Ik heb in juni bij George Kniest een mast deklamp gekocht met meteen daarbij een Led vervanging voor € 59,95. Slik.
Blijkt dat de combinatie eigenlijk niet goed past en bij de eerste de beste golf vliegt de dure Led lamp overboord.
Eenmaal bij George Kniest geven ze aan NIETS te kunnen doen want het is een installatie fout. Ze gaan even voorbij aan het feit dat ze dit als set aan mij verkocht hebben en als je een uur in de mast hangt en het eindelijk lijkt te zitten, is het wel erg makkelijk om de verantwoording puur bij de afnemer te leggen.
Geen tegenvoorstel, niets. Dank je wel George Kniest, je bent een klant armer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henk
|
Snelle levering van een Marifoon. Nieuwer model voor dezelfde prijs als de oudere, scheelde €40,00.
Enige tijd later bedeelde een medewerker mij de verkeerde GPS-antenne aan, maar kreeg een veel duurdere in de plaats zonder bijbetaling. De service was snel en goed, vriendelijk en behulpzaam. Denken mee.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
fam.schoorl
|
April 2018 hebben wij 2 Seago elektrische vouwfietsen gekocht bij George Kniest.
In juli 2019 begaf een van de accu’s het en een paar maanden later nummer 2.
Helaas was de garantie van 1 jaar voorbij dus waren de kosten voor ons.
We hebben toen opdracht gegeven voor reparatie.
Kniest zou ze laten repareren bij de fabrikant in Engeland.
Na bellen, mailen enz. waren de accu’s na 9 maanden nog niet klaar. Boos en gefrustreerd hebben we de accu’s toen terug gehaald.
We hebben de accu’s nu laten repareren bij ReproFietsaccu in Giesbeek en binnen 3 dagen waren ze gerepareerd en tot volle tevredenheid.
De hele gang van zaken nogmaals op een tijdlijn gezet en naar Kniest gemaild.
We hoopten op een excuus o.i.d. maar kregen alleen een mail terug dat de mail ontvangen was.
De service van Kniest is uitermate slecht.
We hopen niet dat je altijd zo met al je klanten omgaat maar ons zie je nooit meer terug.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
wim Boers
|
Wat een slecht bedrijf. ondeskundig personeel. echt elke keer gaat er wat mis als ik wa bestel
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
andreuitnijkerk
|
Update: Pas een marifoon gekocht. Ik moest lang wachten tot er een verkoper beschikbaar was want het was druk. Maar het uiteindelijke advies was ik blij mee. Nu een mooie nieuwe marifoon in mijn boot.
5 Reviews Plaats review
M. van der Deijl
|Koop NiET bij George Kniest.
Ik heb in juni bij George Kniest een mast deklamp gekocht met meteen daarbij een Led vervanging voor € 59,95. Slik.
Blijkt dat de combinatie eigenlijk niet goed past en bij de eerste de beste golf vliegt de dure Led lamp overboord.
Eenmaal bij George Kniest geven ze aan NIETS te kunnen doen want het is een installatie fout. Ze gaan even voorbij aan het feit dat ze dit als set aan mij verkocht hebben en als je een uur in de mast hangt en het eindelijk lijkt te zitten, is het wel erg makkelijk om de verantwoording puur bij de afnemer te leggen.
Geen tegenvoorstel, niets. Dank je wel George Kniest, je bent een klant armer.
Henk
|Snelle levering van een Marifoon. Nieuwer model voor dezelfde prijs als de oudere, scheelde €40,00.
Enige tijd later bedeelde een medewerker mij de verkeerde GPS-antenne aan, maar kreeg een veel duurdere in de plaats zonder bijbetaling. De service was snel en goed, vriendelijk en behulpzaam. Denken mee.
fam.schoorl
|April 2018 hebben wij 2 Seago elektrische vouwfietsen gekocht bij George Kniest.
In juli 2019 begaf een van de accu’s het en een paar maanden later nummer 2.
Helaas was de garantie van 1 jaar voorbij dus waren de kosten voor ons.
We hebben toen opdracht gegeven voor reparatie.
Kniest zou ze laten repareren bij de fabrikant in Engeland.
Na bellen, mailen enz. waren de accu’s na 9 maanden nog niet klaar. Boos en gefrustreerd hebben we de accu’s toen terug gehaald.
We hebben de accu’s nu laten repareren bij ReproFietsaccu in Giesbeek en binnen 3 dagen waren ze gerepareerd en tot volle tevredenheid.
De hele gang van zaken nogmaals op een tijdlijn gezet en naar Kniest gemaild.
We hoopten op een excuus o.i.d. maar kregen alleen een mail terug dat de mail ontvangen was.
De service van Kniest is uitermate slecht.
We hopen niet dat je altijd zo met al je klanten omgaat maar ons zie je nooit meer terug.
wim Boers
|Wat een slecht bedrijf. ondeskundig personeel. echt elke keer gaat er wat mis als ik wa bestel
andreuitnijkerk
|Update: Pas een marifoon gekocht. Ik moest lang wachten tot er een verkoper beschikbaar was want het was druk. Maar het uiteindelijke advies was ik blij mee. Nu een mooie nieuwe marifoon in mijn boot.