Weer eens een keer naar Gennep gegaan echt zo'n onvriendelijke personeel. Op de paar vaste medewerkers na.
Inboxmeer word je vriendelijk goede dag gewenst bij het uitgaan en als je betaald hebt hier komt helemaal niks. Daarbij moet je als klant om de uitpakkers heen lopen die gewoon een pad barricaderen en niet op of om kijken. En als ze je aankijken is dat verveeld en heb je het gevoel dat je lastig bent.
Volgensmij moet AH zijn/haar uitpakken leren dat de klant ervoor zorgt dat zij werk hebben.
Het kan, neem een voorbeeld aan boxmeer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ruud
|
Warsteiner was in de aanbieding was in de aan bieding. Ik ben er twee dagen geweest maar er stond alleen een half kratje bier. Ook gebeurd het vaak dat de normale ipv de bonus prijs wordt afgerekend dus je moet altijd de bon controleren. Je ziet ook nooit een leidinggevende.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eric
|
Coronamaatregelen worden ook door personeel niet serieus genomen. Ook manager geeft aan hier niet op te controleren. Verder al 3 keer mijn zelfscan het begeven waardoor ik toch naar de kassa moest. Assortiment erg beperkt en fijne producten verdwijnen vaak.
Kom er alleen nog voor een paar producten die nergens anders te koop zijn in Gennep. Arla yoghurt bv.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn
|
Jammer!!!! Sinds wij in Gennep zijn komen wonen zo'n elf jaar geleden doe ik mijn boodschappen graag bij AH. De laatste tijd laat het aan service en klantvriendelijkheid nogal eens te wensen over. Het personeel en ook het manegement lijkt niet meer gemotiveerd. Steeds vaker ga ik naar andere supermarkten in de buurt
6.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Carin
|
Centraal gelegen, parkeergelegenheid voor de deur, klantvriendelijk personeel. Redelijk ruim assortiment, op aanvraag wordt je artikel besteld.
36 Reviews Plaats review
Mariska
|Weer eens een keer naar Gennep gegaan echt zo'n onvriendelijke personeel. Op de paar vaste medewerkers na.
Inboxmeer word je vriendelijk goede dag gewenst bij het uitgaan en als je betaald hebt hier komt helemaal niks. Daarbij moet je als klant om de uitpakkers heen lopen die gewoon een pad barricaderen en niet op of om kijken. En als ze je aankijken is dat verveeld en heb je het gevoel dat je lastig bent.
Volgensmij moet AH zijn/haar uitpakken leren dat de klant ervoor zorgt dat zij werk hebben.
Het kan, neem een voorbeeld aan boxmeer.
Ruud
|Warsteiner was in de aanbieding was in de aan bieding. Ik ben er twee dagen geweest maar er stond alleen een half kratje bier. Ook gebeurd het vaak dat de normale ipv de bonus prijs wordt afgerekend dus je moet altijd de bon controleren. Je ziet ook nooit een leidinggevende.
Eric
|Coronamaatregelen worden ook door personeel niet serieus genomen. Ook manager geeft aan hier niet op te controleren. Verder al 3 keer mijn zelfscan het begeven waardoor ik toch naar de kassa moest. Assortiment erg beperkt en fijne producten verdwijnen vaak.
Kom er alleen nog voor een paar producten die nergens anders te koop zijn in Gennep. Arla yoghurt bv.
Klant van Albert Heijn
|Jammer!!!! Sinds wij in Gennep zijn komen wonen zo'n elf jaar geleden doe ik mijn boodschappen graag bij AH. De laatste tijd laat het aan service en klantvriendelijkheid nogal eens te wensen over. Het personeel en ook het manegement lijkt niet meer gemotiveerd. Steeds vaker ga ik naar andere supermarkten in de buurt
Carin
|Centraal gelegen, parkeergelegenheid voor de deur, klantvriendelijk personeel. Redelijk ruim assortiment, op aanvraag wordt je artikel besteld.