advies van hun) gemailed.
Vervo, gens geen enkele reactie betreffende ontvangst. Na 1 wwek nog maar eens geënformeerd of alles was ontvangen. Dit werd bevestigd. Ik zou een seintje krijgen als het raam binnen was, voor een afspraak. 4 weken verder maar weer geënformeerd. Weer een kort antwoord met hetzelfde bericht. Geen verwachting over levertijden, geen exc u ses voor de lange duur.
We zijn nu 8 weken verder. Nog altijd geen enkel teken van leven van van van muiden.
op z'n minst kan dit bedrijf levertijden communiceren in dit soort extreem lange gevallen. Het getuigd niet van enige klantvriendelijkheid om in het geheel niets te laten horen. De respons op informatieverzoeken zijn van een aard die op het arrogante af is. We hebben het over een klein kantelraam. Eerder eens besteld bij een collega van hun uit Katwijk, en toen hoefde het maar 5 werkdagen te duren, dus het kan snel. Pluspunten: Nog niet ervaren. Minpunten: Geen comunicatie, klant onvriendelijk, en slechte respons.
3 Reviews Plaats review
J van Dijk
|Professioneel vakmanschap.
Zeer tevreden met resultaat.
opo
|oei
J.P. Massee
|slechte service en communicatie. Tijdens de kerstdagen brak een klein raampje in onze badkamer. Direct na de kerstdagen langsgegaan bij van muiden en een afspraak gemaak. Er werd gevraagd of het raam al dicht was gemaakt, waarop bevestigend van mijn kant werd geantwoord. Tussen 9 en 12 zou iemand komen opmeten op de vrijdag, maar tot mijn verbazing werd ik voor 8 uur wakker van timmergeluiden. Er werd (ongevraagd, en niet volgens afspraak) een noodraam voor het afgedichte raam geplaatst.
Dit tot daar aan toe. Enkele dagen later lag een offerte in de bus. Deze is in week 1 van dit jaar direct ondertekend en ingescand( na tel. Contact met van muiden, op advies van hun) gemailed.
Vervo, gens geen enkele reactie betreffende ontvangst. Na 1 wwek nog maar eens geënformeerd of alles was ontvangen. Dit werd bevestigd. Ik zou een seintje krijgen als het raam binnen was, voor een afspraak. 4 weken verder maar weer geënformeerd. Weer een kort antwoord met hetzelfde bericht. Geen verwachting over levertijden, geen exc u ses voor de lange duur.
We zijn nu 8 weken verder. Nog altijd geen enkel teken van leven van van van muiden.
op z'n minst kan dit bedrijf levertijden communiceren in dit soort extreem lange gevallen. Het getuigd niet van enige klantvriendelijkheid om in het geheel niets te laten horen. De respons op informatieverzoeken zijn van een aard die op het arrogante af is. We hebben het over een klein kantelraam. Eerder eens besteld bij een collega van hun uit Katwijk, en toen hoefde het maar 5 werkdagen te duren, dus het kan snel. Pluspunten: Nog niet ervaren. Minpunten: Geen comunicatie, klant onvriendelijk, en slechte respons.