Eigen huisarts heeft.weinig geduld,en arrogante houding
Jarenlange hoofdklacht alleen maar erger geworden.
Er was een doktersassistente met een onbeschofte bejegening
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leni van weerd
|
Vandaag is mijn man geweldig goed geholpen door dr Welten. Het was een spoedafspraak en ook de doktersassistente heel veel dank. Is zo fijn om hier patient te zijn!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leni van weerd
|
Vandaag voor het eerst bij Dr Ludwig geweest. Was een fijne ervaring, zij luisterde goed en nam ruim de tijd.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karinan
|
VEEL WISSELINGEN VAN ARTSEN ,onderling word er slecht gecommunniseert onderling ,daardoor weten de artsen niet wat het behandelplannen van hun patiënten zijn .Daarbij word er ook de elektronisch patiënten dossier niet goed bijgehouden en genoteerd.
Ik voel me niet serieus genomen en ik moet self met oplossingen komen nadat ik het heb gegoogeld hebt. Kennis is ver te zoeken op deze praktijk.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E. Braun
|
Over mijn vaste arts erg tevreden. Eigenlijk over alle artsen wel, tevreden. Over de bejegening (vooral assistentes) heb ik soms wisselende ervaringen, maar ik houd nu rekening met de enorme werkdruk nav de corona crisis.
Wat ik een mooi feedback punt vind voor verbetering is de communicatie en techniek: Blijkbaar is erg veel geautomatiseerd, maar dit betekent in praktijk dat ik gemiddeld 3 x zelf achter dingen aan moet bellen, naar externe zorg instellingen, wat mij erg veel energie kost. Dit is wél een punt voor verbetering! Niet alleen vanuit patiënten perspectief, maar dit zal op termijn een hoop extra tijd schelen voor medewerkers.
Verder, prima gezondheidscentrum.
8 Reviews Plaats review
Wim Van Hamburg
|Eigen huisarts heeft.weinig geduld,en arrogante houding
Jarenlange hoofdklacht alleen maar erger geworden.
Er was een doktersassistente met een onbeschofte bejegening
Leni van weerd
|Vandaag is mijn man geweldig goed geholpen door dr Welten. Het was een spoedafspraak en ook de doktersassistente heel veel dank. Is zo fijn om hier patient te zijn!
Leni van weerd
|Vandaag voor het eerst bij Dr Ludwig geweest. Was een fijne ervaring, zij luisterde goed en nam ruim de tijd.
Karinan
|VEEL WISSELINGEN VAN ARTSEN ,onderling word er slecht gecommunniseert onderling ,daardoor weten de artsen niet wat het behandelplannen van hun patiënten zijn .Daarbij word er ook de elektronisch patiënten dossier niet goed bijgehouden en genoteerd.
Ik voel me niet serieus genomen en ik moet self met oplossingen komen nadat ik het heb gegoogeld hebt. Kennis is ver te zoeken op deze praktijk.
E. Braun
|Over mijn vaste arts erg tevreden. Eigenlijk over alle artsen wel, tevreden. Over de bejegening (vooral assistentes) heb ik soms wisselende ervaringen, maar ik houd nu rekening met de enorme werkdruk nav de corona crisis.
Wat ik een mooi feedback punt vind voor verbetering is de communicatie en techniek: Blijkbaar is erg veel geautomatiseerd, maar dit betekent in praktijk dat ik gemiddeld 3 x zelf achter dingen aan moet bellen, naar externe zorg instellingen, wat mij erg veel energie kost. Dit is wél een punt voor verbetering! Niet alleen vanuit patiënten perspectief, maar dit zal op termijn een hoop extra tijd schelen voor medewerkers.
Verder, prima gezondheidscentrum.